Lowlands 2024

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.954
2.691
Ben ik de enige die via de ticketmaster site geen tweedehands tickets meer kan kopen/zie? Gister stonden er nog een paar honderd te koop en was de laagste prijs 306 euro.
Lijkt me een storing inderdaad. Ik heb er zelf nog een te koop staan voor die prijs. Ik kan hem ook niet meer terughalen uit de verkoop...
 

pietmoeskops

Randprogramma
3 jun 2020
134
292
F&B inkomsten zijn gewoon onderdeel van de succesvolle businesscase en door het toestaan van één blikje zal daar wrs de afgelopen jaar een dalende lijn in gezien zijn. Ook omdat ik het idee had dat ik afgelopen jaar de hele dag mensen met blikken rond zag lopen en dus (ik overdrijf een beetje) per drankje even terug naar de camping gingen. Zag gisteren een filmpje van de Zwarte Cross en daar mocht je volgens mij helemaal niets (drank) meenemen de camping op, het kan dus nog erger en vind dat we er niet zo moeilijk over moeten doen.
 

uniquorn

Playlistbediener
12 jul 2024
7
7
Maar eigenlijk zijn de regels voor toegang op het terrein hetzelfde als vele jaren geleden toch? Ik weet in ieder geval dat ik in 2016 geen open blik mee mocht het terrein op.
ik ben nog van de tijd dat je mocht/moest omschenken
Heel veel jaar daarvoor (praat ik jaren 90/00) mocht je de inhoud van je blik overschenken in een plastic beker als je het terrein opging. Tenzij ik in de war ben met een ander festival, maar volgens mij was het echt Lowlands.
dit inderdaad, en flesjes mochten alleen mee zonder dop!
Destijds ook nog alleen statiegeld op de bekers, niet herbruikbaar, dus je had ook mensen die daar mee bezig waren, en dan triomfantelijk inleveren en daarvan lekker nassen...
Ben trouwens benieuwd of je de blikjes kan inleveren voor statiegeld, zou wel lekkr zijn, toch nog een soort van omruilen voor een verse
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.746
3.081
Ben trouwens benieuwd of je de blikjes kan inleveren voor statiegeld, zou wel lekkr zijn, toch nog een soort van omruilen voor een verse
Je kan het ergens neerdroppen en dan is het een donatie aan een goed doel (als hetzelfde idee als DTRH wordt gevolgd)
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.746
3.081
dat wel ruk, dan is het niet de moeite dat uit te sorteren denk ik dat terwijl het zo belangrijk lijkt te zijn: https://nos.nl/artikel/2528562-stat...e-dreigt-met-dwangsommen-van-ruim-300-miljoen
Leek juist wel goed gesorteerd te worden op DTRH. Maar als ze echt statiegeld willen gaan ophogen wordt het toch echt een dure grap. Nu kost een treetje bier nog 3,60 aan statiegeld. In het artikel spreken ze over 50 cent statiegeld per blik, dan wordt een tray bier 12(!) euro statiegeld, welk je op festivals niet terugkrijgt.
 

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
565
578
dat wel ruk, dan is het niet de moeite dat uit te sorteren denk ik dat terwijl het zo belangrijk lijkt te zijn: https://nos.nl/artikel/2528562-stat...e-dreigt-met-dwangsommen-van-ruim-300-miljoen
Je kreeg een aparte afvalzak voor statiegeldblikken en bij zowat elke restafvalbak was ook een afvalbak voor statiegeld. Lijkt mij vreemd dat je dat allemaal compleet negeert en enkel zou willen inleveren als je 15 cent zelf mag houden ipv aan een goed doel geeft.
 
  • Leuk
Waarderingen: pietmoeskops

mgbss

Support act
15 feb 2019
997
1.160
Lijkt wel alsof de doorverkoopoptie op Ticketmaster het niet doet. Zie geen kaartjes meer aangeboden worden.
 

uniquorn

Playlistbediener
12 jul 2024
7
7
Je kreeg een aparte afvalzak voor statiegeldblikken en bij zowat elke restafvalbak was ook een afvalbak voor statiegeld. Lijkt mij vreemd dat je dat allemaal compleet negeert en enkel zou willen inleveren als je 15 cent zelf mag houden ipv aan een goed doel geeft.
als ik echt wat zou hebben wellicht, ,maar met die paar blikjes? Zal ze idd wel in de aparte zak doen als dat een ding is, maar vind het een gemiste kans, zeker gezien het volume/de aantallen blikjes die op een festival rondgaan. Wat mij betreft gewoon wettelijk verplichten vanaf een bepaalde hoeveelheid verkoop op een dag.
 

Athos

Support act
13 jul 2023
966
1.500
F&B inkomsten zijn gewoon onderdeel van de succesvolle businesscase en door het toestaan van één blikje zal daar wrs de afgelopen jaar een dalende lijn in gezien zijn. Ook omdat ik het idee had dat ik afgelopen jaar de hele dag mensen met blikken rond zag lopen en dus (ik overdrijf een beetje) per drankje even terug naar de camping gingen. Zag gisteren een filmpje van de Zwarte Cross en daar mocht je volgens mij helemaal niets (drank) meenemen de camping op, het kan dus nog erger en vind dat we er niet zo moeilijk over moeten doen.
Met de komst van die supermarkten en het online drank bestellen verwacht ik dat Lowlands over een paar jaar ook het beleid van de Zwarte Cross heeft: geen eten en drinken meer mee naar de camping. Wellicht ben ik pessimistisch.
 

Thieske

Dagopener
23 feb 2023
582
513
Met de komst van die supermarkten en het online drank bestellen verwacht ik dat Lowlands over een paar jaar ook het beleid van de Zwarte Cross heeft: geen eten en drinken meer mee naar de camping. Wellicht ben ik pessimistisch.
Wow, het is voor mij best wel een eyeopener dat het daar niet mag, eigenlijk. Hoezo zouden ze dat zo streng handhaven? (en dan laat ik alcohol op de camping buiten beschouwing, want dat kan ik nog wel begrijpen)
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
997
1.160
Met de komst van die supermarkten en het online drank bestellen verwacht ik dat Lowlands over een paar jaar ook het beleid van de Zwarte Cross heeft: geen eten en drinken meer mee naar de camping. Wellicht ben ik pessimistisch.
Dat zou voor mij de druppel zijn (pun intended). Ik houd echt niet van pils en zo lang er zo weinig aanbod is met pre-orderen en supermarkt kan ik lekker zelf veel meenemen
 
  • Leuk
Waarderingen: freezeroz

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
565
578
Valt me nu op dat je nu naast Heineken ook iets van Oedipus kan pre-orderen: Club Paradise. Door de naam lijkt het mij een speciaal gemaakt voor Lowlands bier. Iemand die meer info heeft?
1721392722042.png
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
997
1.160
Valt me nu op dat je nu naast Heineken ook iets van Oedipus kan pre-orderen: Club Paradise. Door de naam lijkt het mij een speciaal gemaakt voor Lowlands bier. Iemand die meer info heeft?
Bekijk bijlage 9729
Kon er niks over vinden, maar volgens mij is het (als ik de afbeelding vergroot) een Lowlands-witbiertje van 5%.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.746
3.081

Gebruikers die dit onderwerp bekijken