Lowlands 2024

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.847
3.186
Toch grote namen als die geruchten allemaal kloppen: James Blake (vervanger van The Smile kunnen we nu wel stellen), The Streets, Foster The People, Willem, en dan Prins S. en de Geit kan volgens mij ook in een grotere tent terecht.

Kan me niet herrineren dat we zulke grote namen hebben gehad in een laatste batch
Inderdaad. Zal natuurlijk gedeeltelijk komen omdat er ook best wat grote namen zijn uitgevallen onderweg (Denzel & the Smile), maar kan mij ook niet zo'n grote worp op het laatst herinneren.
 

team-0

Randprogramma
24 jun 2019
241
435
@XaviLL waarom heb je het bericht met mogelijke timetables verwijderd?

Zwart Licht en Sleaford Mods bij het ingaan van de nacht zou ik heel leuk geprogrammeerd vinden op die manier
 
  • Thinking
Waarderingen: Novis95

Athos

Support act
13 jul 2023
990
1.538
Iemand in onze groep kan door ernstige ziekte van haar kind niet meer mee en verkoopt haar kaartje voor 300 euro. Helaas lijkt er iets mis te gaan bij het resale platform van Ticketmaster want het kaartje komt maar niet in het overzicht. Ik kan wel een directe verkooplink sturen naar het ticket. Iemand interesse?
 
Laatst bewerkt:

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.956
2.693
Iemand in onze groep kan door ernstigeziekte van haar kind niet meer mee en verkoopt haar kaartje voor 300 euro. Helaas lijkt er iets mis te gaan bij het resale platform van Ticketmaster want het kaartje komt maar niet in het overzicht. Ik kan wel een directe verkooplink sturen naar het ticket. Iemand interesse?
Ik heb hetzelfde probleem bij het verkopen. Inmiddels al bijna een week heen-en-weer aan het mailen met Ticketmaster, die er zelf bijzonder weinig van snappen. Waarschijnlijk heeft het te maken met dat je een ID en bankverificatie moet doen in je account. Die duurt echter weer een paar dagen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.773
9.718
Toch grote namen als die geruchten allemaal kloppen: James Blake (vervanger van The Smile kunnen we nu wel stellen), The Streets, Foster The People, Willem, en dan Prins S. en de Geit kan volgens mij ook in een grotere tent terecht.

Kan me niet herrineren dat we zulke grote namen hebben gehad in een laatste batch
Maar goed ik denk dat ze James Blake en The Streets gaan verkopen als vervangers voor Smile en Curry (op PkP werd die laatste ook door de Streets vervangen).

En als je het zo bekijkt vind ik zulke namen toch wel het olympisch minimum.
 
  • Leuk
Waarderingen: wsslvrwrt

Athos

Support act
13 jul 2023
990
1.538
Ik heb hetzelfde probleem bij het verkopen. Inmiddels al bijna een week heen-en-weer aan het mailen met Ticketmaster, die er zelf bijzonder weinig van snappen. Waarschijnlijk heeft het te maken met dat je een ID en bankverificatie moet doen in je account. Die duurt echter weer een paar dagen.
Wel raar want ik heb eerder kaartjes verkocht via hun resale platform met dit account (wel een ander concert). Volgens mij heb ik die verificatie toen al gedaan.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
999
1.164
Heeft iemand die concept timetable van zondag nog? Heb alleen vrijdag en zaterdag opgeslagen.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.956
2.693
Wel raar want ik heb eerder kaartjes verkocht via hun resale platform met dit account (wel een ander concert). Volgens mij heb ik die verificatie toen al gedaan.
Ik had hetzelfde. Zelfs twee dagen eerder nog een kaartje voor Lowlands verkocht. Heb die vraag nu ook gesteld aan Ticketmaster, maar Anita van Ticketmaster reageert al twee dagen niet meer.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.781
Benwal zatterdagavond in de India. Dat wordt krappe sokken denk ik zomaar als ik zie hoe hard hij aan de weg timmert
Dit jaar inderdaad flink populair geworden. Omdat dit een concept van vóór mei was, zou het nu best een Bravo spot kunnen krijgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Earl

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.874
6.114
Maar goed ik denk dat ze James Blake en The Streets gaan verkopen als vervangers voor Smile en Curry (op PkP werd die laatste ook door de Streets vervangen).

En als je het zo bekijkt vind ik zulke namen toch wel het olympisch minimum.
Er wordt niet meer "verkocht", dat hoeven ze ook helemaal niet. Ze staan er gewoon en dan mag je zelf de lijntjes invullen

Je kan gewoon niet meer verwachten dan dit, laten we eerlijk zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken