Straks lekker met mijn Decathlon© 2 second pop-up tent® en mijn Lowlands® ZZZ™ matras naar de polsbandjestent om daar mijn gratis HORNBACH© bagagewagen op te halen, zodoende naar de KIA© e-CampingBatteryPackPlek™ te gaan. Als ik daar ben kan ik mijn traytjes van Heineken™ bier halen, en om een goede bodem te leggen chap ik eerst wat McFlurry®'s bij de McDonalds© en haal ik nog een drankje van CocaCola©. Oh wat lekker! Bij terugkomst was mijn bed kapot, dus nog maar even bij de IKEA© campingshop langsgeweest. Ondertussen sta ik in de Heineken™ te luisteren naar wat muziek, en pwoh dat is lekker! Toch maar eens een Bacardi™ halen. Mijn telefoon is bijna leeg, dus lekker laveloos naar de Vodafone© recharge-n-be-urself-plees™ lopen. Iets te veel gedronken, maar gelukkig kan ik dat oplossen met een lekkere LiquidIV™ bij hun stand. Net water, maar dan hetzelfde! De volgende ochtend bleek mijn broek kapot, dus kon nog even lekker naar de Lois© toe, wat een uitvinding!
Grapje, ik vind die HORNBACH kar een prima sponsoring. Maar ik deel wel het gevoel dat er dit jaar meer op de sponsoring wordt gehamerd dan de afgelopen jaren in hun mediaberichten.