Lowlands 2023

Dus toch dezelfde Heineken? Ik meende ergens gelezen/gehoord te hebben dat ze dit jaar een experimentele nieuwe Heineken gingen testen?
Je zou toch denken dat ze er op z'n minst iets kleurrijks omheen doen zo dat die tent er van buiten iets beter uit ziet, maar dacht eigenlijk dat ze dat al na 1 jaar zouden doen

Mijn planning tot zover.
Vrijdag:
s10, joost, The Haunted Youth, First Aid Kit, Mother Mother en anders Snail Mail, Bicep of The Scratch, Beartooth, Girl In Red, Nothing but Thieves of Son Rompe Pera, Amyl And The Sniffers, Underworld, Y///0$#, Mary Lake, Future Classics en JASSS
Zaterdag
Amber Arcades, Orkest, Boygenius, Yungblud, Sierra Ferrel, Foals, Avalon Emerson, Partiboi, Florence, King Gizzard, CDW, ADF, Comedytrain, Punkimo, Unicorn Wars
Zondag
Sophie Straat, Son Mieux, Tamino, BBC, PVA, Dry Cleaning, Turnstile, Mandy Indiana of Wunderhorse, Heilung, Billie Eilish, Black Cadmium en VTSS. Stranger en SPFDJ ga ik jammer genoeg niet meemaken.

Je zou toch denken dat ze er op z'n minst iets kleurrijks omheen doen zo dat die tent er van buiten iets beter uit ziet, maar dacht eigenlijk dat ze dat al na 1 jaar zouden doen
Yep, die tent steekt lelijk af bij de rest. Ze zullen alle centjes stoppen in een uniek ontwerp, dat nogal lang op zich laat wachten.

Hele late reactie dit, maar King Gizzard hun meest recente album is een metal album, verwacht dat ze daar heel veel van gaan spelen dus dat als je van metal houd je die zeker moet mee gaan pakken!
Komt vrijwel elke show iets van Petrodragonic Apocalypse of Infest the rats' nest langs.

Ongekend, ik zie nu 31 tickets in de verkoop staan. Vanmorgen zijn er toch ook weer mensen geweest die kaarten gescoord hebben om weer met winst door te verkopen lijkt het wel.
En ik ben benieuwd hoeveel er nog bij gaan komen . Door dit achterlijke systeem. Prijzen zullen wel omlaag moeten straks. Sterkte voor verkopers met als doel lekker winst te maken.👊🤘🤗

• Leuk
Waarderingen: eva84

Users who are viewing this thread