Lowlands 2024

smearsel

Randprogramma
2 feb 2019
108
237
Tinlicker, had ze nog niet eerder gehoord maar net de set op Pinkpop geluisterd en werd er wel erg vrolijk van. Is dit nog een act die we in de laatste drop kunnen verwachten? Staan op Sziget en er is plek in hun schema.
Hier zou je mij wel een plezier mee doen! Hun show in Keulen gezien eerder dit jaar, en vond het erg geslaagd. Tof nieuw album, en leuke visuals bij de nummers. Heb ook maar gelijk kaarten gehaald voor hun show in Tivoli later dit jaar.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.787
5.959
Tinlicker is eigenlijk al een paar jaar te laat, brak al behoorlijk door pre corona. Jammer dat ze destijds niet opgepakt zijn om eerlijk te zijn.
 

Lowlanderr

Nieuw lid
16 jul 2024
1
0
Tinlicker is eigenlijk al een paar jaar te laat, brak al behoorlijk door pre corona. Jammer dat ze destijds niet opgepakt zijn om eerlijk te zijn.
Lowlands is naar mijn idee ook niet de plek voor 'anjuna' artiesten. Nu ze iets meer de pop kant op gaan en de liveshows iets meer body hebben gekregen zou de timing nu prima zijn.
 

Athos

Support act
13 jul 2023
903
1.463
Ik had vandaag eigenlijk wel weer een update verwacht. TaLLk- of filmprogramma. Wellicht donderdag dan.

Blokkenschema zo goed als zeker volgende week. Ik ga uit van donderdag.
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
871
1.575
Ja als je naar de data uit het verleden kijkt kan je wel met een redelijke zekerheid zeggen dat het blokkenschema volgende week donderdag bekend gemaakt gaat worden.
1721132651300.png
 
  • Leuk
Waarderingen: Chicken

rrr

Campingartiest
5 feb 2023
62
118
Mula B heeft een clubtour aangekondigd voor het najaar, die kan je wel afschrijven denk ik.
 
  • Confetti
Waarderingen: LLoww

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
198
386
Ik zet mijn geld in op morgen nieuwe namen en volgende week donderdag blokkenschema. En verdere stilte rondom eventuele vervangende acts.
Als je je naar het staatje kijkt dat je net stuurde is het blokkenschema altijd op de laatste donderdag van juli gelanceerd. Zal nu denk ik niet anders zijn, nog even op een houtje bijteno_O
 

Knakworst

Campingartiest
25 jul 2023
58
120
Als je je naar het staatje kijkt dat je net stuurde is het blokkenschema altijd op de laatste donderdag van juli gelanceerd. Zal nu denk ik niet anders zijn, nog even op een houtje bijteno_O
Is het niet gewoon steeds 3 weken voordat het festival begint?
 

Novis95

Randprogramma
11 mei 2023
167
541
Van mij mag het blokkenschema nog wel een tijdje duren. Ik dwaal nog heerlijk naïef rond in de waan dat ik alles wat ik tof vind ga kunnen zien. Het schema is het moment dat er vervelende keuzes gemaakt gaan worden.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
991
1.150
Ik dacht laatst nog aan hoe de onthulling van het blokkenschema "vroeger" ging. Met de Lowlands-programmakrant die als bijlage bij de NRC Next zat. Was echt next level voorpret. Hele stad door opzoek naar een NRC Next en dan tussen het werk door alle letters spellen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken