Lowlands 2024

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.118
740
Jonna Fraser op het gelekte blokkenschema verzin je trouwens ook niet op Lowlands. Dus nog meer redenen om te geloven dat het concept wel legit is.
Waarom verzin je dat niet? Is Nederlands, heeft er al eerder gestaan en heeft nieuwe muziek uit. Ik vind het eerder opvallend dat een hoop van de vandaag aangekondigde namen er NIET in staan. Waar gaan die allemaal komen dan?
 

Lowlandicus

Support act
10 apr 2019
824
856
Jonna Fraser op het gelekte blokkenschema verzin je trouwens ook niet op Lowlands. Dus nog meer redenen om te geloven dat het concept wel legit is.

Ik denk dat het gewoon een concept blokkenschema was van enkele weken/maanden geleden. Hij zal denk ik in grote lijnen gaan kloppen, maar dat zullen we morgen zien.
Wellicht waren ze met Foster the People in onderhandeling en is het uiteindelijk niet doorgegaan. Verwacht niet dat ze morgen pardoes opeens als verrassing op het blokkenschema staan eigenlijk. Zal wel gewoon een nieuwe single worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Greyhound

TheSillyP

Randprogramma
3 mrt 2023
240
370
James Blake, Thundercat en The Streets echt heerlijke toevoegingen. The Streets op Werchter niet gezien vanwege Lenny Kravitz, mooie kans om hem alsnog te zien! Gaan alle 3 sowieso in mijn spoorboekje komen
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.776
3.105
Ik ben niet echt mee met dat Foster The People en waarom hier zo enthousiast om gedaan wordt.

Dat is toch een one hit wondertje met een hit uit 2011? Wat zou zoiets nog op Lowlands doen?
Leuk nummer inderdaad. Hebben sinds 2017 niet meer getourt, dat album van toen was niet heel bijzonder maar het optreden wat ik toen van ze gezien heb was wel heel goed. Beetje vergelijkbaar met The Whitest Boy Alive vorig jaar op DTRH qua exclusiviteit.
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss en spongebobsong

XaviLL

Randprogramma
21 jul 2024
104
248
Ik ben niet echt mee met dat Foster The People en waarom hier zo enthousiast om gedaan wordt.

Dat is toch een one hit wondertje met een hit uit 2011? Wat zou zoiets nog op Lowlands doen?
Goed dat smaken verschillen haha. Ik vind Pumped Up Kicks, Houdini en vooral Imagination toch meer dan genoeg reden om ze eens live te zien…
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.118
740
Op alle lege vakjes
Daar zijn er inderdaad nog wel een paar van ja. En ook nog wat algemenere inhoud als 'nl' etc. Toch opvallend dat er maar zo weinig namen uit de drop van vandaag in een ouder concept al bekend waren. Maar misschien zijn die laatste namen ook echt pas laat definitief geboekt en ben ik gewoon te achterdochtig haha.

Alleen Foster the People ziet er nog steeds vreemd uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: micham

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.850
6.068
Ik ben niet echt mee met dat Foster The People en waarom hier zo enthousiast om gedaan wordt.

Dat is toch een one hit wondertje met een hit uit 2011? Wat zou zoiets nog op Lowlands doen?
2-hit wonder.

Had grappig geweest maar meer ook niet hoor. Maar volgens mij zijn die een bepaalde landen best groot geworden door die ene one hit wonder ;). Idem wat een beetje geld voor M83 als je het zo bekijkt. Al hoewel er wel meer radiovriendelijke tracks op dat album stonden hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: visdave34 en mattman

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
469
632
Zo geluisterd, lekker lijstje zeg. Gewoon weer een stuk of 6 erbij op de te kijken lijst. Morgen maar eens gaan strepen en dan de balans opmaken
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.850
6.068
Maar over Foster The People. Gaat niet gebeuren toch, de tekst is vrij duidelijk:

Nog 21 dagen tot LL24, tijd voor de laatste namen! Hiphop, r&b, soul, indie en meer; deze 17 artiesten staan volgende maand voor je klaar.

Het puzzelen kan bijna beginnen want het blokkenschema volgt morgen. Nachten in Heineken en Lima, het ArmadiLLow-programma én de dj’s van de Lowlands Headphone Disco op donderdag worden binnenkort bekendgemaakt.

Daar zit weinig interpretabele ruimte meer tussen lijkt me. Of ze moeten toch alsnog vervanger van The Smile of Denzel Curry bekend gemaakt worden. Maar kan me niet voorstellen dat dat gaat gebeuren
 
  • Leuk
Waarderingen: team-0 en micham

spongebobsong

Randprogramma
10 mrt 2023
119
171
Ik ben niet echt mee met dat Foster The People en waarom hier zo enthousiast om gedaan wordt.

Dat is toch een one hit wondertje met een hit uit 2011? Wat zou zoiets nog op Lowlands doen?
Torches is een geweldig album, ik zou ze zelf niet een one hit wonder noemen. Ze hebben hier niet vaak gestaan, dus ik denk dat veel mensen ze nog nooit of lang niet hebben gezien.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken