Lowlands 2024

mgbss

Support act
15 feb 2019
999
1.164
Dit jaar inderdaad flink populair geworden. Omdat dit een concept van vóór mei was, zou het nu best een Bravo spot kunnen krijgen.
Lowlands heeft natuurlijk wel een handje van om dit soort acts altijd te klein neer te zetten. Zie the Blessed Madonna in de X-Ray of Job Jobse in de India jaren terug.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

Knakworst

Campingartiest
25 jul 2023
58
120
Kan iemand de lekkage nog een keer delen? De originele post is verwijderd en ik ben nu toch erg nieuwsgierig geworden naar de concept timetable! :)
 

Novis95

Randprogramma
11 mei 2023
179
557
Ervan uitgaande dat dit concept echt is en er weinig veranderd is qua indeling, zijn er wel echt een paar hele vervelende knopen door te hakken. Misschien ook maar serieus overwegen om mijn hardloopschoenen mee te nemen om zo min mogelijk te missen.
 
  • Haha
Waarderingen: Don_076

huug

Campingartiest
5 aug 2023
68
97
David Kushner zo vroeg in de bravo vind ik ook wel bijzonder. Is qua streams toch wel groot. Maaar prima.

En IDLES op Alpha zondagmiddag vrees ik echt voor.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.847
3.184
Ervan uitgaande dat dit concept echt is en er weinig veranderd is qua indeling, zijn er wel echt een paar hele vervelende knopen door te hakken. Misschien ook maar serieus overwegen om mijn hardloopschoenen mee te nemen om zo min mogelijk te missen.
Ik zou Alphafly's aantrekken, ga je extra snel
 
  • Haha
Waarderingen: Novis95

wsslvrwrt

Dagopener
18 jul 2022
549
826
David Kushner zo vroeg in de bravo vind ik ook wel bijzonder. Is qua streams toch wel groot. Maaar prima.

En IDLES op Alpha zondagmiddag vrees ik echt voor.
Qua streams groot, maar hoeveel mensen man zou nou echt voor hem de moeite doen te komen. Hij komt net kijken en heeft een hit. Alleen nummers zeggen niets
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
999
1.164
Qua streams groot, maar hoeveel mensen man zou nou echt voor hem de moeite doen te komen. Hij komt net kijken en heeft een hit. Alleen nummers zeggen niets
Noah Kahan verkoopt met vergelijkbare cijfers probleemloos zalen als de Ziggodome uit. Zie niet in waarom het niet ramvol in de Bravo gaat zijn.
 

Lowlandicus

Support act
10 apr 2019
827
859
Jullie vrezen aan halflege Alpha? Voor mij is IDLES een van de highlights!

Ik vrees het wel. Ik zou IDLES graag weer eens willen zien, al vond ik de Melkweg show in 2022 een beetje tegenvallen toen, maar het feit dat ze in de Alpha staan weerhoudt mij een beetje om te gaan
 

XaviLL

Randprogramma
21 jul 2024
105
250
Lowlands heeft natuurlijk wel een handje van om dit soort acts altijd te klein neer te zetten. Zie the Blessed Madonna in de X-Ray of Job Jobse in de India jaren terug.
Fred Again in de Heineken was ook niet heeeeel handig. Al was dit niet meer tegen te houden na die boiler room van hem haha
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

Maninblue34

Playlistbediener
30 jul 2023
34
43
Waarom gaan we er vanuit dat die timetable 'leak' echt is eigenlijk? Staan aardig wat fouten in volgens mij, Half Moon Run bijvoorbeeld staat veel te laag op de lijst om op de Alpha te staan toch?
 

Knakworst

Campingartiest
25 jul 2023
58
120
Waarom gaan we er vanuit dat die timetable 'leak' echt is eigenlijk?
De meesten gaan er vanuit dat de 'leak' echt zou kunnen zijn, omdat er geen gekke dingen in staan (voor een oude conceptversie). Daarnaast is ook al eerder gezegd dat het net zo goed door iemand op een zolderkamertje gemaakt kan zijn.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.847
3.184
Waarom gaan we er vanuit dat die timetable 'leak' echt is eigenlijk? Staan aardig wat fouten in volgens mij, Half Moon Run bijvoorbeeld staat veel te laag op de lijst om op de Alpha te staan toch?
Alle dagen lijken te kloppen, hij bevat veels te veel rand informatie om iemands fantasie te zijn en de lettertypen lijken te pinpointen op een conceptversie van voor 15 mei. Het zou echt heel straf zijn mocht het nep zijn.

Gaat nog steeds het een en het ander verplaatst zijn tov het blokkenschema dat nog gaat komen
 
  • Leuk
Waarderingen: redle en Novis95

Gebruikers die dit onderwerp bekijken