Lowlands 2024

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.496
1.243
Uit PKP forum:

Over Josh Homme schreef een van de belangrijkste Italiaanse tijdschriften over een liesbreuk, dus dat is meer dan een gerucht.
Dus ik googlede op "herstel van een liesbreukoperatie" en ontdekte dat het sneller ging dan ik had verwacht. Het is ten zeerste aan te raden om kort daarna veel te wandelen, je kunt in 48-72 uur autorijden en meestal ga je na 10-15 dagen weer aan het werk. Je hoeft alleen maar 4-6 weken lang geen zware gewichten te tillen, maar hij zou wel moeten kunnen presteren, misschien iets minder dansen dan normaal...
 

MrFloppy

Campingartiest
30 jul 2016
96
200
Uit PKP forum:

Over Josh Homme schreef een van de belangrijkste Italiaanse tijdschriften over een liesbreuk, dus dat is meer dan een gerucht.
Dus ik googlede op "herstel van een liesbreukoperatie" en ontdekte dat het sneller ging dan ik had verwacht. Het is ten zeerste aan te raden om kort daarna veel te wandelen, je kunt in 48-72 uur autorijden en meestal ga je na 10-15 dagen weer aan het werk. Je hoeft alleen maar 4-6 weken lang geen zware gewichten te tillen, maar hij zou wel moeten kunnen presteren, misschien iets minder dansen dan normaal...
Wanneer je te lang met een liesbreuk blijft doorlopen dan kan je last krijgen bij het lopen en staan. Alleen zitten en liggen is dan fijn.
Zodra de operatie klaar is dan heb je direct nergens meer last van. Er zit natuurlijk wel een wond van binnen met een klein matje. Na maximaal twee weken zijn de hechtingen vanzelf opgelost en is de wond zo goed als genezen.
Mijn vader heeft vorig jaar nog een liesbreuk gehad en kon 2 weken na de operatie naar Lowlands toe.
Voor de operatie kon hij nog geen uur staan bij een concert.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en peter Molenaar

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
655
345
Oke maar het was eerst een hernia en nu een liesbreuk. Waar is Yvonne Coldeweijer als je haar nodig hebt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
394
571
Een fysio gevraagd en die gaf aan dat je wel echt lang herstel nodig hebt doorgaans (kan zo tot 3 maanden duren)
 

redle

Randprogramma
15 apr 2019
186
168
Waar is Google translate als ik het nodig heb
Alles wat u wilt weten over hernia:


Hernia in de rug is wat het meest voorkomt, en als we in het Nederlands hernia zeggen bedoelen we deze vorm ook. Maar een liesbreuk is ook een hernia, alleen noemen wij dat in het Nederlands niet zo. Onze Engelse vrienden gebruiken gewoon altijd hernia voor alle soorten ‘hernias’, vandaar vaak de verwarring.
 
  • Leuk
Waarderingen: gguuss

Knakworst

Campingartiest
25 jul 2023
58
120
Het meeste is er al over gezegd, maar voor degene die een liesbreuk niet zo goed kennen: het betreft een herniatie (scheur/opening met soms een uitstulping) van de buikwand (vaak laag in de buik). De ene is zeker de andere niet, maar wat belangrijk is voor een goed herstel, is dat je niet te veel druk op de buikholte zet. Nu studeer ik wel fysiotherapie, maar volg ik geen zanglessen, so correct me if im wrong: Bij zingen zet een zanger juist veel druk op de buikholte. Vandaar dat in het geval van Josh Homme vrij weinig te voorspellen valt, vooral omdat het een unieke situatie is, waar op het internet weinig over te vinden zal zijn.
 
Laatst bewerkt:

Broodrooster

Randprogramma
21 apr 2021
125
185
Als we afgaan op het patroon van de afgelopen twee jaar, dan zou deze week het filmprogramma bekend worden gemaakt en volgende week de laatste muzieknamen + blokkenschema.
Met daarin denk ik dus wel een klein voorbehoud mbt die afzeggingschaos die gaande is :). Alarmfase 1 bij van Eerdenburg BV.

On a positive note: Ik hoop op verrassingen. On a negative note: ik denk het niet 😂
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
798
1.401
Ik verwacht de Staat voor QOTSA en Eefje de Visser voor The Smile, dan kan het alleen maar meevallen..

Als we afgaan op het patroon van de afgelopen twee jaar, dan zou deze week het filmprogramma bekend worden gemaakt en volgende week de laatste muzieknamen + blokkenschema.

Ahh ja het filmprogramma ook nog. De laatste 2 jaar toch minstens 1x in de nacht een film gekeken op LL. Dus wie weet dat er weer iets leuks tussen staat.
 
  • Wow
Waarderingen: @Marc

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
484
731
Ik verwacht de Staat voor QOTSA en Eefje de Visser voor The Smile, dan kan het alleen maar meevallen..



Ahh ja het filmprogramma ook nog. De laatste 2 jaar toch minstens 1x in de nacht een film gekeken op LL. Dus wie weet dat er weer iets leuks tussen staat.
Zou een trieste verschijning zijn
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken