Lowlands 2023

Broodrooster

Randprogramma
21 apr 2021
122
177
De laatste aflevering van Bekt Lekker, een toffe foodie podcast gaat hierover.

Ik wil sws ergens een oestertje of 2-3 vandaan toveren, ook mijn Lowlands.

Verder:

De Rotdog van Hans Worst
De Johnny Cakes
en ik hoorde dat er ergens een mitraillete te vinden is.. need.
Hah, leuk! Die podcast wordt gemaakt door een collega van mijn vriendin 😂. Tof om te luisteren inderdaad!
 
  • Leuk
Waarderingen: djessnl

tosti

Playlistbediener
4 aug 2023
32
71
De rotworst is ook nog niet in mijn foodrepetoire voorgekomen: daar zit echt alles in om de volgende dag een onvergetelijke tijd op het toilet door te maken.

Waar kan ik die Johnny Cakes vinden op het terrein? Friet stoofvlees en ramen staan bij deze ook genoteerd op de lijst.

Vorig jaar voor het eerst de taco's van de BBQ en gözleme bij de Turk (?) gehaald. Beide klein, maar wel aanraders.

Hebben we ook absolute afraders? Ik nomineer de sushitent.

(PS: blijf gerust met aanraders smijten ook al zijn we pagina's verder)
 

freezeroz

Campingartiest
14 feb 2023
54
87
Wat kosten die gekoelde blikjes bier op de camping? Is dat ook gewoon een muntje per blikje of kun je - zoals bv op de Zwarte Cross camping - eenmalig een gekoelde sixpack halen voor een sterk gereduceerde prijs?
Vaak was het 5 munten voor een 6-pack.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.604
2.090
Laatste keer is alweer 4 jaar geleden, maar de lahmacun in de buurt van de Hacienda (als ik het me goed herinner) was mijn winnaar.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.771
2.357
gözleme bij de Turk (?) gehaald.)
Die is altijd een beetje hit or miss voor mij. De eerste keer waande ik me in de hemel, de tweede keer viel hij een beetje tegen, de derde keer weer lekker en de twee keer daarna weer matig. Het is maar net wie hem maakt en hoeveel feta ze er tussen proppen. Anders zit je soms gewoon droog deeg te eten.

De Iskender Kabab was wel lekker een paar jaar terug, hoewel ik die sindsdien ook niet meer op heb.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
327
279
Dat is de indo toch? Ook mijn favoriete keuze voor de in de avond, één van de weinige tenten waar ik het idee heb dat ik nog een soort van hele maaltijd krijg.
jup. Na een licht ontbijtje bij de tent wil ik deze nog wel eens laat in de ochtend eten, kan daar wel even op door.
 

sjoeske

Playlistbediener
18 jan 2020
43
44
Iemand enig idee hoe ze gaan werken zonder de muntjes? Vraag me af hoe ze hier invulling aan gaan geven. Verwacht eigenlijk alleen maar meer drukte bij de bar ✌🏼
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken