Lowlands 2024

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.956
2.693
Gaat het bij jou toevallig ook om een kaartje van een groepsticket?
Nope. Had 8 losse kaarten; 6 doorgestuurd naar vrienden, eentje van mijn vriendin verkocht op TM en ik probeer nu mijn eigen ticket te verkopen omdat ik toch als vrijwilliger ga werken op Lowlands. Zou een beetje zonde zijn als ik straks flink verlies maak daardoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: Athos

spongebobsong

Randprogramma
10 mrt 2023
119
171
Mijn lijst is vrijwel identiek en ongekend lang voor mijn doen. Zelden zoveel willen zien als dit jaar! Hoop dat de DeWaele brothers nog een surprise dj set doen in de Adonis, (mits ik daar dan stomtoevallig ben...).
We worden dit jaar goed verwend! Haha dat zou echt top zijn! Alleen moet ik bekennen dat ik nog nooit in de Adonis ben geweest 😳
 

MrFloppy

Randprogramma
30 jul 2016
114
243
Oei dit zullen sommigen moeten op zoeken 🤣
Was in 1998, toen ze in Groningen optraden, net wat te jong hiervoor. Maar op 16/17 jarige leeftijd was dit wel iets wat mij goed is bijgebleven.
 
Laatst bewerkt:

djessnl

Gouden Tip
16 mrt 2018
254
279
Jonna Fraser op het gelekte blokkenschema verzin je trouwens ook niet op Lowlands. Dus nog meer redenen om te geloven dat het concept wel legit is.
Poeh, goed punt. Weinig echte clashes voor mij dan hoewel ik Skrillex vs Sticks en Froukje vs Flowdan wel pittig vind. En nu ik goed kijk: Harry Mack, Zep en Noord Nederlands Orkest is ook wel echt heel zuur, denk dat ik dan eerder ga rennen.
 

Athos

Support act
13 jul 2023
990
1.538
University en Kabaka Pyramid vind ik wel een clash maar niets om wakker van te liggen. Zie wel hoe mn pet staat dan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken