Lowlands 2024

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.139
3.053
Ik vind juist de kracht van Lowlands dat op zo’n groot terrein er nog steeds in ieder uithoekje iets te doen is, en dan ook zo veel uren per dag. Ook al is het niet altijd voor jou, het breekt wel lekker op. Iets wat BKS en DTRH proberen maar wat mij betreft niet eens in de buurt komt. En het voelt op Lowlands anders aan, gezien ze dit altijd gedaan hebben. Wel jammer dat de McDonalds standaard is. Had een unieke Lowlands burger gemaakt ofzo (of verkooo de McRib).
Lowlands heeft het voordeel van een legacy en meer bekendheid. Het is meer een begrip en dat geldt ook voor activiteiten of podia op het terrein. Ik vind wel dat DTRH veel dingen beter doet dan LL. Ook als het op randprogrammering aankomt.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.840
6.064
Lowlands heeft het voordeel van een legacy en meer bekendheid. Het is meer een begrip en dat geldt ook voor activiteiten of podia op het terrein. Ik vind wel dat DTRH veel dingen beter doet dan LL. Ook als het op randprogrammering aankomt.
Nu ben ik maar 1 jaar geweest op DTRH, maar in de breedte voelde het voor mij echt niet sterk aan. Ik vind ook dat Lowlands het soms beter kan doen hoor, daar niet van.
 

Lowlandicus

Support act
10 apr 2019
824
856
Nu ben ik maar 1 jaar geweest op DTRH, maar in de breedte voelde het voor mij echt niet sterk aan. Ik vind ook dat Lowlands het soms beter kan doen hoor, daar niet van.

Hier ook 1x DTRH en 10x Lowlands geweest. DTRH was leuk hoor, zo'n tent als The Swamp mis ik wel een beetje op Lowlands, maar voor de rest vond ik het allemaal wat braafjes en binnen de lijnen. Acts als Amenra, Turnstile, Heilung, Spiritbox zal je op DTRH nooit zien. Lowlands is in mijn ogen wel meer veelzijdiger
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.534
1.770
Ik hoop dat er nog eens een Subway komt. Van een goede kater is dat het enige wat mij overeind helpt.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.534
1.770
Zeg het nou niet..
Ik vind het allemaal niet zo erg dat die partijen er staan. De wereld vormt zich toch op zo'n manier dat je als festival eigenlijk niet echt meer een keuze hebt? Zonder die grote ketens kost een ticket misschien wel 400 euro. En we zeggen hier ook al dat we stiekem best uitkijken naar een milkshake in de nacht. Of een dutje bij IKEA. Zolang de 'kleinere' horeca ondernemingen maar blijven komen. En dat aanbod is op Lowlands volgens mij nog steeds erg goed.

En het is nou niet zo dat ze hebben geknipt op de line-up.
 
  • Leuk
Waarderingen: Don_076

Davidd

Support act
7 jul 2021
915
1.678
Lowlands heeft het voordeel van een legacy en meer bekendheid. Het is meer een begrip en dat geldt ook voor activiteiten of podia op het terrein. Ik vind wel dat DTRH veel dingen beter doet dan LL. Ook als het op randprogrammering aankomt.
Ik ben in 2022 naar DTRH geweest, maar zoveel en uitgebreid randprogramma zoals op LL is daar toch niet? Heb daar geen cabaret, film, wetenschap etc gezien.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.706
9.608
Ik ben in 2022 naar DTRH geweest, maar zoveel en uitgebreid randprogramma zoals op LL is daar toch niet? Heb daar geen cabaret, film, wetenschap etc gezien.
Wel veel feestjes. Feestjes feestjes feestjes. Alles is leuk en ludiek en knotsgek.
 

DeDan

Playlistbediener
22 aug 2023
47
99
Laat ze maar een "big pharma" sponsor binnen hengelen, met als activatie een medicijn tegen de dutch disease.

Ik hoop dat we ons snel druk kunnen maken over het blokkenschema ipv sponsoring, ik word met de dag enthousiaster over de line-up nu ik er goed in duik.

Exact, lekker beetje opzoeken en steeds meer (deels) onbekenden toevoegen aan de lijst. Al ben ik ook wel van plan redelijk wat open te houden in het persoonlijke blokkenschema om ook op random plekken uit te komen die leuk klinken of die anderen me ter plekke vertellen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken