Lowlands 2024

SanderFMC

Randprogramma
1 jul 2022
173
266
Als die man in de regenjas gelijk heeft over Foster The People zou dat wel een stunt zijn! Zou hun eerste optreden zijn sinds 2021 en hun eerste in Europa sinds 2017. Voorlopig hebben ze alleen twee festivals in Amerika in oktober op de planning staan
 
  • Leuk
Waarderingen: micham

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.785
5.958
Ik dacht laatst nog aan hoe de onthulling van het blokkenschema "vroeger" ging. Met de Lowlands-programmakrant die als bijlage bij de NRC Next zat. Was echt next level voorpret. Hele stad door opzoek naar een NRC Next en dan tussen het werk door alle letters spellen.
En de online versie stond af en toe al om 00:00 online. Daar bleef ik echt op wachtend om snachts die timetables te zien met nog een hoop andere destijds op het Fok! Forum. Goede oude tijden.

Die charmes zijn wel allemaal wat minder geworden inderdaad
 

spaba21

Playlistbediener
22 jun 2023
14
11
mijn gevoel zegt: uitgaande van 5 alpha shows per dag, dat er nog wel 1 show bij kan. Vul me aan waar nodig:
1. Fred Again
2. Goldband
3. QOTSA
4. Nas
5. Froukje
6. Idles
7. Inhaler
8. Jorja Smith
9. NNO
10. Peggy Gou
11. Skrillex
12. Teddy Swims
13. Jungle By Night
14. Sugababes
15. ??
 
Laatst bewerkt:

spaba21

Playlistbediener
22 jun 2023
14
11
Bijgewerkt. Nas voor AIR. Houdt het totaal nog steeds op 14. Waardoor er dus 1 plek overblijft die morgen kan worden aangekondigd
 
  • Leuk
Waarderingen: micham

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
346
323
mijn gevoel zegt: uitgaande van 5 alpha shows per dag, dat er nog wel 1 show bij kan. Vul me aan waar nodig:
1. Fred Again
2. Goldband
3. QOTSA
4. Nas
5. Froukje
6. Idles
7. Inhaler
8. Jorja Smith
9. NNO
10. Peggy Gou
11. Skrillex
12. Teddy Swims
13. Jungle By Night
14. Sugababes
15. ??
Volgens de eerste podcast stond of Peggy gou of Skrillex in de bravo (dacht ik). Sugababes staan op Pukkelpop in de dance hall, dus misschien hier ook wel in een tent.
Misschien Cho erbij als eerste act in de Alpha?
Ontbrekende act misschien een sing-a-long?
 
Laatst bewerkt:

superginger

Dagopener
5 feb 2016
625
278
mijn gevoel zegt: uitgaande van 5 alpha shows per dag, dat er nog wel 1 show bij kan. Vul me aan waar nodig:
1. Fred Again
2. Goldband
3. QOTSA
4. Nas
5. Froukje
6. Idles
7. Inhaler
8. Jorja Smith
9. NNO
10. Peggy Gou
11. Skrillex
12. Teddy Swims
13. Jungle By Night
14. Sugababes
15. ??
Rise against van pkp? Is voor mij meer een hoop, denk dat ze te groot zijn om nog in een laatste aankondiging te zitten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95 en @Marc

Davidd

Support act
7 jul 2021
869
1.575
Foster and the people, the Streets, Willem en dan ook nog Rise Against klinkt voor mij als een worp met behoorlijk wat (te?) grote namen, zo in de laatste worp dus ben benieuwd,

Ik verwacht zelf ook nog wat andere Nederlandse inbreng met bijvoorbeeld Typhoon of Prins S en de Geit.
 

Lenny

Playlistbediener
5 jan 2016
48
1
Foster lijkt me onwaarschijnlijk, hebben letterlijk niks (so far) aangekondigd in de EU. Ze hebben in 2011 wel de boel (Lowlands) afgezegd, misschien komen ze het nu goed maken ;). Maar verwacht het niet… wel The Streets, Ome Willem en wat andere Nederlandse namen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.785
5.958
Foster lijkt me onwaarschijnlijk, hebben letterlijk niks (so far) aangekondigd in de EU. Ze hebben in 2011 wel de boel (Lowlands) afgezegd, misschien komen ze het nu goed maken ;). Maar verwacht het niet… wel The Streets, Ome Willem en wat andere Nederlandse namen.
Komen wel met nieuw werk, voor zover dat iets zegt. Is voor mij een band die eerlijk gezegd ook al even niet meer op mijn radar staat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lenny

Gebruikers die dit onderwerp bekijken