Lowlands 2024

XaviLL

Randprogramma
21 jul 2024
104
248
Ik hoor trouwens niemand over The Offspring. Die zijn 16-8 in Zwitserland en 19-8 in Luxemburg. Ben ik de enige die een gat ziet…
Volgens mij staan ze ook op Pukkelpop op 18-8….. ik zeg mooi gaatje op 17-8? Dat zou toch wel ff lekker zijn zeg!
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en spongebobsong

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
347
324
Geen wonder dat de tickets voor onder de verkoopprijs weggaan. (Ts)
Hopelijk motivatie om een laatste sterke batch eruit te doen (+ goede eventuele vervangers). Toch stof tot nadenken voor mojo. Kan best een teken zijn dat Lowlands volgend jaar niet meer direct uitverkoopt.
 

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
347
324
Ik hoor trouwens niemand over The Offspring. Die zijn 16-8 in Zwitserland en 19-8 in Luxemburg. Ben ik de enige die een gat ziet…
Volgens mij staan ze ook op Pukkelpopdrama op 18-8….. ik zeg mooi gaatje op 17-8? Dat zou toch wel ff lekker zijn zeg!
Wordt 4 dagen achter elkaar spelen. Doet bijna geen enkele artiest of band.
 

WTSGD

Campingartiest
22 jul 2024
65
162
Hopelijk motivatie om een laatste sterke batch eruit te doen (+ goede eventuele vervangers). Toch stof tot nadenken voor mojo. Kan best een teken zijn dat Lowlands volgend jaar niet meer direct uitverkoopt.

Kan mij niet voorstellen dat de hype voor Lowlands plotseling gaat liggen dat het niet meer binnen een half uur is uitverkocht.

Zou wel weer eens lekker zijn, scheelt een hoop gestress! (Ondanks dat je altijd wel aan een kaart kan komen)
 
  • Leuk
Waarderingen: hendrik1 en micham

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
702
572
Geen Stop making sense vind ik echt een gemiste kans. Barbie wel geinig. How to have sex stond ook nog op mijn lijstje, was de bios al uit voor ik er erg in had. Dream scenario wou ik ook nog graag zien. Ach ja, we zien wel wat lukt. Barbie sws
How To have sex vond ik misschien wel de slechtste film die ik ooit gezien heb. Zou je er niet voor in bochten wringen.
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Brian en Athos

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.534
1.770
Heeeeeel blij met James Blake, 1 van mn favoriete artiesten. Hopelijk 1op1 vervanger van The Smile met headline spot in de Bravo.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante en Novis95

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.706
9.606
James Blake, ik dacht waar blijft hij. Toch een beetje de huisartiest van Lowlands toch?
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.534
1.770
James Blake, ik dacht waar blijft hij. Toch een beetje de huisartiest van Lowlands toch?
Gek genoeg nog nooit op LL gezien, stond altijd wel op een onhandig tijdstip voor mij. Wel in Ronda 2 jaar(?) geleden waar wij als laatste nummer Measurement voorgeschoteld kregen. Kippenvel en je kon een speld horen vallen. Heeft erg veel indruk gemaakt. Die speelt hij de laatste 12 jaar niet meer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante, daily en mattman

Jaxie

Campingartiest
19 jul 2023
55
110
Heb zelf ook nog nooit James Blake gezien, dus ben er wel blij mee. Was al bang dat het een uitgemolken Nederlandse artiest zou worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante en daily

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.706
9.606
Gek genoeg nog nooit op LL gezien, stond altijd wel op een onhandig tijdstip voor mij. Wel in Ronda 2 jaar(?) geleden waar wij als laatste nummer Measurement voorgeschoteld kregen. Kippenvel en je kon een speld horen vallen. Heeft erg veel indruk gemaakt. Die speelt hij de laatste 12 jaar niet meer.
Vind Blake een geweldige artiest. Zijn laatste album ook gewoon m’n favoriete plaat van vorig jaar. Maar live toch nooit die uppercut gekregen die hij me op z’n albums soms wel geeft. Maar goed, ligt ook aan het feit dat ik ‘m alleen zag in leeglopende festivaltenten en als voorprogramma van Radiohead en Kendrick. Beide niet echt sfeerbevorderend.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

XaviLL

Randprogramma
21 jul 2024
104
248
James Blake, ik dacht waar blijft hij. Toch een beetje de huisartiest van Lowlands toch?

Yup.... ik ben geen fan. Misschien dat het nieuwe album me kan bekoren, zal zo eens luisteren.
De vrouw des huizes sprong echter wel 3 meter de lucht in van blijdschap :D
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken