Lowlands 2024

Jaxie

Campingartiest
19 jul 2023
55
110
Moet ook eerlijk zijn dat een mcflurry machine wel als een goed idee klinkt. De burgers hoeven van mij niet, die haal ik wel ergens anders.
 

bksdtrhll

Playlistbediener
8 jun 2022
36
77
Moet zeggen dat ik stiekem wel erg geniet van al dit gezeik over de sponsering omdat iedereen blijkbaar veel bezig is maar niet kan wachten tot de extra namen en het blokkenschema, myself included 😎
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95

Don_076

Campingartiest
6 feb 2024
60
198
Laat ze maar een "big pharma" sponsor binnen hengelen, met als activatie een medicijn tegen de dutch disease.

Ik hoop dat we ons snel druk kunnen maken over het blokkenschema ipv sponsoring, ik word met de dag enthousiaster over de line-up nu ik er goed in duik.
Breek me de bek niet open als het om de dutch disease gaat. Man man, hemeltergend en tegenwoordig echt bij álle concerten waar je komt. Laatste keer dat ik The War On Drugs zag in de Ziggo en ze Living Proof speelden, een kleine, rustige ballad, was het geluid van het geouwehoer uit de zaal gewoon harder dan de muziek. Ga gewoon naar de kroeg dan als je zo nodig de aanbieding van de pindakaas bij de lokale grootgrutter moet bespreken.
 

MrFloppy

Randprogramma
30 jul 2016
114
243
Bij Programma op de website zijn de opties Specials en Locatie toegevoegd.
Ze zijn dus achter de schermen druk bezig met het maken van het Blokkenschema 🥳
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

tmstms

Playlistbediener
10 jul 2019
26
25
Breek me de bek niet open als het om de dutch disease gaat. Man man, hemeltergend en tegenwoordig echt bij álle concerten waar je komt. Laatste keer dat ik The War On Drugs zag in de Ziggo en ze Living Proof speelden, een kleine, rustige ballad, was het geluid van het geouwehoer uit de zaal gewoon harder dan de muziek. Ga gewoon naar de kroeg dan als je zo nodig de aanbieding van de pindakaas bij de lokale grootgrutter moet bespreken.
Het verbaast mij ook dat hier nog niks tegen gedaan wordt. Zelfs bij een kleine zaal als de Paradiso staan mensen er ongeneneerd doorheen te lullen. Kan toch makkelijk door de concertzaal zelf wat meer aandacht voor gevraagd worden? Ik zie liever 'niet praten' dan 'niet filmen' bordjes. Al is het natuurlijk triest dat het uberhaupt nodig is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Don_076 en Lowlandicus

Knakworst

Campingartiest
25 jul 2023
58
120
Het verbaast mij ook dat hier nog niks tegen gedaan wordt. Zelfs bij een kleine zaal als de Paradiso staan mensen er ongeneneerd doorheen te lullen. Kan toch makkelijk door de concertzaal zelf wat meer aandacht voor gevraagd worden? Ik zie liever 'niet praten' dan 'niet filmen' bordjes. Al is het natuurlijk triest dat het uberhaupt nodig is.
We hebben shirtjes, stickers en mokken nodig met 'Bijkletsen doe je maar op Pinkpop!'
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.174
572
Het verbaast mij ook dat hier nog niks tegen gedaan wordt. Zelfs bij een kleine zaal als de Paradiso staan mensen er ongeneneerd doorheen te lullen. Kan toch makkelijk door de concertzaal zelf wat meer aandacht voor gevraagd worden? Ik zie liever 'niet praten' dan 'niet filmen' bordjes. Al is het natuurlijk triest dat het uberhaupt nodig is.
Zelfs meegemaakt dat ze op de telefoon Champions League keken en dan random juichen door het concert in Paradiso...
 
  • Grrr
  • Wow
Waarderingen: tmstms en Don_076

davadude

Gouden Tip
9 jan 2020
340
619
De alpha staat niet in het 'beta' blokkenoverzicht, dus bij deze: omdat er zo veel afzegging zijn hebben ze de alpha afgeschaft!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken