Lowlands 2024

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.533
5.384
Ik zie nog niet de vervanger voor Denzel Curry, of zouden ze het toch uit een ander segment gehaald hebben met Air?
 

Athos

Dagopener
13 jul 2023
570
799
Op basis van kennis en een eerste korte luisterronde nummers van de volgende acts toegevoegd aan mn LL playlist: AIR, Artemas, Eyedress, Kabaka Pyramid, The Lathums, Miles Kane, Wunderhorse en Lip Critic.
 

BeWario

Randprogramma
27 jun 2023
138
136
Op basis van kennis en een eerste korte luisterronde nummers van de volgende acts toegevoegd aan mn LL playlist: AIR, Artemas, Eyedress, Kabaka Pyramid, The Lathums, Miles Kane, Wunderhorse en Lip Critic.
The Lathums maken hun naam meer dan waard met hun liveshow! Twee jaar geleden op Metropolis gezien met ~100 man in de tent daar, was echt geweldig
 

Davidd

Dagopener
7 jul 2021
592
1.008
The Lathums maken hun naam meer dan waard met hun liveshow! Twee jaar geleden op Metropolis gezien met ~100 man in de tent daar, was echt geweldig
Ik heb ze zelf vorig jaar in Paradiso en Rotown gezien. Zijn stem was beide keren heel erg sterk en ook het gitaarwerk was top. Benieuwd waar ze staan op Lowlands. Ze hebben volgens mij al wel is in de Lima gestaan een aantal jaar geleden.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

HOOFDLETTERS

Playlistbediener
1 jun 2023
33
88
Air! Echt blij mee. Glass Beams is ook een interessante boeking. Moet een interessante gewaarwording zijn live. Heb ook het idee dat we nog wel meer gaan horen over de boeking van Dudu Tassa.

PS: Brunzyn als vervanger van Denzel Curry?
 
  • Leuk
Waarderingen: peter Molenaar

Davidd

Dagopener
7 jul 2021
592
1.008
De hoeveelheid indiebands/acts valt mij echt op dit jaar. Programmering is echt veel beter gebalanceerd dan dat we afgelopen jaren gewend zijn naar mijn gevoel.
Helemaal mee eens, als ik kijk naar de bands die ik wil zien is het qua indiebands echt prima. Collega's van me die meer van de Q-music radio muziek zijn vinden het dan weer een hele matige line-up ten opzichte van voorgaande jaren.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.050
636
Op één of andere manier heb ik The Lathums nog steeds niet live gezien... Ook LL24 niet aanwezig, dus hoop dat ze nog eens wat zaalshows doen, fijne band!
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
340
371
Helemaal mee eens dat de drop namen nu veel belangrijker (en leuker) is dan de discussie, maar vind het wel een onderwerp wat natuurlijk juist te bespreken is in een festival topic.

Ook erg blij met de nieuwe namen, AIR, Wunderhorse blij dat ze een herkansing krijgen, the Lathums ook erg blij mee, fijne band en vorig jaar 2x live gezien en was beide keren top. En mijn oog viel op Johny Greenwood, moet eerlijk toegeven dat ik dit project van hem nog niet heb geluisterd dus ga ik zeker doen.

Voor de rest ook behoorlijk wat namen die ik niet ken. Dus als mensen nog tips hebben wat het luisteren echt waard is.
Eens, blijkbaar leeft de discussie genoeg om weer op te laaien. En zo te lezen voor meerdere hier van invloed op de Lowlands beleving. Volgens mij kunnen we hier gewoon 2 discussies naast elkaar voeren en hoeven de voor aantal mensen mindere punten van Lowlands niet te worden genegeerd. Scrollen als je graag alleen over het geluk van de nieuwe namen wilt lezen is toch ook een optie?
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
340
371
Ik heb ze zelf vorig jaar in Paradiso en Rotown gezien. Zijn stem was beide keren heel erg sterk en ook het gitaarwerk was top. Benieuwd waar ze staan op Lowlands. Ze hebben volgens mij al wel is in de Lima gestaan een aantal jaar geleden.
Lathums in de lima in '22 was goed. Hele tent mee. Maakt het blokkenschema straks nog lastiger.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.424
1.918
Helemaal mee eens, als ik kijk naar de bands die ik wil zien is het qua indiebands echt prima. Collega's van me die meer van de Q-music radio muziek zijn vinden het dan weer een hele matige line-up ten opzichte van voorgaande jaren.
Ja eens, viel mij ook op. Gunstige ontwikkeling als de line-up weer diverser wordt.
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
380
474
Op basis van kennis en een eerste korte luisterronde nummers van de volgende acts toegevoegd aan mn LL playlist: AIR, Artemas, Eyedress, Kabaka Pyramid, The Lathums, Miles Kane, Wunderhorse en Lip Critic.
Niet helemaal mijn lichting, maar ik kan ongeveer dit rijtje kopiëren.

En gelukkig maar, want het gaat rennen worden dit jaar 😅
 

jaigalaar

Campingartiest
18 feb 2020
66
67
Damn, 2x Jonny Greenwood op een Lowlands affiche, dat ik dat nog mag meemaken.

Opnieuw een (onverwachts) sterke drop. Ik ga wachten met mijn must-see's markeren want ik weet nu al dat er een paar heel vervelende clashes aan gaan komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: peter Molenaar

davadude

Gouden Tip
9 jan 2020
293
496
AIR AIR AIR AIR AIR!

Wat een lekkere worp, ben benieuwd of er nog veel hierna gaat komen. Dit gaat al 50 clashes opleveren op deze manier.
 
  • Leuk
Waarderingen: BeWario

dblauw

Randprogramma
28 nov 2023
121
160
Heel erg balen dat Hermanos Gutiérrez niet komt, had ik ook laten gaan in Tivoli afgelopen maand omdat ik dacht “die zie ik toch wel op LL”.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: spongebobsong

Athos

Dagopener
13 jul 2023
570
799
AIR AIR AIR AIR AIR!

Wat een lekkere worp, ben benieuwd of er nog veel hierna gaat komen. Dit gaat al 50 clashes opleveren op deze manier.
Er komt als het goed is nog een kleine algemene muzieklichting, al zullen dat vooral Nederlandse namen zijn (vorig jaar bv Ploegendienst en Sophie Straat).

Er daarnaast natuurlijk de specifieke lichtingen voor theater, literatuur, science, comedy etc...
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

Gebruikers die dit onderwerp bekijken