Lowlands 2024

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.954
2.691
In 2015 stond er in de huisregels dat het dragen van sportshirts verboden was.
Gelukkig zijn ze gestopt met die overregulering.
Off topic: vanmiddag start Rugby Sevens al op Olympische Spelen.
1721822008210.png
Staat er officieel nog steeds in, maar wordt niet echt op gehandhaafd. Al heb ik het hier en daar weleens voorbij zien komen dat iemand geweigerd is op die gronden.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.776
3.105
Staat er officieel nog steeds in, maar wordt niet echt op gehandhaafd. Al heb ik het hier en daar weleens voorbij zien komen dat iemand geweigerd is op die gronden.
Ik heb eens moeten uitleggen dat een shirt van mij géén Juventus tenue was maar gewoon een zwart wit gestreept sportshirt :p
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
632
307
Bekijk bijlage 9769
Staat er officieel nog steeds in, maar wordt niet echt op gehandhaafd. Al heb ik het hier en daar weleens voorbij zien komen dat iemand geweigerd is op die gronden.
Ik kan me voorstellen dat het wat onhandig kan zijn als je in een ajax of Feyenoord shirt gaat rondlopen op een festival. Vaak loop ik vaak genoeg rond in rugbyshirts op festivals. Nemen goed het zweet op en maar weinig mensen herkennen het toch. Nooit een probleem mee gehad iig.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

MrFloppy

Randprogramma
30 jul 2016
114
243
Bekijk bijlage 9769
Staat er officieel nog steeds in, maar wordt niet echt op gehandhaafd. Al heb ik het hier en daar weleens voorbij zien komen dat iemand geweigerd is op die gronden.
Dan heb ik daar de laatste jaren overheen gelezen.
Wel een stomme regel. En je hebt altijd een overactieve beveiliger die alle regeltjes uit zijn hoofd kent helaas.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.534
1.770
Bekijk bijlage 9769
Staat er officieel nog steeds in, maar wordt niet echt op gehandhaafd. Al heb ik het hier en daar weleens voorbij zien komen dat iemand geweigerd is op die gronden.
Vriend van mij werd vriendelijk verzocht om ergens in 2013 oid zijn AS Roma shirtje om te wisselen.

Nou denk ik niet dat lowlands een doelgroep aantrekt die het niet kan uitstaan dat een ander een rivalerende clubshirt aan heeft, maar toch. Prima richtlijn gewoon.
 

freezeroz

Campingartiest
14 feb 2023
91
184
Dan heb ik daar de laatste jaren overheen gelezen.
Wel een stomme regel. En je hebt altijd een overactieve beveiliger die alle regeltjes uit zijn hoofd kent helaas.
Deze regel stamt nog uit de tijd dat LL niet uitverkocht was. In die tijd (uit een ver verleden) kon het nog wel eens gebeuren dat er op zondag ineens veel voetbalfans uit de grote steden op de terugweg een tussenstop op Lowlands maakten na een bezoek aan Leeuwarden of Groningen.
Ik meen me zelfs te herinneren dat er een jaar was dat Amsterdam zondag smiddags in Groningen was en Rotterdam in Leeuwarden.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Athos

Support act
13 jul 2023
977
1.509
Toch nog een update: het Ohlalalaantje met De Sekszusjes is er ook dit jaar weer.
 

Athos

Support act
13 jul 2023
977
1.509
Ik zou het wel echt extreem zuur vinden als het blokkenschema morgen NIET komt. Ik zou namelijk graag wat gerichter gaan (in)luisteren en door zo'n schema vallen er toch weer artiesten af. Hoe dichter op Lowlands, hoe minder tijd om te luisteren.

Ik blijf hoop houden; morgen de laatste namen én blokkenschema.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken