Lowlands 2024

Ik dacht laatst nog aan hoe de onthulling van het blokkenschema "vroeger" ging. Met de Lowlands-programmakrant die als bijlage bij de NRC Next zat. Was echt next level voorpret. Hele stad door opzoek naar een NRC Next en dan tussen het werk door alle letters spellen.
Dat had wel echt zijn charme. Vaak lekte het schema de avond van te voren al uit overigens.

• Leuk
Waarderingen: @Marc
Er moeten nog 3 programma onderdelen bekend gemaakt worden: TaLLk en Film (allebei in de Echo) en de laatste muzieknamem.

Ik gok morgen op het Echoprogramma, volgende week woensdag op namen volgende week donderdag blokkenschema.

Er moeten nog 3 programma onderdelen bekend gemaakt worden: TaLLk en Film (allebei in de Echo) en de laatste muzieknamem.

Ik gok morgen op het Echoprogramma, volgende week woensdag op namen volgende week donderdag blokkenschema.
Denk eigenlijk dat ze de laatste namen en blokkenschema tegelijkertijd doen. Misschien ben ik het even kwijt maar komt er niet ook nog een ArmadilLow programma bekendmaking?

Ik dacht laatst nog aan hoe de onthulling van het blokkenschema "vroeger" ging. Met de Lowlands-programmakrant die als bijlage bij de NRC Next zat. Was echt next level voorpret. Hele stad door opzoek naar een NRC Next en dan tussen het werk door alle letters spellen.
Toen Lowlands nog moeite deed voor de randzaken voor en na het festival.

• Leuk
Waarderingen: mgbss
Denk eigenlijk dat ze de laatste namen en blokkenschema tegelijkertijd doen. Misschien ben ik het even kwijt maar komt er niet ook nog een ArmadilLow programma bekendmaking?
Dat laatste klopt, maar vorig jaar werd het Armadillowprogramma pas bekend gemaakt na het blokkenschema.

Fantastisch was dat altijd. Ik wilde alle bladzijden tegelijkertijd opslurpen!

Dus, op welke films hopen jullie? Ik zal beginnen:
- Stop Making Sense
- The Colour Purple
- blur: To The End
- Kinds of Kindness
- Mean Girls
Ik ben bij een van de "Dancing Allowed" screenings van Stop Making Sense geweest in Rotterdam, dat was echt vrij briljant!

• Leuk
Waarderingen: Brian
Dus, op welke films hopen jullie? Ik zal beginnen:
- Stop Making Sense
- The Colour Purple
- blur: To The End
- Kinds of Kindness
- Mean Girls
Kinds of kindness en stop making sense zou ik erg leuk vinden.
En qua films die nog moeten uitkomen zou ik MaXXXine en de Alien Romulus wel waarderen.

Maar ben er eigenlijk alleen te vinden in de nacht als ik nog niet wil slapen en nergens iets heb gevonden met leuke muziek.

Users who are viewing this thread