Lowlands 2024

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.776
3.104
Snap ik, maar ten eerste neemt iemand de moeite om 3 tenten mee te slepen en op te zetten dus je weet zeker dat die plekken ook gebruikt gaan worden voor tenten (en niet als partytent gebied of wat meer personal space) en ten tweede is het lastig inschatten of de beslaper van de tent al wel of niet aanwezig is.
Dit is ook wel een groot punt inderdaad. Als je tenten neerzet kan men zich daaromheen gewoon een kamp vormen zoals dat overal gebeurt. Mensen die met afzetlint een heel gebied afzetten hebben uiteindelijk altijd veel meer ruimte per tent ingenomen dan andere kampen
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.174
572
Bij de ene staat de camping snel genoeg vol en zie je meteen dat daar geen plek meer is, bij de andere is er een grote lege vlakte midden op het kampeertrerrein waar de rest helemaal vol gebouwd is.
Klopt, hooguit irritant als afzetlinter om iedereen te vertellen dat je vrienden nog komen 😅
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.174
572
Snap ik, maar ten eerste neemt iemand de moeite om 3 tenten mee te slepen en op te zetten dus je weet zeker dat die plekken ook gebruikt gaan worden voor tenten (en niet als partytent gebied of wat meer personal space) en ten tweede is het lastig inschatten of de beslaper van de tent al wel of niet aanwezig is.
Soms is het logistiek niet mogelijk elkaars tenten mee te nemen maar wel afzetlint of andere spullen, bolderkarren, tentzakken, stoelen etc...
Ach leven en laten leven. Ik zie degene met lint ook als mede festivallers die van hun vrienden houden 😄
 
  • Leuk
Waarderingen: roluf

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.776
3.104
Soms is het logistiek niet mogelijk elkaars tenten mee te nemen maar wel afzetlint of andere spullen, bolderkarren, tentzakken, stoelen etc...
Ach leven en laten leven. Ik zie degene met lint ook als mede festivallers die van hun vrienden houden 😄
Sta je toch net wat positiever ten opzichte van die manier van afzetten dan ik, maar uitendelijk moeten we met z'n allen het weekend door inderdaad ;)
 
  • On fire
Waarderingen: StevieU2

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.174
572
Ik vind dat er wel degelijk een verschil is. Met een afzetlint zet je vaak een groter stuk terrein af dan nodig, waar je met de meegenomen tentjes gewoon je kamp neer kan zetten zoals het anders ook was geweest. Met de vergelijking die jij trekt, kun je ook stellen dat het asociaal is om in je uppie een tweepersoonstentje op te gooien, omdat je dan plekken vrijhoudt voor mensen die überhaupt niet komen.
Je maakt hier wel een aanname...die ene keer dat wij lint hebben gebruikt op DTRH hebben we met 1 tent 6 tenten in de rondte om een partytent afgemeten en vervolgens 3 tenten opgezet en lint gebruikt. Prima overlegd met de buren, biertje gedronken, pomp uitgeleend en uitgenodigd voor de Gentse feesten...
Vind het nogal ver gaan iedereen met lint asociaal te noemen 😉
En in je 1tje in een 2/3 persoons tentje is natuurlijk wel onderdeel van de kampeerplek inflatie. De (party)tenten worden als maar groter ...
Iedereen zoekt een plekje (voor z'n vrienden) op z'n eigen manier 😎
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.174
572
Dit is ook wel een groot punt inderdaad. Als je tenten neerzet kan men zich daaromheen gewoon een kamp vormen zoals dat overal gebeurt. Mensen die met afzetlint een heel gebied afzetten hebben uiteindelijk altijd veel meer ruimte per tent ingenomen dan andere kampen
Dat woordje altijd betwijfel ik...
Heb ook vaak zat een soort scouting kamp van tentjes in de rondte gezien waar tussen je kon badmintonnen.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.591
7.236
Geen Stop making sense vind ik echt een gemiste kans. Barbie wel geinig. How to have sex stond ook nog op mijn lijstje, was de bios al uit voor ik er erg in had. Dream scenario wou ik ook nog graag zien. Ach ja, we zien wel wat lukt. Barbie sws
 
  • Leuk
Waarderingen: dblauw en micham

Gebruikers die dit onderwerp bekijken