Lowlands 2024

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.954
2.691
Ik zou het wel echt extreem zuur vinden als het blokkenschema morgen NIET komt. Ik zou namelijk graag wat gerichter gaan (in)luisteren en door zo'n schema vallen er toch weer artiesten af. Hoe dichter op Lowlands, hoe minder tijd om te luisteren.

Ik blijf hoop houden; morgen de laatste namen én blokkenschema.
Ik zie ze niet heel snel afwijken van een dag die ze toch al jaren hanteren. Daarnaast kondigen Way Out West en Flow Festival nu ook James Blake aan, dus daar hoeven ze ook niet voor te wachten.
 
  • Leuk
Waarderingen: micham

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.776
3.105
Ik zou het wel echt extreem zuur vinden als het blokkenschema morgen NIET komt. Ik zou namelijk graag wat gerichter gaan (in)luisteren en door zo'n schema vallen er toch weer artiesten af. Hoe dichter op Lowlands, hoe minder tijd om te luisteren.

Ik blijf hoop houden; morgen de laatste namen én blokkenschema.
Ik las hier ergens deze week dat ze echt al jaren deze donderdag het blokkenschema publiceren. Gaan ze echt niet van af wijken.
 
  • Leuk
Waarderingen: micham

Don_076

Campingartiest
6 feb 2024
60
198
Ik zou het wel echt extreem zuur vinden als het blokkenschema morgen NIET komt. Ik zou namelijk graag wat gerichter gaan (in)luisteren en door zo'n schema vallen er toch weer artiesten af. Hoe dichter op Lowlands, hoe minder tijd om te luisteren.

Ik blijf hoop houden; morgen de laatste namen én blokkenschema.
Ik kende best een hoop artiesten niet, dus ben al heel lang aan het inluisteren en heb m'n verlanglijst inmiddels wel rond. Die is behoorlijk, dus laat maar komen dat blokkenschema.
 
  • Leuk
Waarderingen: peter Molenaar

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.511
1.317
Deze regel stamt nog uit de tijd dat LL niet uitverkocht was. In die tijd (uit een ver verleden) kon het nog wel eens gebeuren dat er op zondag ineens veel voetbalfans uit de grote steden op de terugweg een tussenstop op Lowlands maakten na een bezoek aan Leeuwarden of Groningen.
Ik meen me zelfs te herinneren dat er een jaar was dat Amsterdam zondag smiddags in Groningen was en Rotterdam in Leeuwarden.
Staat er breed in, maar is puur op voetbal gericht. Ook logisch in mijn ogen. Voetbal brengt vaak ellende met zich mee. Zo jammer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd en davadude

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
683
407
Een vriendin van mij haalt elk jaar op marktplaats der ticket op donderdagochtend voor zo een 175/200 euro… het is een soort sport geworden om zo goedkoop mogelijk naar LL te gaan voor der.
En hoevaak is ze in het 'o'tje genomen via Martkplaats?
 

huug

Campingartiest
5 aug 2023
68
97
3 weekse weersvoorspellingen. Je hebt er geen fuck aan. Maar toch. Zag op accuweather rond de 24 graden staan met af en toe een bui. Kreeg opeens nog zoveel meer zin.

Zeker na m'n zwarte cross ervaring van afgelopen zondag...
 
  • Leuk
Waarderingen: daily en @Marc

Lowlandicus

Support act
10 apr 2019
824
856
Dus morgen hebben we James Blake, The Streets en Willem. Hoe betrouwbaar is het Foster the People gerucht eigenlijk? Buiten een nieuw album dat 16 augustus uitkomt is er weinig dat wijzigt op wat Europese shows over 3 weken
 
  • Leuk
Waarderingen: micham

UpInSmoke

Campingartiest
22 jul 2022
80
125
3 weekse weersvoorspellingen. Je hebt er geen fuck aan. Maar toch. Zag op accuweather rond de 24 graden staan met af en toe een bui. Kreeg opeens nog zoveel meer zin.

Zeker na m'n zwarte cross ervaring van afgelopen zondag...
shitttt het moet juist regen zijn dat te zien is, dan wordt het altijd zon et visa versa
 
  • Leuk
Waarderingen: micham

mees

Randprogramma
9 jan 2020
146
225
Dus morgen hebben we James Blake, The Streets en Willem. Hoe betrouwbaar is het Foster the People gerucht eigenlijk? Buiten een nieuw album dat 16 augustus uitkomt is er weinig dat wijzigt op wat Europese shows over 3 weken
niet betrouwbaar, ik heb t schema van de alpha en bravo al gezien via via en daar stonden ze iig niet tussen...
 
  • Leuk
Waarderingen: Lowlandicus

Gebruikers die dit onderwerp bekijken