Lowlands 2024

MrFloppy

Randprogramma
30 jul 2016
114
243
Ik heb eigenlijk t vermoeden dat dit al die nieuwe directeur is. 2 jaar meelopen is meestal, jaar 1: hij kijkt mee met EvE, jaar 2: EvE kijkt mee met hem. Maar met zijn goedkeuring dus
Dan zullen we Camiel le Rutte misschien ook wel op die opgevoerde botsauto's zien bij het rondje terrein?
 
  • Haha
Waarderingen: Broodrooster

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.139
3.053
Ik ben in 2022 naar DTRH geweest, maar zoveel en uitgebreid randprogramma zoals op LL is daar toch niet? Heb daar geen cabaret, film, wetenschap etc gezien.
Het aanbod is er wel degelijk, maar het is allemaal wat kleinschaliger en minder in het oog springend dan op Lowlands. Nou merk ik zelf wel steeds meer dat randprogrammering mij minder en minder interesseert. Film en wetenschap heb ik bijvoorbeeld niet gezien op DTRH, maar ik vind het zelf ook niet echt een meerwaarde. Aandacht voor kunstprojecten en cabaret is er dan weer wel.
Wel veel feestjes. Feestjes feestjes feestjes. Alles is leuk en ludiek en knotsgek.
En een grote nadruk op spontane feestjes, prikkels en gekkigheid overal. Die stokpaardenrace vond ik bijvoorbeeld echt tenenkrommend. En dat dan ook nog eens 3 dagen lang.
En Wapperman.
De Left of the Dial wapperman vrolijkte mij anders wel behoorlijk op steeds.
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.840
6.065
Kan me best voorstellen dat ze hem wel al meer naar voren gaan schuiven ja.
Laten we het hopen, en laat hem soms maar lekker eens een uitspraak doen waar we allemaal wel wat van vinden.

Ergens wel jammer dat het tijdperk van Eerdenburg / Jan Smeets er op zit. Je kan zeggen van ze wat je wil, maar ze brachten altijd wel leven in de brouwerij op de festivalfora.
 
  • Leuk
Waarderingen: BeWario en Joris

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.776
3.104
Laten we het hopen, en laat hem soms maar lekker eens een uitspraak doen waar we allemaal wel wat van vinden.

Ergens wel jammer dat het tijdperk van Eerdenburg / Jan Smeets er op zit. Je kan zeggen van ze wat je wil, maar ze brachten altijd wel leven in de brouwerij op de festivalfora.
Die nieuwe tridente van Pinkpop doet anders ook redelijk hun best om her en der een uitspraak te doen waar iedereen iets vind ;)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.840
6.065
Die nieuwe tridente van Pinkpop doet anders ook redelijk hun best om her en der een uitspraak te doen waar iedereen iets vind ;)
Mwah het zijn wel koorknaapjes als je het vergeleek met Jan Smeets. Dat was altijd raak. En ik vind ook dat EvE zijn brillen collectie moet overdragen aan zijn opvolger.
 
  • Haha
Waarderingen: gguuss

Gebruikers die dit onderwerp bekijken