Lowlands 2024

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.746
3.081
Unpopulaire mening: Ik denk dat die McDonalds eigenlijk niet eens heel erg op gaat vallen tussen alle zooi op het Lowlands terrein. Het is niet alsof het terrein nu een oase van rust is. Die gele M past ook best prima bij die pilaren van de stages

De toegevoegde waarde van Kia zie ik alleen nog niet, behalve voor 3 groepen die een beter kamp krijgen.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Ik ga het dit jaar niet meemaken maar ben heel benieuwd hoe jullie die nieuwe regels gaan ervaren. Want juist dat flesje sterk mee het terrein opnemen, nauwelijks controle het terrein op, vriendelijke en makkelijke bewakers enz is onderdeel van die hele fijne Lowlands ervaring.
 

uniquorn

Playlistbediener
12 jul 2024
7
7
Ik ga het dit jaar niet meemaken maar ben heel benieuwd hoe jullie die nieuwe regels gaan ervaren. Want juist dat flesje sterk mee het terrein opnemen, nauwelijks controle het terrein op, vriendelijke en makkelijke bewakers enz is onderdeel van die hele fijne Lowlands ervaring.
Ik ga dit jaar voor het eerst in vele jaren weer, dus ik heb me ingesteld op een grote cultuurschok. Maar moet eigenlijk zeggen dat ik niet perse heel blij wordt van de regeltjes. Dat gezegd hebbende weet ik nog niet of ik er wel moeilijk over ga doen. Lowlands is toch al duur dus een duur biertje daar halen is ook gewoon prima. Das een voordeel van wat ouder gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: pietmoeskops en roluf

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.746
3.081
Ik had met Down the Rabbit Hole dit soort zakken met rum in m'n achterzak zitten. Ben er zelfs op gefouilleerd en toen is het niet gemerkt
1721376052636.png
 

Bijlagen

  • 1721375991296.png
    1721375991296.png
    192 KB · Weergaven: 4
  • 1721376001539.png
    1721376001539.png
    192 KB · Weergaven: 4
  • Winning
Waarderingen: UpInSmoke

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.746
3.081
Ik ga dit jaar voor het eerst in vele jaren weer, dus ik heb me ingesteld op een grote cultuurschok. Maar moet eigenlijk zeggen dat ik niet perse heel blij wordt van de regeltjes. Dat gezegd hebbende weet ik nog niet of ik er wel moeilijk over ga doen. Lowlands is toch al duur dus een duur biertje daar halen is ook gewoon prima. Das een voordeel van wat ouder gaan.
Maar eigenlijk zijn de regels voor toegang op het terrein hetzelfde als vele jaren geleden toch? Ik weet in ieder geval dat ik in 2016 geen open blik mee mocht het terrein op.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.533
1.764
Ik ga het dit jaar niet meemaken maar ben heel benieuwd hoe jullie die nieuwe regels gaan ervaren. Want juist dat flesje sterk mee het terrein opnemen, nauwelijks controle het terrein op, vriendelijke en makkelijke bewakers enz is onderdeel van die hele fijne Lowlands ervaring.
Dat was ook maar een paar jaar zo. Daarvoor was de controle zoals nu. Iedereen vindt z'n weg wel weer.
 

Lowlandicus

Support act
10 apr 2019
821
854
Maar eigenlijk zijn de regels voor toegang op het terrein hetzelfde als vele jaren geleden toch? Ik weet in ieder geval dat ik in 2016 geen open blik mee mocht het terrein op.

Dit eigenlijk. Vanaf 2017 mocht je opeens je blikje meenemen op het terrein, was heel erg coulant vanuit Lowlands naar de bezoeker. Nu mag het helaas niet meer.
Ik zie het maar als mooi extra'tje wat we hebben gekregen afgelopen jaren. Daarvoor was het de normaalste zaak van de wereld om je blikje niet mee te nemen op het terrein :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Knakworst

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
219
165
In 2016 was mijn laatste LL, dus ik weet niet beter dat drank niet naar binnen mocht. Voor mij veranderd er dan ook niks.
 

Athos

Support act
13 jul 2023
966
1.500
Unpopulaire mening: Ik denk dat die McDonalds eigenlijk niet eens heel erg op gaat vallen tussen alle zooi op het Lowlands terrein. Het is niet alsof het terrein nu een oase van rust is. Die gele M past ook best prima bij die pilaren van de stages

De toegevoegde waarde van Kia zie ik alleen nog niet, behalve voor 3 groepen die een beter kamp krijgen.
1689163517065.jpeg
 

Athos

Support act
13 jul 2023
966
1.500
Dit eigenlijk. Vanaf 2017 mocht je opeens je blikje meenemen op het terrein, was heel erg coulant vanuit Lowlands naar de bezoeker. Nu mag het helaas niet meer.
Ik zie het maar als mooi extra'tje wat we hebben gekregen afgelopen jaren. Daarvoor was het de normaalste zaak van de wereld om je blikje niet mee te nemen op het terrein :)
Heel veel jaar daarvoor (praat ik jaren 90/00) mocht je de inhoud van je blik overschenken in een plastic beker als je het terrein opging. Tenzij ik in de war ben met een ander festival, maar volgens mij was het echt Lowlands.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en fiesta

Davidd

Support act
7 jul 2021
895
1.654
Ben ik de enige die via de ticketmaster site geen tweedehands tickets meer kan kopen/zie? Gister stonden er nog een paar honderd te koop en was de laagste prijs 306 euro.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.746
3.081
Ben ik de enige die via de ticketmaster site geen tweedehands tickets meer kan kopen/zie? Gister stonden er nog een paar honderd te koop en was de laagste prijs 306 euro.
Ik denk dat daar gewoon een storing of iets dergelijks is. Zal wel weer beschikbaar komen.

Wellicht draait het resale platform van Ticketmaster op Windows servers met Crowdstrike
 

Athos

Support act
13 jul 2023
966
1.500
Ben ik de enige die via de ticketmaster site geen tweedehands tickets meer kan kopen/zie? Gister stonden er nog een paar honderd te koop en was de laagste prijs 306 euro.
Sterker nog, ook gekochte tickets kan ik niet ophalen in de Ticketmaster app. Damn, als LL vandaag was, was er echt een major probleem.

Edit: het werkt weer.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken