Lowlands 2024

Athos

Support act
13 jul 2023
976
1.508
Okay, mij kennende ga ik dus middenin in een groep staan. Fuck mensen die een ander niks gunnen. Leven en laten leven.

Camping 0 dus šŸ˜‰
Gewoon doen! En ook niks aantrekken van huilies die dan "ja die plek is gereserveerd voor de rest van de groep" gaan janken. Jammer dan, hadden die maar eerder moeten komen.
 
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: nieuwsgierig en @Marc

Gioniet

Playlistbediener
8 jun 2024
6
35
Heeft iemand ervaring met de touringcar? Letten ze heel erg op hoe groot je bagage is?

Heb een koffer die nogal aan de grote kant is maar wel handig omdat ik er gelijk alles in kwijt kan.
 

Athos

Support act
13 jul 2023
976
1.508
Even terugkomend op de nieuwe regels betreffend geen mix mogen meenemen en geen blikken 't terrein op: hiermee stimuleer je indirect dus ook drugsgebruik. Je kan een avondje zuipen voor 100eu of voor 5eu een pil in je mik gooien, ik snap 't wel als mensen nu nog meer geneigd zijn voor dat tweede te gaan.

I
Ik geloof hier helemaal niks van. Ik gebruik X omdat ik het fijn vind, niet omdat de drank zo duur is.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.174
572
De afgelopen dagen het hele forum teruggelezen, door omstandigheden het hele jaar hier niet geweest. Heerlijk hoe Goldband, drugs, line up wensen en afzeggingen de gemoederen bezig houden.

Terwijl het enige wat telt is samen er weer een onvergetelijke LL van te maken. Ik ben er weer bij voor de 16e keer en ga met iemand die voor het eerst gaat. Vorige jaar ook, met mijn oudste. Onvergetelijk!

Veel plezier allemaal, achteraf was het altijd goed šŸ¤©
 

XaviLL

Randprogramma
21 jul 2024
104
248
Goedenavond! Ik heb ook maar even een account aangemaakt aangezien het toch wel erg begint te kriebelen! Leuke discussies en gesprekken haha! Nu krijg ik er nog meer zin in zeg!
Overigens wordt dit me 7e keer op rij. Blijft toch het mooiste festival dat er is.

Ik ben zo iemand die de line-up vorig jaar ongelofelijk slecht vond en dit jaar helemaal in me nopjes benā€¦ leuk hoe iedereen daar anders tegenaan kijkt.

Even de vraag. Wat denken jullie? NAS in de alpha of bravo?? Komt beter tot ze recht in de bravo natuurlijkā€¦ maar dit lijkt mij te klein voor zijn status?
 

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
435
706
Goedenavond! Ik heb ook maar even een account aangemaakt aangezien het toch wel erg begint te kriebelen! Leuke discussies en gesprekken haha! Nu krijg ik er nog meer zin in zeg!
Overigens wordt dit me 7e keer op rij. Blijft toch het mooiste festival dat er is.

Ik ben zo iemand die de line-up vorig jaar ongelofelijk slecht vond en dit jaar helemaal in me nopjes benā€¦ leuk hoe iedereen daar anders tegenaan kijkt.

Even de vraag. Wat denken jullie? NAS in de alpha of bravo?? Komt beter tot ze recht in de bravo natuurlijkā€¦ maar dit lijkt mij te klein voor zijn status?
Normaal gesproken zou ik zeggen bravo afsluiter, maar het kan maar zo zijn dat ze van alles aan het schuiven zijn op dit moment ivm the smile en qotsa šŸ˜…
 
  • Leuk
Waarderingen: micham en snoep

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.982
4.051
Ook maar even hier.

Het begint toch wel heel erg te kriebelen en (wat we ook van de sponsoring en kia vinden...) onderstaande is toch een mooie kans;

Kia x Lowlands winactie

Mocht iemand al kaarten hebben en toch mee willen doen (en bij winst de kaarten weggeven, aannnnn bijvoorbeeld mij!, ipv verkopen en verstoten te worden op dit forum) dan heel veel LowLove voor jou!ā¤ļø
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.954
2.691
Lijkt me een storing inderdaad. Ik heb er zelf nog een te koop staan voor die prijs. Ik kan hem ook niet meer terughalen uit de verkoop...
Inmiddels staat de resale weer open maar ik kan niet zien of mijn ticket nog te koop staat. Ik kan hem ook niet uit de verkoop halen of opnieuw te koop aanbieden. Benieuwd of de fabuleuze helpdesk van Ticketmaster nog met een oplossing komt.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
997
1.161
We zijn inmiddels al twee pagina's over het aantal pagina's van het LL23 forumšŸ„³šŸ„³šŸ„³
Gewoon doen! En ook niks aantrekken van huilies die dan "ja die plek is gereserveerd voor de rest van de groep" gaan janken. Jammer dan, hadden die maar eerder moeten komen.
Ik snap je, maar ik denk dat je er niet heel gezellige buurtjes van hebt haha.
 

DeDan

Playlistbediener
22 aug 2023
47
99
We zijn inmiddels al twee pagina's over het aantal pagina's van het LL23 forumšŸ„³šŸ„³šŸ„³

Ik snap je, maar ik denk dat je er niet heel gezellige buurtjes van hebt haha.

Tja, wij zijn er ook vroeg met een forse groep en zetten toch wel 1 partytent in het 'midden' (nemen we ook weer mee en heeft al heel wat festivals overleefd). Vinden het altijd wel gezellig als je kleine plek hebt waar je met aantal kan zitten in de ochtend. Wat betreft plekken op de donderdagochtend ga ik niet claimen als er 1 of meerdere nog niet zijn, dan zet je 'm maar verder en zet je de campingstoel er maar gezellig bij. Vorig jaar de initiele goep verdubbeld aan gezelligheid met (tot op dat moment, daarna zeker niet meer) onbekenden die bij ons aansloten, is het hele idee van de camping door elkaar. Bij deze iedereen welkom :)! Maar helaas is het niet altijd zo nee..
 
  • Leuk
Waarderingen: Athos

Novis95

Randprogramma
11 mei 2023
178
553
Ik snap je, maar ik denk dat je er niet heel gezellige buurtjes van hebt haha.
Haha ja, leuke uitspraken om er op een forum uit te gooien, maar het is natuurlijk wel de allersnelste manier om een buitengewoon matige ervaring op de camping te regelen voor jezelf. Ik snap het sentiment wel, maar het is ergens ook wat flauw om dit bij de voeten van je mede-bezoekers te leggen als er de afgelopen jaren steeds minder ruimte is voor de 'reguliere' kampeerders. Ik denk niet dat bezoekers steeds asocialer hun tenten zijn gaan opzetten.
 

RobinWilhelmus

Playlistbediener
27 mei 2021
40
62
Ook maar even hier.

Het begint toch wel heel erg te kriebelen en (wat we ook van de sponsoring en kia vinden...) onderstaande is toch een mooie kans;

Kia x Lowlands winactie

Mocht iemand al kaarten hebben en toch mee willen doen (en bij winst de kaarten weggeven, aannnnn bijvoorbeeld mij!, ipv verkopen en verstoten te worden op dit forum) dan heel veel LowLove voor jou!ā¤ļø
Zelf al een filmpje gemaakt?

Tja, wij zijn er ook vroeg met een forse groep en zetten toch wel 1 partytent in het 'midden' (nemen we ook weer mee en heeft al heel wat festivals overleefd). Vinden het altijd wel gezellig als je kleine plek hebt waar je met aantal kan zitten in de ochtend. Wat betreft plekken op de donderdagochtend ga ik niet claimen als er 1 of meerdere nog niet zijn, dan zet je 'm maar verder en zet je de campingstoel er maar gezellig bij. Vorig jaar de initiele goep verdubbeld aan gezelligheid met (tot op dat moment, daarna zeker niet meer) onbekenden die bij ons aansloten, is het hele idee van de camping door elkaar. Bij deze iedereen welkom :)! Maar helaas is het niet altijd zo nee..
Ja, hele gebieden claimen is wel lomp. Als we per se met een grote groep bij elkaar wilden staan, namen we meteen de tenten mee van de lui die pas later konden komen. Die opzetten en je weet zeker dat je bij elkaar staat. Maar heb ook wel eens lui met afzetlint een groot vak zien afzetten voor 1 werptentje omdat de rest pas na werk kon komen met de tenten. Dat is wel erg makkelijk gedacht.
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.770
3.103
Haha ja, leuke uitspraken om er op een forum uit te gooien, maar het is natuurlijk wel de allersnelste manier om een buitengewoon matige ervaring op de camping te regelen voor jezelf. Ik snap het sentiment wel, maar het is ergens ook wat flauw om dit bij de voeten van je mede-bezoekers te leggen als er de afgelopen jaren steeds minder ruimte is voor de 'reguliere' kampeerders. Ik denk niet dat bezoekers steeds asocialer hun tenten zijn gaan opzetten.
Ik weet niet of het asocialer is dan vroeger, maar sommige mensen hebben wel echt vrij onrealistische beelden van wat gangbaar is qua plek gereserveerd houden. Heel veel plek afzetten met echt minimale spullen voor vrienden die pas op vrijdagochtend komen is niet helemaal okay.

Maar valt altijd wel omheen te werken, beetje geven en nemen en uiteindelijk heeft iedereen ergens wel een plek. Nu al zin in landje veroveren op de donerdagochtend.
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en Novis95

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.770
3.103
Maar heb ook wel eens lui met afzetlint een groot vak zien afzetten voor 1 werptentje omdat de rest pas na werk kon komen met de tenten. Dat is wel erg makkelijk gedacht.
Haha dit. En dan gaan ze op donderdagavond naar het terrein en komen ze terug met 5 tenten in hun afgezette gebied
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.982
4.051
Zelf al een filmpje gemaakt?


Ja, hele gebieden claimen is wel lomp. Als we per se met een grote groep bij elkaar wilden staan, namen we meteen de tenten mee van de lui die pas later konden komen. Die opzetten en je weet zeker dat je bij elkaar staat. Maar heb ook wel eens lui met afzetlint een groot vak zien afzetten voor 1 werptentje omdat de rest pas na werk kon komen met de tenten. Dat is wel erg makkelijk gedacht.
Geen filmpje, zo creatief ben ik niet helaas, wel een motivatie ;)
 

Novis95

Randprogramma
11 mei 2023
178
553
Ik weet niet of het asocialer is dan vroeger, maar sommige mensen hebben wel echt vrij onrealistische beelden van wat gangbaar is qua plek gereserveerd houden. Heel veel plek afzetten met echt minimale spullen voor vrienden die pas op vrijdagochtend komen is niet helemaal okay.

Maar valt altijd wel omheen te werken, beetje geven en nemen en uiteindelijk heeft iedereen ergens wel een plek. Nu al zin in landje veroveren op de donerdagochtend.
Volledig mee eens. Plekken bezet houden met een afzetlint (hoe kom je er ook bij :')) of met een stapel schone was, is natuurlijk wel degelijk asociaal. Wat extra tenten meenemen als 'eerste groep' zodat de groep die wat later komt ook rond dezelfde partytent kan staan, lijkt me weer prima.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken