Lowlands 2023

Vind Karma Kebab wel chill altijd. Easy comfort food. Stond vorig jaar ongeveer naast de Lima, als je richting de Alpha loopt.
Karma kebab is inderdaad echt top. Maar die stond dit jaar niet op DTRH, maar een vervanger ervan die lang niet kon tippen aan Karma Kebab. Hopelijk niet onenigheid met de organisatie en dat ze gewoon op LL staan…

Ik eet op Lowlands knakworsten op puntjes als ontbijt en de rest van de dag vooral patat stoof bij de Bravo en karma Kebab op weg naar de Alpha! Dan weet je zeker dat het buikje weer even goed vol zit!

Ik eet op Lowlands knakworsten op puntjes als ontbijt en de rest van de dag vooral patat stoof bij de Bravo en karma Kebab op weg naar de Alpha! Dan weet je zeker dat het buikje weer even goed vol zit!
Idd die knakworsten en bolletjes, muesli/notenreep of een verdwaalde yFood is voor mij het ideale begin vd festivaldag.

• Leuk
Waarderingen: roluf
Na jarenlang te ontbijten met knaks en witte puntjes zijn we nu overgestapt op zakken poffertjes meenemen, zo klaar, geen gedoe met aangekoekte pannenkoeken en zalig met poedersuiker en boter. Gegarandeerd jaloerse buren (hele blije als we portie extra maken).

• Leuk
Waarderingen: Buddha84
Dat was vorig jaar het absolute hoogtepunt qua eten. Vorig jaar Turkse tapas gehad ook prima.

Probeer zoveel mogelijk elke dag iets anders te eten (en kies vaak voor de kortste rij).
Dat is meestal ook mijn doel. Bij een druk schema kies ik voor korte rijen en veel volume voor je geld. Op andere momenten probeer ik alles even uit.

Moet wel zeggen dat ik vind dat de afgelopen twee jaar het aanbod niet veel uitgebreider / spannender is geworden (ook op BKS bijvoorbeeld). Een aantal kleinere foodtrucks is verdwenen, wellicht door het bedrag dat festivals vragen om er te mogen staan, en nieuwe foodtrucks voegen meestal weinig toe aan het aanbod.

• Leuk
Waarderingen: djessnl
Karma kebab is inderdaad echt top. Maar die stond dit jaar niet op DTRH, maar een vervanger ervan die lang niet kon tippen aan Karma Kebab. Hopelijk niet onenigheid met de organisatie en dat ze gewoon op LL staan…
Heb inmiddels uit betrouwbare bron vernomen: helaas wel… Dus verwacht voorlopig ff geen Karma Kebab op evenementen van Mojo :(

• Verdrietig
Waarderingen: Athos en roluf
Na jarenlang te ontbijten met knaks en witte puntjes zijn we nu overgestapt op zakken poffertjes meenemen, zo klaar, geen gedoe met aangekoekte pannenkoeken en zalig met poedersuiker en boter. Gegarandeerd jaloerse buren (hele blije als we portie extra maken).
Dit zijn de tips!!!!!

• Leuk
Waarderingen: daily
Jaja, poffertjes... Net als GeHaktBallen of gestampte muisjes 😜.
De eerste keer Lowlands (19, nee zolang ga ik nog niet) had ik drugsgebruik bijna niet door. Ik kan dan snachts ook weinig in de tenten. Vorig jaar wel een paar keer geweest en ook op de camping van dichtbij meegemaakt. Toch wel veel meer dan ook dacht.

Zelf hou ik het dan naar idd bij poffertjes, gehaktballetjes zonder hoofdletters en knakworstjes ;)

Als je een gaspitje meeneemt is dit ook een aanrader qua ontbijt: lekker bakken en de suiker laten smelten in de boter. Doe ik al vele jaren.

AHI_43545239383734393833.jpeg

• Leuk
Waarderingen: eva84, J_M en daily
Gewoon opwarmen in een pannetje inderdaad met roomboter (veel) en aftoppen met poedersuiker (nog meer). Succes gegarandeerd.

99ED1760-AE3C-4865-A1F6-20E512680A87.jpeg

Bijlagen

• CEFD918B-8688-4062-9032-7DDE7FE02CD6.jpeg
    CEFD918B-8688-4062-9032-7DDE7FE02CD6.jpeg
    61,1 KB · Weergaven: 7
  • Leuk
Waarderingen: eva84, roluf en Brian
Misschien zijn ze op? Dit staat op lowlands.nl dus ja ik weet het wel zeker:

Boek je een accommodatie op de Gllamping, Easy Camp of een groepsaccommodatie dan kun je bij het boeken van je accommodatie een parkeerticket kopen voor P-Gllamping. Met dit parkeerticket parkeer je dichter bij je accommodatie, heb je een eigen aanrijroute en snelle toegang tot de campings. Let op; je kunt dit parkeerticket alleen kopen bij het boeken van je accommodatie, het is niet mogelijk om dit ticket in een later stadium alsnog aan te schaffen
Ik heb het aan Ticketmaster gevraagd. De parkeerplaats hoort volgens hun alleen bij Glampcamp en níet bij de groesplekken

Bijlagen

• Screenshot_20230805-092701.png
    Screenshot_20230805-092701.png
    227,8 KB · Weergaven: 34
Inderdaad, niks meer aan doen. Echt het perfecte festivalweer. Droog, geen jas nodig, s nachts wel iets koel om lekker te slapen

• Leuk
Waarderingen: davadude

Users who are viewing this thread