Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik hoop hier vurig op, maar acht de kans klein omdat inderdaad augustus leeg is. Volgens mij spelen ze try-outs met nieuw materiaal, misschien zetten ze de puntjes op de i in augustus?
Lijkt me voor de organisatie ook lastig. Je kan vrij weinig totdat QOTSA zelf echt gecanceld heeft. Tot die tijd kun je hooguit wat acts benaderen met een "als... dan..." scenario.
Tinlicker, had ze nog niet eerder gehoord maar net de set op Pinkpop geluisterd en werd er wel erg vrolijk van. Is dit nog een act die we in de laatste drop kunnen verwachten? Staan op Sziget en er is plek in hun schema.
Al eerder genoemd, maar Fontaines DC lijkt me nogsteeds een logische en relevante boeking. Kan haast niet dat alle Nederlandse festivals hebben misgegrepen, toch?
Al eerder genoemd, maar Fontaines DC lijkt me nogsteeds een logische en relevante boeking. Kan haast niet dat alle Nederlandse festivals hebben misgegrepen, toch?
2x Afas is op zich geen armoede he. Ondanks dat we veel festivals hebben, glippen er best eens wat acts tussendoor. Overigens ook geen onlogische keuze als ze inderdaad BKS zouden headlinen volgend jaar.
2x Afas is op zich geen armoede he. Ondanks dat we veel festivals hebben, glippen er best eens wat acts tussendoor. Overigens ook geen onlogische keuze als ze inderdaad BKS zouden headlinen volgend jaar.
Ben na de positieve verhalen van BKS wel benieuwd naar z'n show eigenlijk. Zou op Lowlands goed werken.
Maar als vervanger van Denzel zou het natuurlijk belachelijk zijn
Behalve dan dat hun toerschema érg vol is rond die tijd. Is hier paar maanden geleden uitgebreid besproken.
11 Hongarije
12 Slovenië
13 Oostenrijk
14 rustdag
15 Frankrijk
16 België
17 Portugal
18 zou Lowlands in theorie nog kunnen
19 rustdag
20 Turkije
Kans is extreem groot dat alle logistiek voor transport van Portugal naar Turkije op de 18de of 19de allang geregeld is en dat ze niet last-minute nog even Nederland gaan aandoen.
Op aanraden van sommigen hier nu de festivalsetlist van Air aan het luisteren. Heerlijke rustige muziek. Zou die alleen niet beter tot recht komen aan begin middag in bravo als opener?
Op aanraden van sommigen hier nu de festivalsetlist van Air aan het luisteren. Heerlijke rustige muziek. Zou die alleen niet beter tot recht komen aan begin middag in bravo als opener?