Lowlands 2024

Lowlandicus

Support act
10 apr 2019
824
856
The Smile is voor mij echt onvervangbaar. In de 11 keer Lowlands is dit echt de meest zure afzegging.

James Blake heb ik niet heel veel mee, maar is qua formaat nog wel een mooie naam voor de laatste worp. The Streets wil ik wel een keertje zien dus daar wel blij mee. Verder hoop ik stiekem nog op Squid, High Vis, Kleine Crack
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.840
6.064
Gek genoeg nog nooit op LL gezien, stond altijd wel op een onhandig tijdstip voor mij. Wel in Ronda 2 jaar(?) geleden waar wij als laatste nummer Measurement voorgeschoteld kregen. Kippenvel en je kon een speld horen vallen. Heeft erg veel indruk gemaakt. Die speelt hij de laatste 12 jaar niet meer.
Haha hoe krijg je dat voor elkaar :p. Ik vind James Blake best tof maar niet zo zeer fan te noemen. En ik heb hem al een keer of 4/5 gezien op Lowlands :).
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.776
3.104
11:00 betekent lowlands insta post; dit keer over de Hornback bolderkar
Stap 1: Afreizen naar Biddinghuizen. Check. Stap 2: Polsbandje halen. Check. Stap 3: Met die bergen bagage op de camping een plek zoeken om daar de perfecte uitvalsbasis op te zetten. Al geef je jouw portie graag aan Fikkie als het gaat om dat sjouwen en slepen ...

Of aan HORNBACH! De vrolijkste projectbouwmarkt van Nederland heeft dit jaar een oplossing bedacht om met minimale inspanning je tent, tassen en andere essentials naar je kampeerplek te krijgen: de HORNBACH Bagagewagen.

Op donderdag en vrijdag pik je een van de bagagewagens gratis en voor niets op bij de polsbandjestent of opfrispunten op de parkeerplaatsen, en rol je zo met al je spullen de camping op. Lever ’m vlak bij je nieuwe home ground weer in, zodat je medefestivalgangers ook van dit briljante stukje infrastructuur kunnen profiteren. Goed nieuws voor je LLowlijf- en geest: ook voor de terugreis is deze service beschikbaar. Op zondag en maandag regel je een HORNBACH Bagagewagen bij camping 1, 4 en 5, ter hoogte van de kiosken.

lol
 

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
222
167
Inmiddels al kaartjes onder de €300 gezien op TM. Nog even ze zullen ook op TS aangeboden worden.
 

XaviLL

Randprogramma
21 jul 2024
104
248
We kunnen af en toe zeuren op LL, maar de bolderkar actie is wel weer een hele goeie hoor.

Ik meen ook ergens te lezen dat steekkaren niet meer mogen dit jaar... of was dat DTRH?
 
  • Leuk
Waarderingen: micham en davadude

alle namen zijn bezet

Campingartiest
13 dec 2023
66
77
We kunnen af en toe zeuren op LL, maar de bolderkar actie is wel weer een hele goeie hoor.

Ik meen ook ergens te lezen dat steekkaren niet meer mogen dit jaar... of was dat DTRH?
volgens mij mogen ze sws niet in het over en er staat (volgens mij sinds dit jaar) dat er alleen nog maar opvouwbare bolderkarren mee mogen.
 

davadude

Gouden Tip
9 jan 2020
340
619
Ligt het aan mij of zijn het er dit jaar wel heel veel?

Straks lekker met mijn Decathlon© 2 second pop-up tent® en mijn Lowlands® ZZZ™ matras naar de polsbandjestent om daar mijn gratis HORNBACH© bagagewagen op te halen, zodoende naar de KIA© e-CampingBatteryPackPlek™ te gaan. Als ik daar ben kan ik mijn traytjes van Heineken™ bier halen, en om een goede bodem te leggen chap ik eerst wat McFlurry®'s bij de McDonalds© en haal ik nog een drankje van CocaCola©. Oh wat lekker! Bij terugkomst was mijn bed kapot, dus nog maar even bij de IKEA© campingshop langsgeweest. Ondertussen sta ik in de Heineken™ te luisteren naar wat muziek, en pwoh dat is lekker! Toch maar eens een Bacardi™ halen. Mijn telefoon is bijna leeg, dus lekker laveloos naar de Vodafone© recharge-n-be-urself-plees™ lopen. Iets te veel gedronken, maar gelukkig kan ik dat oplossen met een lekkere LiquidIV™ bij hun stand. Net water, maar dan hetzelfde! De volgende ochtend bleek mijn broek kapot, dus kon nog even lekker naar de Lois© toe, wat een uitvinding!


Grapje, ik vind die HORNBACH kar een prima sponsoring. Maar ik deel wel het gevoel dat er dit jaar meer op de sponsoring wordt gehamerd dan de afgelopen jaren in hun mediaberichten.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.534
1.770
Haha hoe krijg je dat voor elkaar :p. Ik vind James Blake best tof maar niet zo zeer fan te noemen. En ik heb hem al een keer of 4/5 gezien op Lowlands :).
Ja vraag ik mij ook af. Maar eventjes in gedoken:
2022 afwezig
2019 clash met Loyle Carner
2016 clash met The Last Shadow Puppets
2013 clash met Machine Drum weet ik nog(wtf?)
2011 geen idee meer. Maar in die tijd gok ik dat ik vooraan bij DJVT stond.

James Blake is niet kleiner geworden in ieder geval. Uiteraard is The Smile niet te vervangen, maar zou het heel logisch vinden als James nu gewoon headliner Bravo komt te staan.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.776
3.104
Waar kan je dit vinden? Na even zoeken zie ik het nergens staan :)
Dit was op DTRH de regel bij de pendelbussen. Het zou kunnen dat Lowlands dit ook zal doen bij de pendelbussen, maar daar lijkt het nog niet op. Een algeheel verbod op steekwagens/steekkarren lijkt mij niet aan de orde.
 

MrFloppy

Randprogramma
30 jul 2016
114
243
Straks lekker met mijn Decathlon© 2 second pop-up tent® en mijn Lowlands® ZZZ™ matras naar de polsbandjestent om daar mijn gratis HORNBACH© bagagewagen op te halen, zodoende naar de KIA© e-CampingBatteryPackPlek™ te gaan. Als ik daar ben kan ik mijn traytjes van Heineken™ bier halen, en om een goede bodem te leggen chap ik eerst wat McFlurry®'s bij de McDonalds© en haal ik nog een drankje van CocaCola©. Oh wat lekker! Bij terugkomst was mijn bed kapot, dus nog maar even bij de IKEA© campingshop langsgeweest. Ondertussen sta ik in de Heineken™ te luisteren naar wat muziek, en pwoh dat is lekker! Toch maar eens een Bacardi™ halen. Mijn telefoon is bijna leeg, dus lekker laveloos naar de Vodafone© recharge-n-be-urself-plees™ lopen. Iets te veel gedronken, maar gelukkig kan ik dat oplossen met een lekkere LiquidIV™ bij hun stand. Net water, maar dan hetzelfde! De volgende ochtend bleek mijn broek kapot, dus kon nog even lekker naar de Lois© toe, wat een uitvinding!


Grapje, ik vind die HORNBACH kar een prima sponsoring. Maar ik deel wel het gevoel dat er dit jaar meer op de sponsoring wordt gehamerd dan de afgelopen jaren in hun mediaberichten.
Goede opsomming van de sponsoren.
Alleen moet IKEA © campingshop de Bol. © campingshop zijn. :giggle:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken