Lowlands 2023

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
231
228
Bekerretoursysteem idd zoals op dtrh…
Zo stom. Ik snap het hoor, vanuit duurzaamheidsperspectief, maar 1.75 voor een beker is best veel en al helemaal als je dus niet de bekers kunt inruilen voor consumptie of muntjes. The worst of both worlds zo.
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
327
279
Zo stom. Ik snap het hoor, vanuit duurzaamheidsperspectief, maar 1.75 voor een beker is best veel en al helemaal als je dus niet de bekers kunt inruilen voor consumptie of muntjes. The worst of both worlds zo.
Je krijgt die inwissel coin toch bij het betreden van het terrein, dus het kost je toch geen 1.75?
 
  • Leuk
Waarderingen: UpInSmoke en daily

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
231
228
Je krijgt die inwissel coin toch bij het betreden van het terrein, dus het kost je toch geen 1.75?
Als je hem kwijtraakt wel. En ik ken mezelf een beetje. Dat gaat echt wel een paar keer voorkomen.

Kan ik alsnog bekertjes gaan rapen of course maar toch...
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
801
489
Als je hem kwijtraakt wel. En ik ken mezelf een beetje. Dat gaat echt wel een paar keer voorkomen.

Kan ik alsnog bekertjes gaan rapen of course maar toch...
Zal ik wat extra munten van DTRH voor je meenemen? Waren toch universele dingen, denk dat ze voor LL ook weer gebruikt worden.
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
327
279
Als je hem kwijtraakt wel. En ik ken mezelf een beetje. Dat gaat echt wel een paar keer voorkomen.

Kan ik alsnog bekertjes gaan rapen of course maar toch...
Ah zo, die coins is echt geen probleem. Mensen bij de bar moeten nog wennen aan het systeem, eerste dag een aantal verzamelen en je kan het hele weekend door. Zo ben ik DTRH iig doorgekomen.
 

pietmoeskops

Campingartiest
3 jun 2020
99
211
Als je hem kwijtraakt wel. En ik ken mezelf een beetje. Dat gaat echt wel een paar keer voorkomen.

Kan ik alsnog bekertjes gaan rapen of course maar toch...
Het mag je twee keer gebeuren, in de polsbandjestent krijg je twee retour tokens. Oplossing is, gewoon altijd een vol drankje in je hand ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en Novis95

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
490
843
Ik neem aan dat je er ook weer eentje krijgt als je van de camping het festival terrein opkomt?
 

pietmoeskops

Campingartiest
3 jun 2020
99
211
Ik neem aan dat je er ook weer eentje krijgt als je van de camping het festival terrein opkomt?
Zoals ik het lees lever je bij de festivalentree (of bar en diverse toiletten) je beker/flesje in op het moment dat je naar je tent gaat voor een nieuwe retour token.
 

Novis95

Campingartiest
11 mei 2023
87
226
Je krijgt twee van die tokens aan het begin van het festival, dus zelfs als je er eentje kwijtraakt heb je nog een reserve. Verder kun je uiteraard gewoon bekers oprapen en inruilen voor een muntje mocht je hem wel kwijtraken. Daarnaast raak je de reguliere muntjes ook niet zomaar kwijt neem ik aan, dus waarom dat bij deze wel zo zou zijn is me een raadsel.

Mocht het ondanks dit alles nog steeds niet lukken om een weekend vol te houden; in de praktijk (van DTRH en andere festivals) blijkt vaak dat veel barpersoneel niet zo moeilijk doet over een statiegeld-token te weinig en geven ze je drankjes gewoon mee.

Misschien ben ik de uitzondering, maar ik vind het zelf een prima systeem. Zeker als dit betekent dat de dansvloer niet meer vol ligt met bekers, flesjes en andere meuk. Dat is mij het sporadische extra tripje naar een inwisselplek meer dan waard.
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
490
843
Ahh dat is jammer, dat betekent dus dat je, zodra je s'ochtends/smiddags weer naar het festival terrein gaat je niet moet vergeten om je token mee te nemen van de vorige dag, zeker omdat er dan waarschijnlijk nog geen lege bekers rondslingeren. Dit is iets wat ik mezelf kennende sowieso ga vergeten..

Buiten dat, wel heel blij met het nieuwe systeem. Dit jaar op Pinkpop en vorig jaar op Sziget beviel het prima.
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
322
412
Ik neem altijd een bekertje met een versnapering van de camping mee het terrein op, dat werkt vast ook wel
 

LLsince97

Playlistbediener
25 jul 2023
26
19
Dank je! Ik zie hier geen parkeerplaats aangegeven bij de campers/gllamping. Maar komt vast goed.
 

UpInSmoke

Playlistbediener
22 jul 2022
49
79
Je krijgt twee van die tokens aan het begin van het festival, dus zelfs als je er eentje kwijtraakt heb je nog een reserve. Verder kun je uiteraard gewoon bekers oprapen en inruilen voor een muntje mocht je hem wel kwijtraken. Daarnaast raak je de reguliere muntjes ook niet zomaar kwijt neem ik aan, dus waarom dat bij deze wel zo zou zijn is me een raadsel.

Mocht het ondanks dit alles nog steeds niet lukken om een weekend vol te houden; in de praktijk (van DTRH en andere festivals) blijkt vaak dat veel barpersoneel niet zo moeilijk doet over een statiegeld-token te weinig en geven ze je drankjes gewoon mee.

Misschien ben ik de uitzondering, maar ik vind het zelf een prima systeem. Zeker als dit betekent dat de dansvloer niet meer vol ligt met bekers, flesjes en andere meuk. Dat is mij het sporadische extra tripje naar een inwisselplek meer dan waard.
Eens! Minder bende is meer beter!
 

markvdrheijden

Randprogramma
7 jun 2022
155
300
Beloofd niet veel soeps, maar we gaan het meemaken! Is inderdaad ook geheel afhankelijk van het weer. Extra fleecetrui of dekentje mee kan nooit kwaad
Nee hoor, prima te doen. En mijn ervaring op de easycamp vorig jaar was dat je nog makkelijker een gesprek met je buren aanknoopt dan op de reguliere camping. Iedereen heeft namelijk zoveel plek dat je snel voor je tent gaat zitten en er zijn geen groepen die in een cirkel staan waardoor je toch min of meer wordt buitengesloten. Eigen stoeltjes meenemen is een aanrader.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken