Lowlands 2024

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
463
623
Er moeten nog 3 programma onderdelen bekend gemaakt worden: TaLLk en Film (allebei in de Echo) en de laatste muzieknamem.

Ik gok morgen op het Echoprogramma, volgende week woensdag op namen volgende week donderdag blokkenschema.
Je gaat gelijk krijgen. TaLLk TaLLk TaLLk komt vandaag, staat gereed op de website. Zie programma en drop down menu, dat stond er (ere)gisteren nog niet.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.527
1.747
Wel grappig he, hoe zo iets werkt. Voor mijn gevoel was Foster vroeger echt een 13-in-een-dozijn indie bandje. Na een flinke tijd van radiostilte, is het ineens weer een gewilde festivalact. Zelfde voor The Whitest Boy Alive vorig jaar op DTRH.
 
  • Leuk
Waarderingen: Steve en jaigalaar

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Wel grappig he, hoe zo iets werkt. Voor mijn gevoel was Foster vroeger echt een 13-in-een-dozijn indie bandje. Na een flinke tijd van radiostilte, is het ineens weer een gewilde festivalact. Zelfde voor The Whitest Boy Alive vorig jaar op DTRH.
Pumped Up kicks heeft natuurlijk wel 1,8 miljard streams dat lukt niet heel veel 13 in een dozijn bandjes… daarnaast ook nog wel wat nummers met 2 tot ruim 3 honderd miljoen streams.
Dus denk dat dit vooral jouw gevoel is en er een heleboel mensen zijn die het een heel stuk leuker vinden.
 

Avani

Campingartiest
1 feb 2023
65
115
Pumped Up kicks heeft natuurlijk wel 1,8 miljard streams dat lukt niet heel veel 13 in een dozijn bandjes… daarnaast ook nog wel wat nummers met 2 tot ruim 3 honderd miljoen streams.
Dus denk dat dit vooral jouw gevoel is en er een heleboel mensen zijn die het een heel stuk leuker vinden.

Ik snap het gevoel van MarkD wel hoor. Juist omdat Pumped Up Kicks zo bekend is, is het voor vele een radio band die ze alleen van dat nummer kennen.
 
  • Leuk
Waarderingen: ChrisV

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.527
1.747
Pumped Up kicks heeft natuurlijk wel 1,8 miljard streams dat lukt niet heel veel 13 in een dozijn bandjes… daarnaast ook nog wel wat nummers met 2 tot ruim 3 honderd miljoen streams.
Dus denk dat dit vooral jouw gevoel is en er een heleboel mensen zijn die het een heel stuk leuker vinden.

Haha 1 hitje maakt een band niet direct speciaal toch? En streams zegt sowieso niet zoveel.

Nou weet ik wel dat het meer is dan dat ene hitje hoor. Ik vind het een prima toevoeging aan de line-up. Maar nu niet iets waar ik van achterover val.
 
  • Leuk
Waarderingen: wsslvrwrt en Steve

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.802
6.007
Ik zou ze welleens willen zien, stond in 2011 op mijn lijstje maar toen kwamen ze niet. En daarna nooit meer kans gezien om ze live te zien, dus voor mij gewoon welkom. En gewoon overdag in Heineken is prima wat mij betreft.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
347
323
Wel grappig he, hoe zo iets werkt. Voor mijn gevoel was Foster vroeger echt een 13-in-een-dozijn indie bandje. Na een flinke tijd van radiostilte, is het ineens weer een gewilde festivalact. Zelfde voor The Whitest Boy Alive vorig jaar op DTRH.
Zit hem in dat ze nog nooit op een festival hebben gestaan. Een Miles Kane komt iedere 3 jaar wel een keer en is voor de meeste mensen toch herhaling.
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
440
510
Zit hem in dat ze nog nooit op een festival hebben gestaan. Een Miles Kane komt iedere 3 jaar wel een keer en is voor de meeste mensen toch herhaling.
Ligt eraan wat de definitie is van festival 🙂. Gezien tijdens London Calling in de bovenzaal Paradiso. Mag van mij zeker op Lowlands langskomen.
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
888
1.634
Ga zo toch wel wat teleurstelling voelen als alleen het TaLLk programma komt vandaag. Wat is LL vaak toch kapotsloom met bekendmakingen...
Jaa dan ben ik ook behoorlijk teleurgesteld. Ik hou nogsteeds vast aan vorig jaar toen op 19 juli de laatste namen bekend werden gemaakt, maar zie dat voorgaande jaren het ook soms pas weer een week later was, voordat alle namen bekend waren..
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
888
1.634
Baal wel een beetje. Was wel toe aan nieuwe namen, zodat het programma compleet is, maarja nog een weekje geduld hebben dan maar. Wie weet dat er voor die tijd nog iets bekend wordt qua vervangende acts, maar verwacht het niet eigenlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: micham

Athos

Support act
13 jul 2023
911
1.469
Ralf Mackenbach op Lowlands stond niet op mijn bingokaart voor 2024.
Tso, na het winnen van het Junior Eurovisiesongfestival eerst HBO Dans gedaan en daarna toch maar z'n vwo afgerond om vervolgens via een wo-opleiding technische natuurkunde uiteindelijk te promoveren in plasma dynamica bij kernfusie...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken