Lowlands 2024

Novis95

Randprogramma
11 mei 2023
179
557
Alle dagen lijken te kloppen, hij bevat veels te veel rand informatie om iemands fantasie te zijn en de lettertypen lijken te pinpointen op een conceptversie van voor 15 mei. Het zou echt heel straf zijn mocht het nep zijn.

Gaat nog steeds het een en het ander verplaatst zijn tov het blokkenschema dat nog gaat komen
Mocht het nep zijn, stel ik voor dat we de maker achterhalen en hem de nieuwe sjamaan maken van het Dagindeling topic.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.781
De meesten gaan er vanuit dat de 'leak' echt zou kunnen zijn, omdat er geen gekke dingen in staan (voor een oude conceptversie). Daarnaast is ook al eerder gezegd dat het net zo goed door iemand op een zolderkamertje gemaakt kan zijn.
Absoluut niet. Veel dingen kan je niet verzinnen. Er is nog wel geschoven natuurlijk, maar ben echt van overtuigd dat dit echt is.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.874
6.115
Je hebt bij Lowlands altijd wel dingen die net anders zijn dan dat je zou verwachten. Juist in dat kader lijkt hij vrij echt te kunnen zijn inderdaad. En extreem gekke dingen zie ik ook niet. Of ik Half Man Roon een Alpha naam vind, I don't think so. Maar goed ook wij kunnen er naast zitten op dat vlak.
 

wsslvrwrt

Dagopener
18 jul 2022
549
826
Je hebt bij Lowlands altijd wel dingen die net anders zijn dan dat je zou verwachten. Juist in dat kader lijkt hij vrij echt te kunnen zijn inderdaad. En extreem gekke dingen zie ik ook niet. Of ik Half Man Roon een Alpha naam vind, I don't think so. Maar goed ook wij kunnen er naast zitten op dat vlak.
Half Moon Run, Half Full Room
 

huug

Campingartiest
5 aug 2023
68
97
Lastige is natuurlijk dat het aantal Alpha waardige acts, dat uit zichzelf meer dan 15000 man trekt, niet groot genoeg is.

Je zal altijd aantal acts houden die daar veel te groot staan geprogrammeerd. Royal Blood stond daar paar jaar geleden ook voor handje vol mensen
 

Knakworst

Campingartiest
25 jul 2023
58
120
Absoluut niet. Veel dingen kan je niet verzinnen. Er is nog wel geschoven natuurlijk, maar ben echt van overtuigd dat dit echt is.
Ik ben iets minder stellig dan jij, maar het zou inderdaad zomaar kunnen. Als het goed is weten we meer over 46 minuten!
 

lagelander

Playlistbediener
15 jun 2022
16
41
Half Moon Run, Half Full Room
Ja gewoon weg ontzettend zonde. Erg goede band, die mij bijvoorbeeld heeft weggeblazen in Paradiso in 2019.
Vroeg op de dag, op een half leeg veld op de Alpha, met een beetje pech met nog wat praters is niet wat ik ze had gegund (e.g. uurtje of 17:00 in de Heineken)
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

Gebruikers die dit onderwerp bekijken