Lowlands 2024

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.952
2.700
Altijd mooi om te zien hoe de reacties op social media het tegenovergestelde zijn van wat je hier leest.
"Wie?", "Oh fijn nog meer namen die ik niet ken" "Slechtse Lowlands line-up ooit"
De 'Wie?' is altijd zo'n ultiem zwaktebod he. Maar buiten goldband de beste line up in jaren, wat mij betreft. Bijna jammer dat ik er niet bij ben.
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
594
463
Heel blij met deze worp, de komende dagen toch wat actiever de resale pagina op Ticketmaster in de gaten houden:)
 

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
193
383
Behalve Goldband als headliner (waar ik nog steeds niet echt vrede mee heb) zie ik wel weer een move richting alternatief/indie. Ben ik erg blij mee! Ben benieuwd of dit effect gaat hebben op de verkoop voor LL25. Eerst maar weer eens van deze editie genieten!
 

Davidd

Dagopener
7 jul 2021
721
1.210
Ja heel blij met die verschuiving. Voor mij trouwens prima als ze de Goldbands, DJVT van deze tijd blijven boeken (behalve als headliner). Er zijn soms momenten in het weekend waarbij ik toch toe ben aan een feestje en een bepaald gedeelte van mijn vriendengroep te zien. En Lowlands is toch wel het festival om af en toe een feestje op te bouwen.
 

Athos

Dagopener
13 jul 2023
742
1.038
Behalve Goldband als headliner (waar ik nog steeds niet echt vrede mee heb) zie ik wel weer een move richting alternatief/indie. Ben ik erg blij mee! Ben benieuwd of dit effect gaat hebben op de verkoop voor LL25. Eerst maar weer eens van deze editie genieten!
Ben benieuwd of er door deze programmering een rem komt op de kaartverkoop voor LL2025 en dan vooral wat dan de reactie van de organisatie gaat zijn.
 

Jaxie

Campingartiest
19 jul 2023
55
110
Belangrijkste is dat Lowlands gewoon een lekkere mix blijft van verschillende muziekstijlen. Ik zit zelf ook niet te wachten op alleen maar indie bandjes en vrees dat Lowlands op die manier ook niet kan overleven. Maar prima dat ze dit jaar weer een stapje terugdoen naar de roots. Maar prima als ze artiesten als Fred Again blijven boeken, is ook nodig wil je Lowlands relevant houden.
 

Novis95

Randprogramma
11 mei 2023
132
358
Ik ben ook nog niet helemaal ingeluisterd en ik vrees voor een behoorlijk aantal clashes omdat er zoveel spul is dat ik graag wil zien, maar voor nu:

Must see: Fred Again, Skrillex, Nas, Flowdan, Sampha, The Smile, Sticks, Blawan, Dead Poet Society, Teddy Swims, Harry Mack

Hoogstwaarschijnlijk: Jorja Smith, QOTSA, IDLES, Barry Can't Swim, Brutalismus3000, Half Moon Run, Confidence Man, Soulwax, Spinvis, Sleaford Mods, Wargasm, Bob Vylan, Pachyman, LA Priest, Zwart Licht, University, Anetha, Skin on Skin, Mall Grab, Joy Orbison, Kabaka Pyramid, AIR. Miles Kane.

Leuk als het past: Romy, Goldband, Froukje, Inhaler, Overmono, Sugababes, kokoroko, Spinvis, Hudson Mohawke, Ama Lou, Jungle By Night, MSPaint. Fat Dog, Personal Trainer, Lander & Adriaan, Cho & the chosens, Roisin Murphy, Lucky done Gone b2b Tsepo, Moodyman, Horsegiirl, Interplanetary Criminal, Sedef Adasi, Young Marco, Mandidextrous, Narciss, Maduk, Wunderhorse,

Ik schrik bijna van dit lijstje als ik het zo typ. Ik ben heel benieuwd hoe dit eruit gaat zien na de release van het blokkenschema.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
605
220
Ben benieuwd of er door deze programmering een rem komt op de kaartverkoop voor LL2025 en dan vooral wat dan de reactie van de organisatie gaat zijn.
Ik denk dat de fomo hype nog wel even aanblijft met acts als goldband en Fred again... als headliners. Als de eerste drop van volgend jaar zonder grote namen is die in de smaak vallen bij het studenten/yuppen publiek uit met name amsterdam, denk ik dat het inderdaad minder hard gaat.
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
391
449
was een grap, let it go man ❤️
I accepteer al jaren dat rolstoelpodium wordt gebruikt als toog van de lokale stamkroeg waar je je biertje op zet en lekker de week gaat doornemen. Maar dat maakt het niet minder kut als je in plaats van Phoebe Bridges de laatste roddels van Amsterdam moet aanhoren. Dus dan vallen dit soort grappen gewoon wat minder lekker. Maar als je toevallig aan de zijkant barrier naast een stoel staat en wat mensen uit de mosh opvangt dan ook een ❤️terug.
 

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
193
383
I accepteer al jaren dat rolstoelpodium wordt gebruikt als toog van de lokale stamkroeg waar je je biertje op zet en lekker de week gaat doornemen. Maar dat maakt het niet minder kut als je in plaats van Phoebe Bridges de laatste roddels van Amsterdam moet aanhoren. Dus dan vallen dit soort grappen gewoon wat minder lekker. Maar als je toevallig aan de zijkant barrier naast een stoel staat en wat mensen uit de mosh opvangt dan ook een ❤️terug.
Roddels uit Amsterdam zijn nooit een grap, daar zal ik je altijd vanaf proberen te helpen ❤️ Nu serieus: no pun intended maat, only love.❤️
 
  • Geweldig
Waarderingen: fiesta

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
193
383
Ja heel blij met die verschuiving. Voor mij trouwens prima als ze de Goldbands, DJVT van deze tijd blijven boeken (behalve als headliner). Er zijn soms momenten in het weekend waarbij ik toch toe ben aan een feestje en een bepaald gedeelte van mijn vriendengroep te zien. En Lowlands is toch wel het festival om af en toe een feestje op te bouwen.
Ja eens! Het hoort er idd allemaal bij en ik geniet er ook van. Maar hoeft niet zo prominent.
 
  • Leuk
Waarderingen: nieuwsgierig

rrr

Campingartiest
5 feb 2023
54
97
Bij DTRH kan je dit jaar van te voren bier bestellen voor op de camping. Zullen ze dit ook bij Lowlands gaan introduceren?
 

Davidd

Dagopener
7 jul 2021
721
1.210
Bij DTRH kan je dit jaar van te voren bier bestellen voor op de camping. Zullen ze dit ook bij Lowlands gaan introduceren?
En moet je dat dan nog ergens ophalen? Want het heeft weinig zin om het te bestellen en dan alsnog naar de camping winkel te moeten lopen. Kan je het net zo goed ter plekke halen. Of is het goedkoper dan tijdens het festival zelf?
 

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
510
487
En moet je dat dan nog ergens ophalen? Want het heeft weinig zin om het te bestellen en dan alsnog naar de camping winkel te moeten lopen. Kan je het net zo goed ter plekke halen. Of is het goedkoper dan tijdens het festival zelf?
Gekoeld ophalen op de festivalcamping. Mag in delen worden opgehaald en het is dan 1,25 per blikje, oftewel 1/3 muntje
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd, rrr en Novis95

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • snoep
  • TBK