Lowlands 2024

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
440
707
angelboy | BLUAI | Chibi Ichigo | Ebbb | James Blake | Jonna Fraser | Jordan Mackampa | Master Peace | Mount Kimbie | Passion | Prins S. en de Geit | SOFT PLAY | The Streets | Thundercat | Willem | Wings of Desire | Ye Banished Privateers
Dank
Mooi lijstje! Zelf blij met James Blake, The Streets, Thundercat en Willem
Voor ieder wat wils, lijkt het
 

Lowlandicus

Support act
10 apr 2019
824
856
Voor een laatste drop is dit toch wel een mooie hoor. The Streets, Thundercat en Mount Kimbie wil ik sowieso wel zien. Master Peace en Soft Play ook wel eigenlijk. James Blake heb ik niet heel veel mee, maar ik denk dat dit zo kort van tevoren een zeer degelijke vervanger is voor The Smile.

Ben benieuwd naar het blokkenschema. Het is voor mij verre van de beste Lowlands line up waar ik ben geweest, maar als het blokkenschema gunstig is vermaak ik me wel prima weer :)
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.534
1.770
Wel jammer. En daarmee kunnen we concluderen dat het blokkenschema dus ook niet klopt?

of ze moeten die als vervanger voor The Smile neergezet worden en dat James Blake dan naar de Alpha gaat? Lijkt me ook niet waarschijnlijk als ik eerlijk ben. Wel jammer, had ik nog mee willen pakken.
Ik denk dat dit last minute geklapt door vertraging met het nieuwe album oid. Of morgen dus nog een extra naam op de poster.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.118
740
Wel jammer. En daarmee kunnen we concluderen dat het blokkenschema dus ook niet klopt?
Was wel opvallend dat dat de enige naam in het blokkenschema was die niet volledig in caps of kleine letters was, maar een hoofdletter als eerste letter had. Alsof iemand die later erin geplakt had.
 

Noof89

Playlistbediener
25 jul 2024
5
8
Zou de timer van Foster The People op de site dan toch kloppen met bekendmaking morgen?
Dat is geen gekke theorie, gezien de releasedatum van het album reeds bekend is, zou een lastminute touraankondiging maar zo kunnen..

*Edit: volgens Reddit morgen wel een nieuwe single, kan ook domweg een counter voor een videoclip o.i.d. zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: micham

Gebruikers die dit onderwerp bekijken