Lowlands 2024

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.118
740
Heb op mijn eerste Lowlands (2001) midden in de nacht in een volle tent The Exorcist gekeken, nog steeds een memorabel Lowlands moment.

In die tijd had je op de plek van de Heineken zelfs nog een openluchtpodium waar overdag bands stonden en wat 's avonds een openluchtbios werd.
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong en micham

Davidd

Support act
7 jul 2021
914
1.678
film programma
Dogtooth is wel echt een cultfilm voor mij, dit jaar fan geworden van Yorgos Lanthimos en dit is zijn eerste film. Wel een vrij heftige/rare film en weinig spektakel.

Voor de rest staan er best wat films tussen die nog op mijn lijstje staan: Dream Scenario, Holland Pop 1970, Maxxxine, Monkey Man, Mutiny in Heaven. Wie weet dat ik er dit jaar weer is kom buurten.
 
  • Leuk
Waarderingen: micham en visdave34

Davidd

Support act
7 jul 2021
914
1.678
Vrij heftige line-up wel zeg. System of a Down en Placebo in de Alpha is dan wel weer leuk om te zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
303
326
Haha ja, leuke uitspraken om er op een forum uit te gooien, maar het is natuurlijk wel de allersnelste manier om een buitengewoon matige ervaring op de camping te regelen voor jezelf. Ik snap het sentiment wel, maar het is ergens ook wat flauw om dit bij de voeten van je mede-bezoekers te leggen als er de afgelopen jaren steeds minder ruimte is voor de 'reguliere' kampeerders. Ik denk niet dat bezoekers steeds asocialer hun tenten zijn gaan opzetten.
Nou. Als ik bekijk hoe veel ruimte we op DTRH of Pinkpop hadden (of Werchter vorig jaar) is dat toch zeker een kwart van wat de mensen uit mijn initiële post hadden. Die konden echt wel 20 man met stoeltjes erbij hebben...
 

Athos

Support act
13 jul 2023
976
1.508
Vrij heftige line-up wel zeg. System of a Down en Placebo in de Alpha is dan wel weer leuk om te zien.
Haha ik zie nu dat ze op een gegeven moment 4 films tegelijk draaiden (Echo I, Echo 2, Foxtrot en Dommelsch). Ook beetje armoe. Net al Di-rect, Ellen ten Damme en Anouk op één dag.

Anyway, het was 31 graden die dag dus lag vooral ergens voor pampus in de schaduw op de camping tot SOAD begon.
 
Laatst bewerkt:

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.174
572
Als een deel van de groep tentjes meemeemt en die vast opzet is dat helemaal prima. Afzetlinten zijn gewoon asociaal. Daar mag de organisatie wel wat tegen doen.
Wat is het verschil?
Beide is plek vrijhouden voor mensen die er nog niet zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: Knakworst

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.776
3.104
Wat is het verschil?
Beide is plek vrijhouden voor mensen die er nog niet zijn
Bij de ene staat de camping snel genoeg vol en zie je meteen dat daar geen plek meer is, bij de andere is er een grote lege vlakte midden op het kampeertrerrein waar de rest helemaal vol gebouwd is.
 

Athos

Support act
13 jul 2023
976
1.508
Wat is het verschil?
Beide is plek vrijhouden voor mensen die er nog niet zijn
Snap ik, maar ten eerste neemt iemand de moeite om 3 tenten mee te slepen en op te zetten dus je weet zeker dat die plekken ook gebruikt gaan worden voor tenten (en niet als partytent gebied of wat meer personal space) en ten tweede is het lastig inschatten of de beslaper van de tent al wel of niet aanwezig is.
 

Lowlandicus

Support act
10 apr 2019
824
855
Wij gaan na jaaaren camping 2 niet eens moeite meer doen voor een plek over de brug. Vorig jaar vlak naast de brug op camping 5 gestaan en beviel hartstikke prima eigenlijk.
Dit jaar ook een wat kleinere groep dus verwacht geen problemen
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en koekebakker

Novis95

Randprogramma
11 mei 2023
178
554
Wat is het verschil?
Beide is plek vrijhouden voor mensen die er nog niet zijn
Ik vind dat er wel degelijk een verschil is. Met een afzetlint zet je vaak een groter stuk terrein af dan nodig, waar je met de meegenomen tentjes gewoon je kamp neer kan zetten zoals het anders ook was geweest. Met de vergelijking die jij trekt, kun je ook stellen dat het asociaal is om in je uppie een tweepersoonstentje op te gooien, omdat je dan plekken vrijhoudt voor mensen die überhaupt niet komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: RobinWilhelmus en mgbss

Gebruikers die dit onderwerp bekijken