Lowlands 2023

Jaxie

Playlistbediener
19 jul 2023
47
86
We mogen dromen, maar 23/24 graden zonnetje en af en toe beetje bewolkt zou toch wel genot zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Broodrooster

Randprogramma
21 apr 2021
122
177
M’n moeder zou zeggen ‘de regen die nu valt, valt dan niet’. Ofzo… ;).

Ben ik de enige die verwacht dat we echt een tering hete Lowlands gaan krijgen? Heb zo’n gut feeling dat het weer volgende week ineens hè-le-maal om gaat staan naar standje heteluchtoven
 
  • Leuk
  • Thinking
Waarderingen: eva84 en mgbss

tosti

Playlistbediener
4 aug 2023
32
71
Als we even uitgaan van dezelfde tentjes als voorgaande jaren: wat zijn jullie tips qua eten op het festivalterrein?
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
274
221
Nergens iets gelezen over podcast opnames op het terrein. Vond dat zelf geen meerwaarde hebben. Jullie wel?
 
4 aug 2023
3
5
Nog twee weekjes te gaan!

Wij hebben met onze groep twee groepsplekken (die zonder picknicktafel), en volgens de organisatie passen hier zes 2-persoons tentjes op. Heeft iemand ervaring met de grote van deze plekken? Zijn de zes tentjes ruim gemeten of krap? Wij zitten met een aantal 3-persoons tentjes en vragen ons af of dit wel/niet gaat passen.

En als je twee groesplekken naast elkaar hebt, krijg je dan effectief meer ruimte voor extra tentjes? e

Thanks alvast! enne.. ZIN IN!
 

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
231
228
Als we even uitgaan van dezelfde tentjes als voorgaande jaren: wat zijn jullie tips qua eten op het festivalterrein?
De laatste aflevering van Bekt Lekker, een toffe foodie podcast gaat hierover.

Ik wil sws ergens een oestertje of 2-3 vandaan toveren, ook mijn Lowlands.

Verder:

De Rotdog van Hans Worst
De Johnny Cakes
en ik hoorde dat er ergens een mitraillete te vinden is.. need.
 
  • Leuk
Waarderingen: Broodrooster en teunajax

smearsel

Campingartiest
2 feb 2019
84
158
Wellicht is dit als vloeken in de kerk, maar ik vond de rotdog eigenlijk maar weinig aan 😅. Vorig jaar na drie keer Lowlands eindelijk eens zo'n ding gekocht na alle hype, maar het viel me nogal tegen. Vond hem zo ongelofelijk zwaar en vet, dat ik er halverwege al wel weer klaar mee was.

De eerder genoemde patat stoofvlees bij de Bravo/India vond ik dan wel weer absoluut voor herhaling vatbaar! Was vorig jaar echt een flinke bak, en ook nog eens erg lekker. Wil dit jaar ook wat uitgebreider kijken bij die eettentjes in dat zijstukje als je van de X-Ray/Hacienda naar de Echo loopt. Ben daar vorig jaar op de donderdagavond wel geweest, maar door een wat enthousiaste sessie voor de tent was toen het licht al redelijk uit
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken