Lowlands 2024

huug

Campingartiest
5 aug 2023
68
97
Van de 15 Alpha slots gaan er best veel naar bands die ik niet echt top vind. En dat is eigenlijk top. Te vaak dat bands niet tot hun recht komen in half lege Alpha's
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.515
7.095
Van de 15 Alpha slots gaan er best veel naar bands die ik niet echt top vind. En dat is eigenlijk top. Te vaak dat bands niet tot hun recht komen in half lege Alpha's
En ik heb nooit zin om dat eind te lopen. ik blijf liever in de andere hoek van het terrein, prima zo.

Pop-up Choir is idd een gemakkelijke goedkope oplossing, dit is nog minder aansprekend dan dat cola sing a long. Jammer Lowlands.
 

Athos

Support act
13 jul 2023
919
1.474
Er zijn toch nog best wel wat Alpha acts die ik sowieso wil zien: IDLES, NNO, QOTSA, Sugababes, Fred Again.. en Skrillex. En wellicht ook nog Inhaler en Teddy Swims. Das toch al meer dan 50% van de Alpha acts.

Maar een hoop hangt af van het blokkenschema. Ben heel erg benieuwd.
 

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
282
311
Er zijn toch nog best wel wat Alpha acts die ik sowieso wil zien: IDLES, NNO, QOTSA, Sugababes, Fred Again.. en Skrillex. En wellicht ook nog Inhaler en Teddy Swims. Das toch al meer dan 50% van de Alpha acts.

Maar een hoop hangt af van het blokkenschema. Ben heel erg benieuwd.
Zouden ze echt Sugababes in de Alpha neer zetten? Verwacht die eerder in een Bravo
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss en @Marc

Archie

Playlistbediener
17 apr 2024
27
57
Zouden ze echt Sugababes in de Alpha neer zetten? Verwacht die eerder in een Bravo
Ik zou toch Alpha doen. Denk dat de hits voldoende draagkracht hebben voor een aardig gevuld veld. Wat mij betreft dan toch liever ruimte om te dansen bij de Alpha i.p.v. een afgeladen Bravo. Op Glastonbury moest het podium (35K capaciteit) blijkbaar worden afgesloten door de toestroom..
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.804
6.014
Ik denk ook dat er meer mensen op LL afkomen op de Sugababes dan bijvoorbeeld IDLES of (als ze kwamen) The Smile.
Uiteraard, want Sugababes is de tofste kutboeking van dit weekend :). Staat hier ook op het lijstje, terwijl het waarschijnlijk niet super gaat zijn. Maar dit soort acts kunnen soms ook leuk uitpakken. Ik ben ergens benieuwd of ik nog meer platen ken van Sugababes dan dat ik denk dat ik van ze ken.
 

nieuwsgierig

Campingartiest
3 feb 2020
83
80
Ik hoor eigenlijk niemand over Maribou State. Hier wel benoemd als gecancelled, maar ook daar (want vroeg) geen vervanger voor. Ook een afzeggen in de rij van velen. Gaan we afkloppen en met de billen geknepen naar Biddinghuizen? Florence op 't laatst was ook zo zuur.
 

daily

Gouden Tip
23 mrt 2020
362
478
Ik hoor eigenlijk niemand over Maribou State. Hier wel benoemd als gecancelled, maar ook daar (want vroeg) geen vervanger voor. Ook een afzeggen in de rij van velen. Gaan we afkloppen en met de billen geknepen naar Biddinghuizen? Florence op 't laatst was ook zo zuur.
Hier baal ik nog het meeste van. Drie jaar geleden ging ik voor Maribou State naar dtrh, onderweg de medeleerling dat ze niet meer kwamen. Was blij met deze revanche, maar helaas (en zo’n treurige reden :( )
 
  • Verdrietig
Waarderingen: davadude

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.804
6.014
Ik had enorm zin om wakker te worden met Hermanos Guttiérez. Zal niet meer gebeuren maar van mij mag José Gonzalez in dat kader komen. Oogjes dicht, bek houden en genieten.

Dit type act mis ik nu wel een klein beetje nu Hermanos is weggevallen.
 
  • Leuk
Waarderingen: gy0n en philmania

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.527
1.750
Ik hoor eigenlijk niemand over Maribou State. Hier wel benoemd als gecancelled, maar ook daar (want vroeg) geen vervanger voor. Ook een afzeggen in de rij van velen. Gaan we afkloppen en met de billen geknepen naar Biddinghuizen? Florence op 't laatst was ook zo zuur.
Maribou state komt wel, maar dan als dj set en niet met liveband meende ik.
 

Knakworst

Campingartiest
25 jul 2023
58
120
Maribou state komt wel, maar dan als dj set en niet met liveband meende ik.
Het laatste dat ik gelezen heb, is dat een van het duo een vervelende medische reden heeft om af te zeggen, dus ik denk dat het optreden volledig gecanceld is.
 

Avani

Campingartiest
1 feb 2023
65
115
Je hebt een vrij brede smaak zie ik, dus hier is een lijstje met dingen die ik vet vind, waarvan het zomaar zou kunnen dat jij ze óók tof vindt. Dat blijft gokken natuurlijk. Vetgedrukt zijn de dingen die ik echt graag zou zien, mits het blokkenschema me niet enorm in de weg gaat zitten (spoiler: dat gaat het wel doen).

Qua bandjes, zangers/zangeressen, gitaarwerk, hiphop en dergelijken:
IDLES, Sampha, Teddy Swims, Glass Beams, Elephant, Half Moon Run, Harry Mack, Cho & the chosens, Nas, J Hus, Confidence Man, Kokoroko, Sleaford Mods, Spinvis, Sticks, Teezo Touchdown, Zwart Licht, Personal Trainer, Ama Lou, Bob Vylan, Flowdan, University, Wunderhorse

Electronisch/dance/nachtwerk etc.:
Skrillex, Brutalismus3000, Anetha, Róisín Murphy, Blawan, Barry Can't Swim, Joy Orbison, Mall Grab, Moodymann, Overmono, Skin on Skin, Soulwax, Young Marco, Hudson Mohawke, Chamos, Europarking b2b slimfit, French II, Interplanetary Criminal, Lucky Done Gone b2b Tsepo. Narciss, Mandidextrous

Geen uitputtend lijstje, maar anders had ik je beter rechtstreeks naar de volledige line-up kunnen verwijzen..

Thanks voor je suggesties, ik ga aan de slag!
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95

sjoeske

Campingartiest
18 jan 2020
66
81
Je hebt een vrij brede smaak zie ik, dus hier is een lijstje met dingen die ik vet vind, waarvan het zomaar zou kunnen dat jij ze óók tof vindt. Dat blijft gokken natuurlijk. Vetgedrukt zijn de dingen die ik echt graag zou zien, mits het blokkenschema me niet enorm in de weg gaat zitten (spoiler: dat gaat het wel doen).

Qua bandjes, zangers/zangeressen, gitaarwerk, hiphop en dergelijken:
IDLES, Sampha, Teddy Swims, Glass Beams, Elephant, Half Moon Run, Harry Mack, Cho & the chosens, Nas, J Hus, Confidence Man, Kokoroko, Sleaford Mods, Spinvis, Sticks, Teezo Touchdown, Zwart Licht, Personal Trainer, Ama Lou, Bob Vylan, Flowdan, University, Wunderhorse

Electronisch/dance/nachtwerk etc.:
Skrillex, Brutalismus3000, Anetha, Róisín Murphy, Blawan, Barry Can't Swim, Joy Orbison, Mall Grab, Moodymann, Overmono, Skin on Skin, Soulwax, Young Marco, Hudson Mohawke, Chamos, Europarking b2b slimfit, French II, Interplanetary Criminal, Lucky Done Gone b2b Tsepo. Narciss, Mandidextrous

Geen uitputtend lijstje, maar anders had ik je beter rechtstreeks naar de volledige line-up kunnen verwijzen..
Anetha heb ik zin in, die gaat denk ik wel een dikke knal set draaien 👌🏼🥳
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken