Lowlands 2024

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.874
6.115
Ik vind de omschrijving igg erg vet. 30 piraten op een podium: chaos.
Net even geluisterd, maar vond het best ruk klinken. Had van mij iets meer folk elementen mogen hebben. Het zijn nu wel van die standaard piraten songs wat ik zo hoorde.
 
  • Leuk
Waarderingen: lama

mgbss

Support act
15 feb 2019
999
1.164
Het is een beetje verdwenen in de chaos van de nieuwe namen, maar wat zou het SEKSFEEST in de Lima zijn?
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

uniquorn

Playlistbediener
12 jul 2024
7
7
Net even geluisterd, maar vond het best ruk klinken. Had van mij iets meer folk elementen mogen hebben. Het zijn nu wel van die standaard piraten songs wat ik zo hoorde.
maar op een lowlands wordt dat wel een feestje, daarvoor heb je dat folk element helemaal niet nodig
 

davadude

Gouden Tip
9 jan 2020
343
627
Het is een beetje verdwenen in de chaos van de nieuwe namen, maar wat zou het SEKSFEEST in de Lima zijn?

Ik wou hier met een grap op reageren, maar ik verwacht iets qua queer DJs en discussies over seksualiteit of gewoon veel seks-thema bekleding met muziek.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.847
3.188
Het is een beetje verdwenen in de chaos van de nieuwe namen, maar wat zou het SEKSFEEST in de Lima zijn?
Zou het niet een feest zijn dat door de Sekszusjes wordt georganiseerd? Zijn ook al aanwezig in het laantje
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss

mgbss

Support act
15 feb 2019
999
1.164
Ik wou hier met een grap op reageren, maar ik verwacht iets qua queer DJs en discussies over seksualiteit of gewoon veel seks-thema bekleding met muziek.
Ik dacht zelf een soort van feest met al die foute hits over seks die je vroeger had, zoals De Parenclub, Zwemmen zonder Slip etc.

Edit: maar wat hierboven staat klinkt logischer haha
 

spongebobsong

Randprogramma
10 mrt 2023
119
171
Ik ben ook heel blij en alsnog verrast met de laatste namen! Thundercat en Soft Play!! Jammer dat FTP niet komt, maar hopelijk komen ze met een losse show. Ik ga waarschijnlijk toch teveel clashes krijgen met deze line up…

Op mijn huidige lijstje staan:

QOTSA ❤️
Air
Big Thief
Froukje
IDLES
James Blake
Nas
NNO
Roisin Murphy
Sampha
Skrillex
The Streets
Thundercat
Confidence Man
Miles Kane
Mount Kimbie
Personal Trainer
Prins S. en de geit
Romy
Soft Play
Soulwax
Spinvis
Sugababes
Bar Italia
Bob Vylan
Fat Dog
La Priest
Lander & Adriaan
Maduk


Veel zal afhangen van het blokkenschema vrees ik 😅
 

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
388
489
Ik ben ook heel blij en alsnog verrast met de laatste namen! Thundercat en Soft Play!! Jammer dat FTP niet komt, maar hopelijk komen ze met een losse show. Ik ga waarschijnlijk toch teveel clashes krijgen met deze line up…

Op mijn huidige lijstje staan:

QOTSA ❤️
Air
Big Thief
Froukje
IDLES
James Blake
Nas
NNO
Roisin Murphy
Sampha
Skrillex
The Streets
Thundercat
Confidence Man
Miles Kane
Mount Kimbie
Personal Trainer
Prins S. en de geit
Romy
Soft Play
Soulwax
Spinvis
Sugababes
Bar Italia
Bob Vylan
Fat Dog
La Priest
Lander & Adriaan
Maduk


Veel zal afhangen van het blokkenschema vrees ik 😅
Mijn lijst is vrijwel identiek en ongekend lang voor mijn doen. Zelden zoveel willen zien als dit jaar! Hoop dat de DeWaele brothers nog een surprise dj set doen in de Adonis, (mits ik daar dan stomtoevallig ben...).
 
  • Leuk
Waarderingen: Archie en spongebobsong

soepstengel

Playlistbediener
23 jul 2024
20
40
zozo Ye Banished Privateers🏴‍☠️🏴‍☠️🏴‍☠️

Zou weer mooi zijn als afsluiting in de Lima op de zondag 🤙🏽🤙🏽
 

BetterDays

Randprogramma
17 jan 2018
169
172
Als we de eerder geposte tijdschema mogen geloven kregen we nog 19 nieuwe namen. (De lege vakjes en bands zonder capslock). Maar er zijn er nu 17 aangekondigd.

Wellicht morgen toch nog Foster uit de hoge hoed toveren?
 

Athos

Support act
13 jul 2023
990
1.538
Ik heb hetzelfde probleem bij het verkopen. Inmiddels al bijna een week heen-en-weer aan het mailen met Ticketmaster, die er zelf bijzonder weinig van snappen. Waarschijnlijk heeft het te maken met dat je een ID en bankverificatie moet doen in je account. Die duurt echter weer een paar dagen.
Gaat het bij jou toevallig ook om een kaartje van een groepsticket?
 

Knakworst

Campingartiest
25 jul 2023
58
120
Ik weet niet of dit hier al besproken is, maar waar normaliter de karaoke/sing-along de Alpha opende voordat het programma begon (rond een uur of 12:00), staat het dit jaar als eerste act van de dag in het schema en hebben we dus 1 act minder op de Alpha. Zou dit zijn om een afzegger op te vangen? Dat vind ik toch wel jammer.

Los daarvan hebben we een heerlijke line-up die op ons wacht en maak ik me niet druk dat er te weinig te beleven zal zijn
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken