Lowlands 2024

Athos

Support act
13 jul 2023
912
1.472
Ik ben er bang voor maar ik zou Flogging Molly heel relax vinden nog šŸ„³
Ze hebben op zich nog een gaatje maar staan binnenkort al op De Veenhoop festival. Wel met je eens dat een dergelijke sound nog ontbreekt in het programma.
 
  • Leuk
Waarderingen: sjoeske

huug

Campingartiest
5 aug 2023
68
97
Kunnen we sr reg niet weer bellen voor de folkmuziek als afsluiter lima. Vond ik destijds top..
 

Novis95

Randprogramma
11 mei 2023
168
543
[...] aangezien - voor mij - de lineup wel erg dunnetjes is vergelen met de vorige twee jaren.
Wat zijn de artiesten die je dit jaar (en vorig jaar) wel aanspraken? Ik heb juist het tegenovergestelde probleem dat ik nu al te veel artiesten heb die ik graag wil zien, dus interessant dat het voor jou zo matig aanvoelt. Misschien kan ik je nog wat extra namen aansmeren ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Greyhound

Avani

Campingartiest
1 feb 2023
65
115
Wat zijn de artiesten die je dit jaar (en vorig jaar) wel aanspraken? Ik heb juist het tegenovergestelde probleem dat ik nu al te veel artiesten heb die ik graag wil zien, dus interessant dat het voor jou zo matig aanvoelt. Misschien kan ik je nog wat extra namen aansmeren ;)
Graag! Dit is mijn huidige lijstje:

Code:
Spiritbox!!!
Koven
Maduk
Goldband
Froukje
Fat Dog
Big Thief
Suggababes
Ramkot
Fred nog een keer
Dead Poet Society
QOTSA
Jorja Smith
WARGASM
AIR

Vorige jaren waren, onder andere, dit de highlights: Charlotte de Witte, Nothing But Thieves, Billie, First Aid Kit, S10, Froukje, De Jeugd, Girl in Red, Dimension, Joost

Jaar daarvoor: Pendulum!!, Goldband, Stromae, BMTH, Fever 333, Lewis Capaldi, Prins S, Michael Kiwanuka, Rufus du Sol, Eefje de Visser, Tash Sultana, Froukje, Jungle, Wet Leg.

Ik denk dat het gevoel vooral komt doordat ik de vorige 2 jaren mijn luisterlijstje kon vullen met namen die ik al luisterde. Nu was het zoeken naar voor mij interessante namen, wat natuurlijk ook leuk kan uitpakken. Zie Spiritbox bijvoorbeeld, waar ik nu verreweg het meeste naar uitkijk
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
888
1.644
Graag! Dit is mijn huidige lijstje:

Code:
Spiritbox!!!
Koven
Maduk
Goldband
Froukje
Fat Dog
Big Thief
Suggababes
Ramkot
Fred nog een keer
Dead Poet Society
QOTSA
Jorja Smith
WARGASM
AIR

Vorige jaren waren, onder andere, dit de highlights: Charlotte de Witte, Nothing But Thieves, Billie, First Aid Kit, S10, Froukje, De Jeugd, Girl in Red, Dimension, Joost

Jaar daarvoor: Pendulum!!, Goldband, Stromae, BMTH, Fever 333, Lewis Capaldi, Prins S, Michael Kiwanuka, Rufus du Sol, Eefje de Visser, Tash Sultana, Froukje, Jungle, Wet Leg.

Ik denk dat het gevoel vooral komt doordat ik de vorige 2 jaren mijn luisterlijstje kon vullen met namen die ik al luisterde. Nu was het zoeken naar voor mij interessante namen, wat natuurlijk ook leuk kan uitpakken. Zie Spiritbox bijvoorbeeld, waar ik nu verreweg het meeste naar uitkijk
Ik krijg uit mijn vriendengroep ook wel veel te horen dat ze de voorgaande jaren de line-up een stuk beter vonden en dit jaar maar matig vinden. Terwijl ik daar compleet anders over denk, maar als ik de namen zie die jij opnoemt van voorgaande edities dan is het denk ik wel een feit dat er voorgaande jaren een stuk meer wat grotere bekende namen stonden.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Avani

PaulvG

Playlistbediener
17 aug 2023
9
9
Ik ben benieuwd naar Future Utopia. Ik had er nog nooit van gehoord. Vorige week het nieuwe album Djangoā€™s High gereleased en die klinkt erg lekker. Soort softe Tame Impala-sound.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

Davidd

Support act
7 jul 2021
888
1.644
mijn gevoel zegt: uitgaande van 5 alpha shows per dag, dat er nog wel 1 show bij kan. Vul me aan waar nodig:
1. Fred Again
2. Goldband
3. QOTSA
4. Nas
5. Froukje
6. Idles
7. Inhaler
8. Jorja Smith
9. NNO
10. Peggy Gou
11. Skrillex
12. Teddy Swims
13. Jungle By Night
14. Sugababes
15. ??
Van dit lijstje hoop ik trouwens heel erg dat IDLES en Skrillex niet in de Alpha staan, maar in de Bravo.
 

Novis95

Randprogramma
11 mei 2023
168
543
Graag! Dit is mijn huidige lijstje:

Code:
Spiritbox!!!
Koven
Maduk
Goldband
Froukje
Fat Dog
Big Thief
Suggababes
Ramkot
Fred nog een keer
Dead Poet Society
QOTSA
Jorja Smith
WARGASM
AIR

Vorige jaren waren, onder andere, dit de highlights: Charlotte de Witte, Nothing But Thieves, Billie, First Aid Kit, S10, Froukje, De Jeugd, Girl in Red, Dimension, Joost

Jaar daarvoor: Pendulum!!, Goldband, Stromae, BMTH, Fever 333, Lewis Capaldi, Prins S, Michael Kiwanuka, Rufus du Sol, Eefje de Visser, Tash Sultana, Froukje, Jungle, Wet Leg.

Ik denk dat het gevoel vooral komt doordat ik de vorige 2 jaren mijn luisterlijstje kon vullen met namen die ik al luisterde. Nu was het zoeken naar voor mij interessante namen, wat natuurlijk ook leuk kan uitpakken. Zie Spiritbox bijvoorbeeld, waar ik nu verreweg het meeste naar uitkijk

Je hebt een vrij brede smaak zie ik, dus hier is een lijstje met dingen die ik vet vind, waarvan het zomaar zou kunnen dat jij ze Ć³Ć³k tof vindt. Dat blijft gokken natuurlijk. Vetgedrukt zijn de dingen die ik echt graag zou zien, mits het blokkenschema me niet enorm in de weg gaat zitten (spoiler: dat gaat het wel doen).

Qua bandjes, zangers/zangeressen, gitaarwerk, hiphop en dergelijken:
IDLES, Sampha, Teddy Swims, Glass Beams, Elephant, Half Moon Run, Harry Mack, Cho & the chosens, Nas, J Hus, Confidence Man, Kokoroko, Sleaford Mods, Spinvis, Sticks, Teezo Touchdown, Zwart Licht, Personal Trainer, Ama Lou, Bob Vylan, Flowdan, University, Wunderhorse

Electronisch/dance/nachtwerk etc.:
Skrillex, Brutalismus3000, Anetha, RĆ³isĆ­n Murphy, Blawan, Barry Can't Swim, Joy Orbison, Mall Grab, Moodymann, Overmono, Skin on Skin, Soulwax, Young Marco, Hudson Mohawke, Chamos, Europarking b2b slimfit, French II, Interplanetary Criminal, Lucky Done Gone b2b Tsepo. Narciss, Mandidextrous

Geen uitputtend lijstje, maar anders had ik je beter rechtstreeks naar de volledige line-up kunnen verwijzen..
 
  • Leuk
  • On fire
Waarderingen: sjoeske en snoep

Davidd

Support act
7 jul 2021
888
1.644
De Alpha opener op zaterdag is ook bekend. Niet perse iets waar ik op zit te wachten, maar goed

Ik had verwacht dat het NNO weer zou openen op zaterdag. Popup choir, net als die cola sing along dingen hoeven van mij allemaal niet zo.

Jungle by night opent denk ik op vrijdag de Alpha?
Pop-choir opent dan op zaterdag de Alpha
NNO opent dan op zondag de Alpha?
 

Athos

Support act
13 jul 2023
912
1.472
Ik had verwacht dat het NNO weer zou openen op zaterdag. Popup choir, net als die cola sing along dingen hoeven van mij allemaal niet zo.

Jungle by night opent denk ik op vrijdag de Alpha?
Pop-choir opent dan op zaterdag de Alpha
NNO opent dan op zondag de Alpha?
Wat is dit nou weer voor een cheap ass oplossing om een Alpha spot op te vullen... kom op zeg, dit is echt Zwarte Cross niveau...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken