Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
James Blake, The Streets, thundercat, Johnna Fraser, Prins S en de geit, BLUAI en CHIBI ICHIGO zijn enkele namen op INSTAGRAM LOWLANDS FESTIVAL. Alle namen in hetzelfde bericht
Op zichzelf zijn dit mooie namen voor een laatste drop. Al kun je ook meewegen dat hier ook de vervangers van The Smile en Denzel Curry tussenzitten en dan is het "oké"
Foster The People had ik ondanks de geruchten toch al niet meer verwacht. Album komt precies uit op Lowlands-vrijdag en ik kan me voorstellen dat Foster eerst door eigen land gaat touren. Wellicht dat als het album eerder uit was gekomen, het realistisch was geweest. Hopelijk volgend jaar!
Foster The People had ik ondanks de geruchten toch al niet meer verwacht. Album komt precies uit op Lowlands-vrijdag en ik kan me voorstellen dat Foster eerst door eigen land gaat touren. Wellicht dat als het album eerder uit was gekomen, het realistisch was geweest. Hopelijk volgend jaar!
Wel jammer. En daarmee kunnen we concluderen dat het blokkenschema dus ook niet klopt?
of ze moeten die als vervanger voor The Smile neergezet worden en dat James Blake dan naar de Alpha gaat? Lijkt me ook niet waarschijnlijk als ik eerlijk ben. Wel jammer, had ik nog mee willen pakken.
Wel jammer. En daarmee kunnen we concluderen dat het blokkenschema dus ook niet klopt?
of ze moeten die als vervanger voor The Smile neergezet worden en dat James Blake dan naar de Alpha gaat? Lijkt me ook niet waarschijnlijk als ik eerlijk ben. Wel jammer, had ik nog mee willen pakken.
angelboy | BLUAI | Chibi Ichigo | Ebbb | James Blake | Jonna Fraser | Jordan Mackampa | Master Peace | Mount Kimbie | Passion | Prins S. en de Geit | SOFT PLAY | The Streets | Thundercat | Willem | Wings of Desire | Ye Banished Privateers