Lowlands 2024

Renaldaaa

Nieuw lid
15 feb 2024
3
7
Valt me nu op dat je nu naast Heineken ook iets van Oedipus kan pre-orderen: Club Paradise. Door de naam lijkt het mij een speciaal gemaakt voor Lowlands bier. Iemand die meer info heeft?
Bekijk bijlage 9729

In de email staat het volgende hierover genoemd:
Speciaal voor Lowlands heeft Oedipus Brewing het Club Paradise-biertje gebrouwen: een relatief droog witbier met hoppige citrussmaken en frisse mandarijnschil. Door een kruidige toevoeging van groene peper heeft Club Paradise een kleine spicy kick. Club Paradise is in zeer gelimiteerde oplage in de pre-order beschikbaar. Alleen voor de echte Lowlander dus!
 

pietmoeskops

Randprogramma
3 jun 2020
134
292
Kon er niks over vinden, maar volgens mij is het (als ik de afbeelding vergroot) een Lowlands-witbiertje van 5%.
Er is gisteren een nieuwsbrief uitgegaan naar alle e-mails die gelinkt zijn aan de kaartverkoop van dit jaar. Daarin stond volgens mij dat dit biertje in een beperkte hoeveelheid speciaal voor Lowlands is gemaakt.

Toevoeging uit de mail: “Speciaal voor Lowlands heeft Oedipus Brewing het Club Paradise-biertje gebrouwen: een relatief droog witbier met hoppige citrussmaken en frisse mandarijnschil. Door een kruidige toevoeging van groene peper heeft Club Paradise een kleine spicy kick. Club Paradise is in zeer gelimiteerde oplage in de pre-order beschikbaar. Alleen voor de echte Lowlander dus!”
 

MrFloppy

Randprogramma
30 jul 2016
114
243
Geen idee of dit al bekend was. Zit bij Valkhof festival en te warm om te scrollen🫠
Staat nog niet op de website bij de namen. Dus zou best kunnen dat deze komende week bekend gemaakt zal worden.
In 2019 voor het laatst op Lowlands. Afgelopen jaar nieuwe werk uitgebracht. Dus zou zomaar kunnen inderdaad.
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
464
625
Dat zou voor mij de druppel zijn (pun intended). Ik houd echt niet van pils en zo lang er zo weinig aanbod is met pre-orderen en supermarkt kan ik lekker zelf veel meenemen
Hier nog 1, geen bier of wijn. Was jullie misschien nog niet opgevallen, maar ik ben best van de regeltjes 😜.
Dus heb er dit jaar een hobby van gemaakt om de ‘legale’ opties te proeven.

- Nozem (10%), verkrijgbaar in litercans van plastic. Te drinken puur of koud met sprite, cola, fanta
- mocht je aan de grens wonen: alle premixen in blik in dld zijn 10%. Smaakt vaak wel net iets anders. Hier staat de Bacardi Lemon klaar
- En sindskort een Nederlandse variant (iets met een gat in de markt): Lavish premix blikjes tussen de 10-15%
- Diverse shotjes in plastic flesjes. Wel duur en veel gewicht voor weinig
- rum 15% in blik. Merk is me ontschoten. Heeft uiteindelijk de gootsteen gehaald…
 

SanderFMC

Randprogramma
1 jul 2022
182
268
Foster the People heeft intussen een aftellende klok op hun website staan. Er komt nieuws op donderdag 9:30.

Zou toch wel een verrassende stunt zijn als ze komen. Laatste Nederlandse optreden was in 2017.
Straks ga ik hier nog echt in geloven ook.. Zou vet zijn

Edit: hij telt wel af naar vrijdag 9:30, niet donderdag
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: micham

Wispeltura

Nieuw lid
20 jul 2024
2
1
Weet iemand hoe laat je op donderdag in de rij moet aansluiten om met een grote groep nog op camping 1 t/m 4 te kunnen staan? :) vorig jaar waren we er begin van de middag en stond 1 t/m 5 al helemaal vol.
De jaren daarvoor was het nooit een probleem om een plek te vinden. Van mij mag de camping wel weer later open gaan :>
 

huug

Campingartiest
5 aug 2023
68
97
Ligt er een beetje aan met hoeveel mensen je komt. Maar om zeker te zijn met wat groter groepje zou ik er uiterlijk 0830 zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: Wispeltura

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Vorig jaar stapte wij om 11 uur de rij in. Prima plekje kunnen vinden voor 14 man op camping 5. Andere campings probeer ik niet eens meer. Is ook wel net wat rustiger op camping 5. Al hoewel je daar ook gewoon pech kan hebben met je buren natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: peter Molenaar

Athos

Support act
13 jul 2023
966
1.499
Weet iemand hoe laat je op donderdag in de rij moet aansluiten om met een grote groep nog op camping 1 t/m 4 te kunnen staan? :) vorig jaar waren we er begin van de middag en stond 1 t/m 5 al helemaal vol.
De jaren daarvoor was het nooit een probleem om een plek te vinden. Van mij mag de camping wel weer later open gaan :>
Ik zou er voor de zekerheid om 7.30 uur zijn.
 

copieright

Playlistbediener
3 feb 2024
44
51
Weet iemand hoe laat je op donderdag in de rij moet aansluiten om met een grote groep nog op camping 1 t/m 4 te kunnen staan? :) vorig jaar waren we er begin van de middag en stond 1 t/m 5 al helemaal vol.
De jaren daarvoor was het nooit een probleem om een plek te vinden. Van mij mag de camping wel weer later open gaan :>
Grote groep is gewoon voor de deuren open gaan in de rij staan tegenwoordig.

Campings hoeven helemaal niet later open. De eerste dag is heerlijk 🥳 lekker ouwehoeren voor de tent en lauw pils drinken
 
Laatst bewerkt:

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Grote groep is gewoon voor de deuren open gaan in de rij staan tegenwoordig.

Campings hoeven helemaal niet later open. De eerste dag is heerlijk 🥳 lekker ouwehoeren voor de tent en lauw pils drinken
In een koeltas past prima 24 bier met koelelementen! Waarom zou je de eerste dag dan lauw bier drinken???
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss en sjoeske

Gebruikers die dit onderwerp bekijken