Lowlands 2024

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.494
2.004
Ik dacht laatst nog aan hoe de onthulling van het blokkenschema "vroeger" ging. Met de Lowlands-programmakrant die als bijlage bij de NRC Next zat. Was echt next level voorpret. Hele stad door opzoek naar een NRC Next en dan tussen het werk door alle letters spellen.
Dat had wel echt zijn charme. Vaak lekte het schema de avond van te voren al uit overigens.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Athos

Support act
13 jul 2023
903
1.463
Er moeten nog 3 programma onderdelen bekend gemaakt worden: TaLLk en Film (allebei in de Echo) en de laatste muzieknamem.

Ik gok morgen op het Echoprogramma, volgende week woensdag op namen volgende week donderdag blokkenschema.
 

jaigalaar

Randprogramma
18 feb 2020
113
168
Er moeten nog 3 programma onderdelen bekend gemaakt worden: TaLLk en Film (allebei in de Echo) en de laatste muzieknamem.

Ik gok morgen op het Echoprogramma, volgende week woensdag op namen volgende week donderdag blokkenschema.
Denk eigenlijk dat ze de laatste namen en blokkenschema tegelijkertijd doen. Misschien ben ik het even kwijt maar komt er niet ook nog een ArmadilLow programma bekendmaking?
 

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
198
386
Ik dacht laatst nog aan hoe de onthulling van het blokkenschema "vroeger" ging. Met de Lowlands-programmakrant die als bijlage bij de NRC Next zat. Was echt next level voorpret. Hele stad door opzoek naar een NRC Next en dan tussen het werk door alle letters spellen.
Toen Lowlands nog moeite deed voor de randzaken voor en na het festival.
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss

Athos

Support act
13 jul 2023
903
1.463
Denk eigenlijk dat ze de laatste namen en blokkenschema tegelijkertijd doen. Misschien ben ik het even kwijt maar komt er niet ook nog een ArmadilLow programma bekendmaking?
Dat laatste klopt, maar vorig jaar werd het Armadillowprogramma pas bekend gemaakt na het blokkenschema.
 

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
388
489
Ik dacht laatst nog aan hoe de onthulling van het blokkenschema "vroeger" ging. Met de Lowlands-programmakrant die als bijlage bij de NRC Next zat. Was echt next level voorpret. Hele stad door opzoek naar een NRC Next en dan tussen het werk door alle letters spellen.
Fantastisch was dat altijd. Ik wilde alle bladzijden tegelijkertijd opslurpen!
 

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
271
303
Dus, op welke films hopen jullie? Ik zal beginnen:
- Stop Making Sense
- The Colour Purple
- blur: To The End
- Kinds of Kindness
- Mean Girls
Ik ben bij een van de "Dancing Allowed" screenings van Stop Making Sense geweest in Rotterdam, dat was echt vrij briljant!
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Davidd

Support act
7 jul 2021
871
1.575
Dus, op welke films hopen jullie? Ik zal beginnen:
- Stop Making Sense
- The Colour Purple
- blur: To The End
- Kinds of Kindness
- Mean Girls
Kinds of kindness en stop making sense zou ik erg leuk vinden.
En qua films die nog moeten uitkomen zou ik MaXXXine en de Alien Romulus wel waarderen.

Maar ben er eigenlijk alleen te vinden in de nacht als ik nog niet wil slapen en nergens iets heb gevonden met leuke muziek.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken