Lowlands 2024

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
439
706
James Blake doet overigens niet heuul veel van z’n nieuwste album aldus setlist.fm
Toch meer dan een greatest hits festivalsetlist met focus op elektronisch
Vond het in 2022 toch wel heel goed en mooi
 
  • Leuk
Waarderingen: micham

Knakworst

Campingartiest
25 jul 2023
58
120
James Blake doet overigens niet heuul veel van z’n nieuwste album aldus setlist.fm
Toch meer dan een greatest hits festivalsetlist met focus op elektronisch
Vond het in 2022 toch wel heel goed en mooi
Ik hoop dat hij, omdat hij al vaker op lowlands gestaan heeft de laatste tijd, iets nieuws gaat neerzetten dit jaar. Met PRIH en Bad Cameo heeft hij keuze genoeg.

Edit: Een CMYK dj set is ook nog een kleine optie. (ik hoop het niet, maar zou wel vernieuwend zijn tov voorgaande optredens)
 
  • Leuk
Waarderingen: micham en Novis95

soepstengel

Playlistbediener
23 jul 2024
20
39
James Blake doet overigens niet heuul veel van z’n nieuwste album aldus setlist.fm
Toch meer dan een greatest hits festivalsetlist met focus op elektronisch
Vond het in 2022 toch wel heel goed en mooi
Verwacht ik idd ook niet, dat die iets nieuws doet van het nieuwste album. Lil Yachty staat rond lowlands op een andere feest/festival... helaas. had mooi geweest om het laatste album in zijn geheel te horen!
 

Knakworst

Campingartiest
25 jul 2023
58
120
Verwacht ik idd ook niet, dat die iets nieuws doet van het nieuwste album. Lil Yachty staat rond lowlands op een andere feest/festival... helaas. had mooi geweest om het laatste album in zijn geheel te horen!
Ik kan alleen vinden dat Yachty op 11 aug in de UK staat en pas op 5 sept zijn volgende show heeft. Wat dat betreft moet het prima kunnen zou je zeggen.
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.139
3.053
Merk ook bij mezelf dat daardoor de irritatie factor groter is dan normaal. De commercie is er namelijk altijd al geweest, over de PowerWash van Miele hoorde je amper iemand toentertijd.
Omdat die actie van Miele ook echt iets toevoegt aan je festivalervaring, net als Hornbach nu.
 

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
439
706
Verwacht ik idd ook niet, dat die iets nieuws doet van het nieuwste album. Lil Yachty staat rond lowlands op een andere feest/festival... helaas. had mooi geweest om het laatste album in zijn geheel te horen!
Ohh ik bedoelde eigenlijk Playing Robots, was die collab alweer een beetje vergeten
 
  • Leuk
Waarderingen: soepstengel

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.139
3.053
IKEA komt dus met een plek voor powernaps op het festivalterrein. Misschien valt dat bij sommige bezoekers ook goed in de smaak.
Lijkt me ook helemaal geen gek idee op zich. Al zou het me niet verbazen als ze met een gedrocht van een keet daar staan.
Blijf erbij dat Vodafone en Mcdonalds helemaal niks toevoegen.
 

Athos

Support act
13 jul 2023
976
1.508
Lijkt me ook helemaal geen gek idee op zich. Al zou het me niet verbazen als ze met een gedrocht van een keet daar staan.
Blijf erbij dat Vodafone en Mcdonalds helemaal niks toevoegen.
We gaan t zien, hoop dat t meevalt.

Come to IKEA DRÖMLAND for the nap of your dreams​

Sleeping at Lowlands can sometimes be a challenge. Your tent is too hot, or just too cold. The bass from the Bravo stage nearly vibrates you off your air mattress. Your neighbors on the left stumble out of the Armadillow at sunrise, and excitedly share their experiences by the tents. Of course, all this is part of the charm, but fortunately, this year IKEA is there for you with DRÖMLAND. Will we see you there?

Op meerdaagse festivals wordt een uitgebreid dagprogramma doorgaans afgewisseld met nachten vol feesten en weinig slaap. Een powernap – een dutje van ongeveer vijftien minuten – kan op dit soort dagen wonderen verrichten en ervoor zorgen dat de batterij van festivalgangers weer even goed wordt opgeladen. Daarom ontwikkelde IKEA de slaapervaring Drömland, waar bezoekers van Lowlands zich in een reusachtige dagdroom met comfortabele bedden en zachte kussens wanen en kunnen bijkomen in serene sferen. Prikkels worden zoveel mogelijk weggenomen, zodat Drömland-bezoekers zich goed kunnen afsluiten van het feestgedruis en direct naar dromenland kunnen vertrekken.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.706
9.608
We gaan t zien, hoop dat t meevalt.

Come to IKEA DRÖMLAND for the nap of your dreams​



Sleeping at Lowlands can sometimes be a challenge. Your tent is too hot, or just too cold. The bass from the Bravo stage nearly vibrates you off your air mattress. Your neighbors on the left stumble out of the Armadillow at sunrise, and excitedly share their experiences by the tents. Of course, all this is part of the charm, but fortunately, this year IKEA is there for you with DRÖMLAND. Will we see you there?
Ik wil dit ook op Pukkelpop. En had dit goed kunnen gebruiken op DTRH.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.174
572
We gaan t zien, hoop dat t meevalt.

Come to IKEA DRÖMLAND for the nap of your dreams​

Sleeping at Lowlands can sometimes be a challenge. Your tent is too hot, or just too cold. The bass from the Bravo stage nearly vibrates you off your air mattress. Your neighbors on the left stumble out of the Armadillow at sunrise, and excitedly share their experiences by the tents. Of course, all this is part of the charm, but fortunately, this year IKEA is there for you with DRÖMLAND. Will we see you there?

Op meerdaagse festivals wordt een uitgebreid dagprogramma doorgaans afgewisseld met nachten vol feesten en weinig slaap. Een powernap – een dutje van ongeveer vijftien minuten – kan op dit soort dagen wonderen verrichten en ervoor zorgen dat de batterij van festivalgangers weer even goed wordt opgeladen. Daarom ontwikkelde IKEA de slaapervaring Drömland, waar bezoekers van Lowlands zich in een reusachtige dagdroom met comfortabele bedden en zachte kussens wanen en kunnen bijkomen in serene sferen. Prikkels worden zoveel mogelijk weggenomen, zodat Drömland-bezoekers zich goed kunnen afsluiten van het feestgedruis en direct naar dromenland kunnen vertrekken.
Als je er met twee of meer in kan zie ik hier ook nog wel andere activiteiten ontwikkelen dan powernaps 😂
 
  • Haha
Waarderingen: BeWario

XaviLL

Randprogramma
21 jul 2024
104
248
Was McDonalds niet eerder op festivals dit jaar en verkochten ze daar niet alleen ijs ?

Dat zou opzich nog prima zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken