Lowlands 2024

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
347
324
De commercie spat er dit jaar behoorlijk vanaf, het maakt het geheel niet heel erg sympathiek. Anderzijds ben ik benieuwd waar de ticketprijs op was uitgelopen als deze sponsoren er niet waren geweest. Ik denk echt makkelijk 400-500 EU en dus zijn die sponsoren, vind ik, noodzakelijk kwaad.
Of ze maken tegelijk met het blokkenschema bekend dat een muntje gewoon weer 2,50 wordt. In dat geval mogen er nog een aantal sponsoren komen.
 

DeDan

Playlistbediener
22 aug 2023
47
99
De commercie spat er dit jaar behoorlijk vanaf, het maakt het geheel niet heel erg sympathiek. Anderzijds ben ik benieuwd waar de ticketprijs op was uitgelopen als deze sponsoren er niet waren geweest. Ik denk echt makkelijk 400-500 EU en dus zijn die sponsoren, vind ik, noodzakelijk kwaad.

Ik denk inderdaad dat het bijna niet meer te doen is zonder grote sponsoren. Persoonlijk liever de ticketprijs wat lager en wat originele manieren van samenwerken (zeker niet alle laatste sponsoraankondigingen, maar die van Hornbach wel leuk).

Allemaal aanwezig bij de kruiwagenrace op de camping zaterdag 10.30 :) ?!
 

Novis95

Randprogramma
11 mei 2023
178
554
Ik vind het ergens ook wel hilarisch dat je hiervoor ChatGPT gebruikt en er dan nog steeds een half antwoord uit krijgt.

vOoRuItGaNg.
 
  • Leuk
Waarderingen: UpInSmoke

Jaxie

Campingartiest
19 jul 2023
55
110
De commercie spat er dit jaar behoorlijk vanaf, het maakt het geheel niet heel erg sympathiek. Anderzijds ben ik benieuwd waar de ticketprijs op was uitgelopen als deze sponsoren er niet waren geweest. Ik denk echt makkelijk 400-500 EU en dus zijn die sponsoren, vind ik, noodzakelijk kwaad.

Denk dat het ook eerder opvalt nu omdat we nou niet echt verwend zijn de afgelopen jaren. Gemiddelde line ups, artiesten die afzeggen, flinke prijsstijging van kaartjes en muntjes, scherpere regels wat betreft alcohol etc.

Merk ook bij mezelf dat daardoor de irritatie factor groter is dan normaal. De commercie is er namelijk altijd al geweest, over de PowerWash van Miele hoorde je amper iemand toentertijd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95

Gebruikers die dit onderwerp bekijken