Lowlands 2024

Athos

Support act
13 jul 2023
949
1.489
Ah top, en met twee persoons tenten bedoel je dan die pop-up tentjes waarop staat dat je er met zijn tweeën in kan liggen, maar ik al moeite heb om er in mijn eentje in te liggen en elke nacht mijn koffer moet knuffelen? Of de wat grotere tweepersoonstenten?
De wat grotere tweepersoonstenten. Laat ik het anders zeggen: wij hebben formeel een 3 persoons Quechua pop up tent waar we met zn tweeën in liggen (derde persoon past echt niet omdat we ook bagage hebben). Nou daarvan passen er dus 3 op een rij. Dan nog 3 aan de andere kant van de picknicktafels en 1 aan elke kop van de picknicktafels. Maakt 8.
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd

Jaxie

Campingartiest
19 jul 2023
55
110
Lees nu trouwens ook dat je niet meer een blikje bier mag meenemen het terrein op. Alles om ook maar de laatste euro nog uit onze zak te halen.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
627
301
A Kia Flight to McLowlands IKEA Paradise.

Het wordt behoorlijk belachelijk op deze manier.
Het is inderdaad niet om aan te zien maar als je de mate van sponsoring op t festivalterein op LL vergelijkt met sommige festivals elders in Europa (electric castle, pohoda etc.) valt t echt nog heel erg mee. Daar is zo'n beetje elk stukje aankleding gesponsord. Op LL kan je er uiteindelijk nog best makkelijk omheen lopen. Wel eens dat de voorpret er niet beter op wordt als dit t enige is waarover ze nu communiceren. Het doet gewoon af aan t imago van dit zo mooie festival.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
627
301
Lees nu trouwens ook dat je niet meer een blikje bier mag meenemen het terrein op. Alles om ook maar de laatste euro nog uit onze zak te halen.
Ik kan hier dus echt met mn hoofd niet bij waarom dit 2-3 jaar lang wel mocht en nu opeens niet meer. Dit gaat ook echt megaveel gezeik opleveren bij de ingang telkens gezien 9/10 mensen hier pas op t festival achter komt. Arme bewaking die dit elke keer moet uitleggen/handhaven.
 

Jaxie

Campingartiest
19 jul 2023
55
110
Ik kan hier dus echt met mn hoofd niet bij waarom dit 2-3 jaar lang wel mocht en nu opeens niet meer. Dit gaat ook echt megaveel gezeik opleveren bij de ingang telkens gezien 9/10 mensen hier pas op t festival achter komt. Arme bewaking die dit elke keer moet uitleggen/handhaven.
Heel simpel. 65.000 bezoekers die nu opeens wel een eerste drankje moeten kopen op het terrein = kleine 250.000 euro aan extra inkomsten per dag.
 

Athos

Support act
13 jul 2023
949
1.489
Ik kan hier dus echt met mn hoofd niet bij waarom dit 2-3 jaar lang wel mocht en nu opeens niet meer. Dit gaat ook echt megaveel gezeik opleveren bij de ingang telkens gezien 9/10 mensen hier pas op t festival achter komt. Arme bewaking die dit elke keer moet uitleggen/handhaven.
Resultaat is toch ook dat ze weer élke bezoeker die van camping naar festivalterrein gaat moeten controleren / fouilleren. Gevolg: lange rijen en opstoppingen.
 
  • Leuk
Waarderingen: superginger

superginger

Dagopener
5 feb 2016
627
301
Heel simpel. 65.000 bezoekers die nu opeens wel een eerste drankje moeten kopen op het terrein = kleine 250.000 euro aan extra inkomsten per dag.
Mwah dat wordt eerder een extra biertje onderweg of op de camping. En die reden hadden ze dan 3 jaar geleden toch ook al kunnen bedenken toen ze het wel toelieten?
 

nieuwsgierig

Campingartiest
3 feb 2020
83
80
Hier baal ik nog het meeste van. Drie jaar geleden ging ik voor Maribou State naar dtrh, onderweg de medeleerling dat ze niet meer kwamen. Was blij met deze revanche, maar helaas (en zo’n treurige reden :( )
Zolang Qotsa wel komt, is dit wel mijn grootste teleurstelling. Heb ze meerdere malen al gezien, live veel meer mijn ding dan wanneer ze een DJ set doen. Heb ze op/ door LL ontdekt en daarna in Amsterdam Noord in 't Zonnehuis en in de Melkweg gezien.

Ik wist al dat ze helemaal niet komen door ziekte, ik noemde ze hier op omdat ze, vind ik dan, ook een grote afzegger zijn en ik er (nog🤞🏼) geen waardige vervangers voor voorbij heb zien komen, aansluitend bij 't rijtje Denzel, The Smile.....
 

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
284
312
Zolang Qotsa wel komt, is dit wel mijn grootste teleurstelling. Heb ze meerdere malen al gezien, live veel meer mijn ding dan wanneer ze een DJ set doen. Heb ze op/ door LL ontdekt en daarna in Amsterdam Noord in 't Zonnehuis en in de Melkweg gezien.

Ik wist al dat ze helemaal niet komen door ziekte, ik noemde ze hier op omdat ze, vind ik dan, ook een grote afzegger zijn en ik er (nog🤞🏼) geen waardige vervangers voor voorbij heb zien komen, aansluitend bij 't rijtje Denzel, The Smile.....
Ik heb het donkerbruine vermoeden dat ze AIR geboekt hebben als semi vervanging van Maribou State en dat we daar dus geen 1:1 vervanging van hoeven te verwachten
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.819
6.035
Ik heb het donkerbruine vermoeden dat ze AIR geboekt hebben als semi vervanging van Maribou State en dat we daar dus geen 1:1 vervanging van hoeven te verwachten
Air is toch wel vele malen groter dan Maribou State lijkt me. Denk echt niet dat je die moet zien als "vervanger van" en dan al zeker niet van Maribou State.
 

nieuwsgierig

Campingartiest
3 feb 2020
83
80
Air is toch wel vele malen groter dan Maribou State lijkt me. Denk echt niet dat je die moet zien als "vervanger van" en dan al zeker niet van Maribou State.
Dat klopt denk ik wel, ben me daar wel van bewust hoor, 't is echt mijn persoonlijke voorkeur waardoor ik meer dan gemiddeld baal.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.972
4.035
Heel simpel. 65.000 bezoekers die nu opeens wel een eerste drankje moeten kopen op het terrein = kleine 250.000 euro aan extra inkomsten per dag.
Als dit de insteek van festivals wordt dan kunnen ze om mij de haan gaan naaien
 

Athos

Support act
13 jul 2023
949
1.489
Het is inderdaad niet om aan te zien maar als je de mate van sponsoring op t festivalterein op LL vergelijkt met sommige festivals elders in Europa (electric castle, pohoda etc.) valt t echt nog heel erg mee. Daar is zo'n beetje elk stukje aankleding gesponsord. Op LL kan je er uiteindelijk nog best makkelijk omheen lopen. Wel eens dat de voorpret er niet beter op wordt als dit t enige is waarover ze nu communiceren. Het doet gewoon af aan t imago van dit zo mooie festival.
Ik hoop dat het dit jaar ook meevalt met zo'n blauwe IKEA doos en gele McDonald's M op het terrein. Hopelijk zijn die activaties (wat een kutwoord is dat eigenlijk) een beetje smaakvol en passend verwerkt in de omgeving van het festivalterrein.
 

daily

Gouden Tip
23 mrt 2020
362
478
Ik hoop dat het dit jaar ook meevalt met zo'n blauwe IKEA doos en gele McDonald's M op het terrein. Hopelijk zijn die activaties (wat een kutwoord is dat eigenlijk) een beetje smaakvol en passend verwerkt in de omgeving van het festivalterrein.
McDonald’s is toch ook wel echt de kutste van allemaal. Hoewel IKEA natuurlijk net zo goed een mega corporate is, voelt dat voor mij sympathieker. Zal toch persoonlijk zijn. Oatly vind ik ook een leuke match met lowlands bijvoorbeeld.
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong en micham

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.819
6.035
Ik snap niet waarom iedereen eigenlijk zo valt over de McDonalds. Het is toch gewoon een van de vele merken die daar staan. En ja het is ongezond en zo. Maar dat geldt ook voor Heineken, New York Pizza, Douwe Egberts, Coca Cola, Bacardi, Ola en weet ik veel wat er allemaal nog meer staat. Of je nu een swirl pakt of een McFlurry. Ik zie dat verschil eerlijk gezegd niet zo.
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
463
624
Het is wel rondjes rennen hier. Nieuwe regels lijken door de vergunningverlener te zijn opgelegd. Persoonlijk denk ik dat Lowlands ook liever ziet dat mensen lekker kunnen doorlopen zonder gezeur. Dit gaat lange rijen opleveren wat de sfeer negatief gaat beïnvloeden.

Nog 4 weken. Begin er wel zin in te krijgen.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
995
1.159
Het is wel rondjes rennen hier. Nieuwe regels lijken door de vergunningverlener te zijn opgelegd. Persoonlijk denk ik dat Lowlands ook liever ziet dat mensen lekker kunnen doorlopen zonder gezeur. Dit gaat lange rijen opleveren wat de sfeer negatief gaat beïnvloeden.

Nog 4 weken. Begin er wel zin in te krijgen.
Wel bijzonder dat deze nieuwe regels toevallig ook paar honderd kilometer verderop op DTRH golden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken