Lowlands 2024

Avani

Campingartiest
1 feb 2023
65
115
Baal wel een beetje. Was wel toe aan nieuwe namen, zodat het programma compleet is, maarja nog een weekje geduld hebben dan maar. Wie weet dat er voor die tijd nog iets bekend wordt qua vervangende acts, maar verwacht het niet eigenlijk.

Zelfde gevoel. Hoop nog op wat mooie namen aangezien - voor mij - de lineup wel erg dunnetjes is vergelen met de vorige twee jaren. En een weekje extra inluistertijd was ook wel gewenst geweest
 

philmania

Playlistbediener
12 jul 2018
39
75
Mensen nog luistertips voor iets veder onderdaan de poster?? Bar Italia, Fat Dog en Wunderhorse vond ik al nice
 
  • Leuk
Waarderingen: Glow

Davidd

Support act
7 jul 2021
888
1.634
Mensen nog luistertips voor iets veder onderdaan de poster?? Bar Italia, Fat Dog en Wunderhorse vond ik al nice
Zie dat de meeste namen al voorbij zijn gekomen, The Lathums, Dead Poet Society, University, Spiritbox, Ramkot, Model/Actriz en qua nederlandse bands vind ik zelf Elephant en Personal trainer fijne bands.
 
  • Leuk
Waarderingen: Glow

Davidd

Support act
7 jul 2021
888
1.634
Inhaler staat letterlijk als 8e op de website, maar goede rij namen verder
ja ben daar toch wel verbaasd over om eerlijk te zijn dat ze zo hoog staan, sinds wanneer zijn die zo groot? Denk dat die voor een hele lege Alpha tent gaan spelen.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.709
3.038
ja ben daar toch wel verbaasd over om eerlijk te zijn dat ze zo hoog staan, sinds wanneer zijn die zo groot? Denk dat die voor een hele lege Alpha tent gaan spelen.
Stonden vorig jaar natuurlijk al in de AFAS, geen idee hoe die verkoop is gegaan, maar ik deel je mening.
 

spaba21

Playlistbediener
22 jun 2023
14
11
LA Priest is nice, stond vorig jaar voorprogramma bij Jungle in Afas. Lander & Adriaan is een happening die ik zeker wil meemaken. ZEP klinkt geinig. Another Taste is leuke disco uit Rotterdam en Kin'Gongolo Kiniata klinkt echt als een classic Lima feestje met trommels en kring dansen.
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong en gy0n

Athos

Support act
13 jul 2023
911
1.469
Het verhaal van VPRO Tegenlicht "Uit De Kleren" vind ik persoonlijk wel interessant, dus wie weet pak ik dit jaar iets van het TaLLk programma mee.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

SanderFMC

Randprogramma
1 jul 2022
173
266
Stonden vorig jaar natuurlijk al in de AFAS, geen idee hoe die verkoop is gegaan, maar ik deel je mening.
AFAS was vorig jaar binnen no time uitverkocht nadat ze in het voorprogramma van Arctic Monkeys stonden. Stonden daarnaast ook al main stage op Rock Werchter (wel vroeg op de dag)

De fans van Inhaler zijn trouwens een heel grappige mengeling van jonge vrouwelijke fans die vooraan staan en alles meezingen, en boomers die vooral de zoon van Bono aan het werk willen zien. Ben van beide groepen wel benieuwd hoeveel daarvan op Lowlands aanwezig zijn.
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken