Lowlands 2024

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
541
554
Zou BCNR nog een optie kunnen zijn? Of is er een reden dat die augustus een break in het tourschema hebben?
 

Spaulding

Campingartiest
6 jul 2024
89
89
Waarom is die campercamping eigenlijk zo duur geworden? Ons eerste LL in 2008 was het volgens mij nog geen €50....
 

ZiggyStardust93

Campingartiest
21 feb 2023
59
71
Zou BCNR nog een optie kunnen zijn? Of is er een reden dat die augustus een break in het tourschema hebben?
Ik hoop hier vurig op, maar acht de kans klein omdat inderdaad augustus leeg is. Volgens mij spelen ze try-outs met nieuw materiaal, misschien zetten ze de puntjes op de i in augustus?
 

Athos

Support act
13 jul 2023
883
1.406
Voor QOTSA verwacht ik niks, dat gaan ze tot het laatste moment laten afhangen denk ik.
Lijkt me voor de organisatie ook lastig. Je kan vrij weinig totdat QOTSA zelf echt gecanceld heeft. Tot die tijd kun je hooguit wat acts benaderen met een "als... dan..." scenario.
 

pietmoeskops

Randprogramma
3 jun 2020
132
286
Tinlicker, had ze nog niet eerder gehoord maar net de set op Pinkpop geluisterd en werd er wel erg vrolijk van. Is dit nog een act die we in de laatste drop kunnen verwachten? Staan op Sziget en er is plek in hun schema.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: davadude

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.069
2.962
Al eerder genoemd, maar Fontaines DC lijkt me nogsteeds een logische en relevante boeking. Kan haast niet dat alle Nederlandse festivals hebben misgegrepen, toch?
2x Afas is op zich geen armoede he. Ondanks dat we veel festivals hebben, glippen er best eens wat acts tussendoor. Overigens ook geen onlogische keuze als ze inderdaad BKS zouden headlinen volgend jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: ZiggyStardust93

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
343
322
2x Afas is op zich geen armoede he. Ondanks dat we veel festivals hebben, glippen er best eens wat acts tussendoor. Overigens ook geen onlogische keuze als ze inderdaad BKS zouden headlinen volgend jaar.
Al eerder genoemd, maar Fontaines DC lijkt me nogsteeds een logische en relevante boeking. Kan haast niet dat alle Nederlandse festivals hebben misgegrepen, toch?
Verwacht ze eerder volgend jaar op BKS. Concert is ook geboekt door friendly fire. Verwacht ze dus niet op Lowlands (mojo).
 
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker

Lowlandicus

Support act
10 apr 2019
807
821
Mula B vermeld in zijn insta story dat er morgen groot nieuws komt. Stond ook op Wildeburg. Misschien een Lowlands vervanger? Denzel Curry ….

Ben na de positieve verhalen van BKS wel benieuwd naar z'n show eigenlijk. Zou op Lowlands goed werken.
Maar als vervanger van Denzel zou het natuurlijk belachelijk zijn
 

Athos

Support act
13 jul 2023
883
1.406
Al eerder genoemd, maar Fontaines DC lijkt me nogsteeds een logische en relevante boeking. Kan haast niet dat alle Nederlandse festivals hebben misgegrepen, toch?
Behalve dan dat hun toerschema érg vol is rond die tijd. Is hier paar maanden geleden uitgebreid besproken.

11 Hongarije
12 Slovenië
13 Oostenrijk
14 rustdag
15 Frankrijk
16 België
17 Portugal
18 zou Lowlands in theorie nog kunnen
19 rustdag
20 Turkije

Kans is extreem groot dat alle logistiek voor transport van Portugal naar Turkije op de 18de of 19de allang geregeld is en dat ze niet last-minute nog even Nederland gaan aandoen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: ZiggyStardust93

huug

Campingartiest
5 aug 2023
67
89
Op aanraden van sommigen hier nu de festivalsetlist van Air aan het luisteren. Heerlijke rustige muziek. Zou die alleen niet beter tot recht komen aan begin middag in bravo als opener?
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
822
1.444
Op aanraden van sommigen hier nu de festivalsetlist van Air aan het luisteren. Heerlijke rustige muziek. Zou die alleen niet beter tot recht komen aan begin middag in bravo als opener?
Ik denk dat het in het donker in de Bravo ook wel goed gaat komen. Vermoed zelf dat ze Bravo afsluiter zijn.
 

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
196
385
Op aanraden van sommigen hier nu de festivalsetlist van Air aan het luisteren. Heerlijke rustige muziek. Zou die alleen niet beter tot recht komen aan begin middag in bravo als opener?
Inderdaad vet om te zien, zeker icm die visuals! Alleen Lowlands kennende programmeren ze dat weer in de volle zon net als Bicep🥲
 
  • Leuk
Waarderingen: BeWario

jaigalaar

Randprogramma
18 feb 2020
101
142
Wel heel ander straatje, maar zou Modeselektor nog als een vervanging kunnen komen? Staan wel op Sziget maar hebben een groot gat rond Lowlands.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

Gebruikers die dit onderwerp bekijken