Lowlands 2024

Davidd

Support act
7 jul 2021
915
1.678
Vind hem wel aardig realistisch, qua dagindeling klopt het goed met de tourdata van de artiesten, locatie van de artiesten ziet er ook ok uit. En nacht programma is ook aardig wat ik had verwacht.
 

festivalsspeler

Playlistbediener
2 feb 2023
10
39
Ik vind het vooral opvallend dat er veel vakjes nog leeg zijn met namen die inderdaad nog niet zijn gepresenteerd. Anderzijds staan de namen die hier als hardnekkig gerucht op het forum voorbij zijn gekomen wel in het overzicht (Willem, Foster the People). Willem staat er zelfs twee keer in.
Hoop in ieder geval niet op de Fred Again/Fat Dog clash. Dat zou huilen zijn.
 

WTSGD

Campingartiest
22 jul 2024
66
163
Anetha en Patrick Mason op zondag terwijl ze ook zondag op Pukkelpop staan? Lijkt me sterk…
 

XaviLL

Randprogramma
21 jul 2024
104
248
Vind hem wel aardig realistisch, qua dagindeling klopt het goed met de tourdata van de artiesten, locatie van de artiesten ziet er ook ok uit. En nacht programma is ook aardig wat ik had verwacht.
Maare…. Blawan in de x-ray????
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
915
1.678
Maare…. Blawan in de x-ray????
Het gaat dan ook meer om de artiesten die ik zelf ken. Heb namelijk nog nooit van Blawan gehoord:#

Maar met de hierboven benoemde Patrick Mason en Anetha die op zondag op Pukkelpop staan lijkt het inderdaad niet te kloppen
 

MrFloppy

Randprogramma
30 jul 2016
114
243
Het gaat dan ook meer om de artiesten die ik zelf ken. Heb namelijk nog nooit van Blawan gehoord:#

Maar met de hierboven benoemde Patrick Mason en Anetha die op zondag op Pukkelpop staan lijkt het inderdaad niet te kloppen
Denk een gevalletje ChatGPT.
Er zit dan weer niets anders op dan te wachten tot morgen.
Jammer dat het geen politiek is. Dan hadden we in februari al een blokkenschema.
 

sjoeske

Campingartiest
18 jan 2020
66
81
Het gaat dan ook meer om de artiesten die ik zelf ken. Heb namelijk nog nooit van Blawan gehoord:#

Maar met de hierboven benoemde Patrick Mason en Anetha die op zondag op Pukkelpop staan lijkt het inderdaad niet te kloppen
Kabaka Pyramid op zaterdag klopt denk ik ook niet, meestal staat de reggae Artiest altijd op zondag zolang ik me kan heugen.
 

WTSGD

Campingartiest
22 jul 2024
66
163
Zou het overigens geen probleem vinden als dit het blokkenschema wordt. Persoonlijk komt alles vrijwel perfect uit, eigenlijk geen echte clashes.

Dan weet je wel dat het eigenlijk te mooi is om waar te zijn :)
 
  • Leuk
Waarderingen: micham

superginger

Dagopener
5 feb 2016
632
307
Er zitten hier wel echt een paar mega clashes tussen trouwens. Al ga ik er vanuit dat dit idd een concept versie is. Kan nog van alles in geschoven zijn ondertussen. Als er al een paar acts per dag anders staan (wat me onvermijdelijk lijkt) dan wordt t spoorboekje alweer heel anders.
 
  • Leuk
Waarderingen: micham

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • EWie