Lowlands 2024

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.848
6.068
Ik vind het eerlijk gezegd geen vreemd schema. Paar dingetjes die ik misschien anders had verwacht (Zwart Licht XL in de nacht?), maar ook weer niet vreemd omdat ze dat afgelopen jaren ook soorgelijke dingen hebben gedaan.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.175
573
Best een realistisch schema, ook al staat niet alles erin. En...een seksfeest op zaterdagnacht in de Lima?
Maakt dat ik weer twijfel 😅
 

XaviLL

Randprogramma
21 jul 2024
104
248
Ik had sowieso Fred Again op de zondag verwacht ipv Goldband…
Ik weet niet of ik daar echt blij van wordt.
 

SanderFMC

Randprogramma
1 jul 2022
184
269
Op zaterdag staat in de Heineken "Fletcher / Cat Burns / Victoria". Fletcher zou wel een opmerkelijke nieuwe naam zijn. Eerder dit jaar 2 keer in Paradiso en in de Ronda, alle drie uitverkocht. Heeft ruimte in haar tourschema maar zou wel voor één optreden overvliegen vanuit Amerika. Cat Burns en Victoria (Canal) staan ook op andere plekken in het blokkenschema. Ik denk dat Fletchers bevestiging op het moment van het maken van dit concept nog niet 100% zeker was en Cat Burns of Victoria Canal naar haar plek doorschuift in het geval ze niet komt.

Mijn gevoel zegt wel dat dit een echt concept is, bedoeld voor intern gebruik. Er staan iets te veel details in die je niet zomaar verzint, zoals de capaciteit van de tenten maar ook bijvoorbeeld de lengte van bepaalde sets. En tegelijkertijd lijkt het allemaal wel te kunnen kloppen.

Edit: wat me ook opvalt bij nadere bestudering: er staan zowel artiesten in met blokletters, als met kleine letters. Alle artiesten met kleine letters zijn nog niet bekendgemaakt of zaten in de laatste drop van 15 mei. Dus ik denk dat kleine letters betekenen dat een artiest nog niet 100% bevestigd is, en dit concept dus stamt van vóór 15 mei.
 
Laatst bewerkt:

rrr

Campingartiest
5 feb 2023
63
122
Op zaterdag staat in de Heineken "Fletcher / Cat Burns / Victoria". Fletcher zou wel een opmerkelijke nieuwe naam zijn. Eerder dit jaar 2 keer in Paradiso en in de Ronda, alle drie uitverkocht. Heeft ruimte in haar tourschema maar zou wel voor één optreden overvliegen vanuit Amerika. Cat Burns en Victoria (Canal) staan ook op andere plekken in het blokkenschema. Ik denk dat Fletchers bevestiging op het moment van het maken van dit concept nog niet 100% zeker was en Cat Burns of Victoria Canal naar haar plek doorschuift in het geval ze niet komt.

Mijn gevoel zegt wel dat dit een echt concept is, bedoeld voor intern gebruik. Er staan iets te veel details in die je niet zomaar verzint, zoals de capaciteit van de tenten maar ook bijvoorbeeld de lengte van bepaalde sets. En tegelijkertijd lijkt het allemaal wel te kunnen kloppen.

Edit: wat me ook opvalt bij nadere bestudering: er staan zowel artiesten in met blokletters, als met kleine letters. Alle artiesten met kleine letters zijn nog bekendgemaakt of zaten in de laatste drop van 15 mei. Dus ik denk dat kleine letters betekenen dat een artiest nog niet 100% bevestigd is, en dit concept dus stamt van vóór 15 mei.
Scherp! Ook met die kleine/grote letters, lijkt precies te kloppen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Thieske

XaviLL

Randprogramma
21 jul 2024
104
248
Op zaterdag staat in de Heineken "Fletcher / Cat Burns / Victoria". Fletcher zou wel een opmerkelijke nieuwe naam zijn. Eerder dit jaar 2 keer in Paradiso en in de Ronda, alle drie uitverkocht. Heeft ruimte in haar tourschema maar zou wel voor één optreden overvliegen vanuit Amerika. Cat Burns en Victoria (Canal) staan ook op andere plekken in het blokkenschema. Ik denk dat Fletchers bevestiging op het moment van het maken van dit concept nog niet 100% zeker was en Cat Burns of Victoria Canal naar haar plek doorschuift in het geval ze niet komt.

Mijn gevoel zegt wel dat dit een echt concept is, bedoeld voor intern gebruik. Er staan iets te veel details in die je niet zomaar verzint, zoals de capaciteit van de tenten maar ook bijvoorbeeld de lengte van bepaalde sets. En tegelijkertijd lijkt het allemaal wel te kunnen kloppen.

Edit: wat me ook opvalt bij nadere bestudering: er staan zowel artiesten in met blokletters, als met kleine letters. Alle artiesten met kleine letters zijn nog bekendgemaakt of zaten in de laatste drop van 15 mei. Dus ik denk dat kleine letters betekenen dat een artiest nog niet 100% bevestigd is, en dit concept dus stamt van vóór 15 mei.

Scherp! Zou zomaar kunnen dus…
Van mij mag dit het blokkenschema zijn, alleen vrijdag begint de dag wel erg zwak.
 
  • Leuk
Waarderingen: wsslvrwrt

Gebruikers die dit onderwerp bekijken