Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb tijdens ADE wel eens het WK Rugby gekeken op mn telefoon. Nog best lastig als je wat x op hebt. Waren ook allemaal Engelsen die wilden meekijken.
Ik heb eigenlijk t vermoeden dat dit al die nieuwe directeur is. 2 jaar meelopen is meestal, jaar 1: hij kijkt mee met EvE, jaar 2: EvE kijkt mee met hem. Maar met zijn goedkeuring dus
Ik heb eigenlijk t vermoeden dat dit al die nieuwe directeur is. 2 jaar meelopen is meestal, jaar 1: hij kijkt mee met EvE, jaar 2: EvE kijkt mee met hem. Maar met zijn goedkeuring dus
Ik ben in 2022 naar DTRH geweest, maar zoveel en uitgebreid randprogramma zoals op LL is daar toch niet? Heb daar geen cabaret, film, wetenschap etc gezien.
Het aanbod is er wel degelijk, maar het is allemaal wat kleinschaliger en minder in het oog springend dan op Lowlands. Nou merk ik zelf wel steeds meer dat randprogrammering mij minder en minder interesseert. Film en wetenschap heb ik bijvoorbeeld niet gezien op DTRH, maar ik vind het zelf ook niet echt een meerwaarde. Aandacht voor kunstprojecten en cabaret is er dan weer wel.
En een grote nadruk op spontane feestjes, prikkels en gekkigheid overal. Die stokpaardenrace vond ik bijvoorbeeld echt tenenkrommend. En dat dan ook nog eens 3 dagen lang.
Laten we het hopen, en laat hem soms maar lekker eens een uitspraak doen waar we allemaal wel wat van vinden.
Ergens wel jammer dat het tijdperk van Eerdenburg / Jan Smeets er op zit. Je kan zeggen van ze wat je wil, maar ze brachten altijd wel leven in de brouwerij op de festivalfora.
Laten we het hopen, en laat hem soms maar lekker eens een uitspraak doen waar we allemaal wel wat van vinden.
Ergens wel jammer dat het tijdperk van Eerdenburg / Jan Smeets er op zit. Je kan zeggen van ze wat je wil, maar ze brachten altijd wel leven in de brouwerij op de festivalfora.
Ik heb tijdens ADE wel eens het WK Rugby gekeken op mn telefoon. Nog best lastig als je wat x op hebt. Waren ook allemaal Engelsen die wilden meekijken.
Mwah het zijn wel koorknaapjes als je het vergeleek met Jan Smeets. Dat was altijd raak. En ik vind ook dat EvE zijn brillen collectie moet overdragen aan zijn opvolger.
Ik vind dat EvE voor zijn laatste jaar elke dag, of met elk interview, een grotere versie van dezelfde bril moet dragen. En dan vervolgens kijken hoe lang het duurt voordat iemand het door heeft
In 2015 stond er in de huisregels dat het dragen van sportshirts verboden was.
Gelukkig zijn ze gestopt met die overregulering.
Off topic: vanmiddag start Rugby Sevens al op Olympische Spelen.