Lowlands 2024

Ja Pinkpop had ook een McDonald's. Was inderdaad alleen maar ijs
“McDonald's verkoopt op de festivals uitsluitend frisdranken, McFlurry's en McShakes. Vooralsnog is van foodverkoop geen sprake.”

Inderdaad. Dat valt allemaal wel mee. Het enige lekkere bij de Mac vind ik een McFlurry dus ach
 
Ik blijf wel een beetje gemengde gevoelens hebben bij de commotie rondom de marketing op LL. LL is voor mij al jaren een festival waar heel veel branding plaatsvind t.o.v. andere Nederlandse festivals. En meestal op een hele originele en leuke manier.
Op het festival terrein ook nog nooit aan geërgerd en juist vaak de meerwaarde ervan gezien. Ook de goede doelen en stichtingen die er promotie maken heb ik altijd een toegevoegde waarde gevonden.

Het enige verschil met voorgaande jaren zijn miss alle social media posts.. Maar LL was voor mij altijd al een festival met heel veel branding.
 
Ik blijf wel een beetje gemengde gevoelens hebben bij de commotie rondom de marketing op LL. LL is voor mij al jaren een festival waar heel veel branding plaatsvind t.o.v. andere Nederlandse festivals. En meestal op een hele originele en leuke manier.
Op het festival terrein ook nog nooit aan geërgerd en juist vaak de meerwaarde ervan gezien. Ook de goede doelen en stichtingen die er promotie maken heb ik altijd een toegevoegde waarde gevonden.

Het enige verschil met voorgaande jaren zijn miss alle social media posts.. Maar LL was voor mij altijd al een festival met heel veel branding.
Snap het ook niet zo goed. En gezeur dat het terrein er niet mooier op wordt... Lowlands is al jaren lang een kale vlakte met aan weerszijden wat tenten en tussenin wat toeters en bellen. Voor een mooie locatie moet je niet naar Lowlands, maar naar dtrh of bks.
 
  • Haha
Waarderingen: @Marc
Snap het ook niet zo goed. En gezeur dat het terrein er niet mooier op wordt... Lowlands is al jaren lang een kale vlakte met aan weerszijden wat tenten en tussenin wat toeters en bellen. Voor een mooie locatie moet je niet naar Lowlands, maar naar dtrh of bks.
Qua aankleding en stages vind ik Lowlands juist wel altijd erg mooi hoor. We doen elk jaar een rondje langs de kunstwerken en heb elk jaar weer nieuwe plekken die ik ontdek op het terrein. Daarnaast blijft de Bravo één van mijn favoriete festival tent.
 
Over merken die er al jaren staan: ik vond de Nespresso bij de Heineken ook nooit wat. Wat voegde dat nou toe? Terwijl we daarvoor juist de wekservice van Douwe Egberts hadden die wel wat toevoegde.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2
Ik blijf wel een beetje gemengde gevoelens hebben bij de commotie rondom de marketing op LL. LL is voor mij al jaren een festival waar heel veel branding plaatsvind t.o.v. andere Nederlandse festivals. En meestal op een hele originele en leuke manier.
Op het festival terrein ook nog nooit aan geërgerd en juist vaak de meerwaarde ervan gezien. Ook de goede doelen en stichtingen die er promotie maken heb ik altijd een toegevoegde waarde gevonden.

Het enige verschil met voorgaande jaren zijn miss alle social media posts.. Maar LL was voor mij altijd al een festival met heel veel branding.
Denk dat dit het ook is. Prima branding zolang het leuk is op het terrein, maar tot dusverre hebben we er nog weinig aan totdat we er zijn. Dan zie je toch liever andere updates terug
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd en davadude
Qua aankleding en stages vind ik Lowlands juist wel altijd erg mooi hoor. We doen elk jaar een rondje langs de kunstwerken en heb elk jaar weer nieuwe plekken die ik ontdek op het terrein. Daarnaast blijft de Bravo één van mijn favoriete festival tent.
Eens. Zeker in de nacht vind ik de Bravo echt insane. Jammer dat je wel vaak tot zondagnacht moet wachten tot je er een beetje in kan bewegen…

Enige waar ik mij aan stoor op het terrein is de Vodafone heuvel. Wel erg praktisch, maar kleed het toch wat leuker aan ipv zo’n lomp rood bouwwerk!
 
Het enige verschil met voorgaande jaren zijn miss alle social media posts.. Maar LL was voor mij altijd al een festival met heel veel branding.
Het is vooral heel erg in your face met die social media posts inderdaad. Ook schijnen er wel echt minder bedrijven geïnterreseerd te zijn rondom corona en is er vanuit het bedrijfsleven nu wel ook echt meer animo voor activaties. Dat het publiek dat wat opvalt dit jaar is dan ook best logisch.
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd
Qua aankleding en stages vind ik Lowlands juist wel altijd erg mooi hoor. We doen elk jaar een rondje langs de kunstwerken en heb elk jaar weer nieuwe plekken die ik ontdek op het terrein. Daarnaast blijft de Bravo één van mijn favoriete festival tent.
Poahhh wat kunnen smaken verschillen dan! Vind de Bravo niet heel bijzonder to be honest. Wat maakt die tent je favoriet?
Kunst is idd heel tof, maar dat vind je bijvoorbeeld op dtrh ook, op bks te weinig geweest om te kunnen zeggen of ze daar ook zo kunstzinnig zijn.
 
Poahhh wat kunnen smaken verschillen dan! Vind de Bravo niet heel bijzonder to be honest. Wat maakt die tent je favoriet?
Kunst is idd heel tof, maar dat vind je bijvoorbeeld op dtrh ook, op bks te weinig geweest om te kunnen zeggen of ze daar ook zo kunstzinnig zijn.
De kathedraal vorm en het daardoor hele hoge plafond. Ook de hoeveelheid lichten die er in kunnen hangen daardoor en het licht inval van buiten die minimaal is. Heb soms het gevoel dat ik in een binnen lokatie sta.
 
  • Leuk
Waarderingen: gguuss en davadude
Ja sws of morgen of donderdag denk ik. morgen de laatste namen en donderdag het blokkenschema? De link op de website naar het blokkenschema is in ieder geval al actief
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude
Ik vind juist de kracht van Lowlands dat op zo’n groot terrein er nog steeds in ieder uithoekje iets te doen is, en dan ook zo veel uren per dag. Ook al is het niet altijd voor jou, het breekt wel lekker op. Iets wat BKS en DTRH proberen maar wat mij betreft niet eens in de buurt komt. En het voelt op Lowlands anders aan, gezien ze dit altijd gedaan hebben. Wel jammer dat de McDonalds standaard is. Had een unieke Lowlands burger gemaakt ofzo (of verkooo de McRib).
 

Users who are viewing this thread