Lowlands 2024

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
375
187
Kwam in die whatsapp voorbij, weet even niet wat die bron is. Maar wel met de stijl van Lowlands al. Zal wel instragram zijn ofzo ;)
James Blake, The Streets, thundercat, Johnna Fraser, Prins S en de geit, BLUAI en CHIBI ICHIGO zijn enkele namen op INSTAGRAM LOWLANDS FESTIVAL. Alle namen in hetzelfde bericht
 

Lowlandicus

Support act
10 apr 2019
824
856
Thundercat nog een leuke toevoeging! Helaas dus geen Foster and the People (wellicht volgend jaar dan). Soft Play lijkt me ook wel gaaf nog.

Morgen blokkenschema btw!
 

Steve

Campingartiest
27 aug 2023
68
95
Op zichzelf zijn dit mooie namen voor een laatste drop. Al kun je ook meewegen dat hier ook de vervangers van The Smile en Denzel Curry tussenzitten en dan is het "oké"
 
  • Leuk
Waarderingen: Marin

Noof89

Playlistbediener
25 jul 2024
5
8
Foster The People had ik ondanks de geruchten toch al niet meer verwacht. Album komt precies uit op Lowlands-vrijdag en ik kan me voorstellen dat Foster eerst door eigen land gaat touren. Wellicht dat als het album eerder uit was gekomen, het realistisch was geweest. Hopelijk volgend jaar!
 
  • Leuk
Waarderingen: micham

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.848
6.068
Foster The People had ik ondanks de geruchten toch al niet meer verwacht. Album komt precies uit op Lowlands-vrijdag en ik kan me voorstellen dat Foster eerst door eigen land gaat touren. Wellicht dat als het album eerder uit was gekomen, het realistisch was geweest. Hopelijk volgend jaar!
Wel jammer. En daarmee kunnen we concluderen dat het blokkenschema dus ook niet klopt?

of ze moeten die als vervanger voor The Smile neergezet worden en dat James Blake dan naar de Alpha gaat? Lijkt me ook niet waarschijnlijk als ik eerlijk ben. Wel jammer, had ik nog mee willen pakken.
 
  • Leuk
Waarderingen: micham

wsslvrwrt

Dagopener
18 jul 2022
545
826
Wel jammer. En daarmee kunnen we concluderen dat het blokkenschema dus ook niet klopt?

of ze moeten die als vervanger voor The Smile neergezet worden en dat James Blake dan naar de Alpha gaat? Lijkt me ook niet waarschijnlijk als ik eerlijk ben. Wel jammer, had ik nog mee willen pakken.
James in de Bravo twee jaar geleden was naar mijn weten niet helemaal vol
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.776
3.105
Wel jammer. En daarmee kunnen we concluderen dat het blokkenschema dus ook niet klopt?

of ze moeten die als vervanger voor The Smile neergezet worden en dat James Blake dan naar de Alpha gaat? Lijkt me ook niet waarschijnlijk als ik eerlijk ben. Wel jammer, had ik nog mee willen pakken.
Kan ook zijn dat ze er lange tijd op hebben gestaan maar op het laatst toch niet akkoord zijn gegaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: superginger

Gebruikers die dit onderwerp bekijken