Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.784
Recensie van Burna Boy in Volkskrant over optreden in de Melkweg klinkt ook heel erg veelbelovend. Ben benieuwd.
Hot Chip is overigens leuk, maar voor mijn gevoel staan die wel echt om de haverklap op LL….
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
De Hot Chip Remix van Daoi Freyr is overigens ook wel een leuk plaatje. En heeft ook nog een remix gemaakt voor Remi Wolf. Klimmen misschien ook wel het podium op?
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Ik heb Hot Chip 2 keer gezien, 1 keer lowlands en 1 keer op ITGWO, beide keren supersaai. Caribou in dat genre is veel leuker om live te zien ookal zijn dat de huisgasten van Lowlands.

Edit: Ik zie dat die show van Lowlands op youtube staat, ziet er toch wat energieker uit dan in mijn geheugen. Ik kan waarschijnlijk zijn stem niet langer dan een kwartier horen.
 

PattvD

Randprogramma
21 apr 2022
172
198
Dit jaar weer mijn tickets verzilverd, na een geslaagde LL-ontgroening in 2019. Was blij dat we dit jaar vanwege de voorverkoop voor tickethouders vanuit 2021 eeder Lowlands tickets konden kopen, maar ben nu alweer aan het stressen voor mijn 2023 tickets ;) Gelukkig is het zo ver nog lang niet!
 
  • Leuk
  • Confetti
Waarderingen: daily, @Marc en Royke

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Laatste keer hotchip op Lowlands was 2015 voor wat ik kan vinden. Dan mag het wel weer toch?!
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

mgbss

Support act
15 feb 2019
789
475
Laatste keer hotchip op Lowlands was 2015 voor wat ik kan vinden. Dan mag het wel weer toch?!

Haha, is dat alweer zolang terug? Kan me nog herinneren dat ik ze gemist heb en nog op de camping zat omdat mijn vriendin geen timetable kan lezen..
 

professorpint3000

Playlistbediener
10 mrt 2019
39
7
Dit weekend sad night dynamite kunnen meepakken op Motel Mozaique, zeer prettig uurtje bouncen op de Gorillaz-light deuntjes van de 2 enthousiast rondstuiterende Britten met liveband. Stuk minder patserig dan ik verwacht had van de plaat. Aanrader!
 

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
231
227
Is met 2MANYDJ's op Best Kept Secret de kans nog aanwezig dat ze ook op Lowlands staan? Wel lekker hoor.. stonden iig wel op de Corona lineup
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.784
Er moeten nog aardig wat muzieknamen bij en doorgaans is het programma half juli volledig bekend. Dus zal niet al te lang meer duren. Maar er is ook nog helemaal niets bekend van literatuur, film en dergelijke. Nachtprogramma moet ook nog. Dus drie of vier aankondingenrondes mogen we wel verwachten.

Volgende week eerste drop?
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Kees

Playlistbediener
22 jan 2017
8
2
Wellicht nog ergens een klein podium voor Prins, de Munnik en den Tex, om iedereen te kunnen laten genieten van hun “ Vertalingen” ?
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Deze mag van mij wel door komen.Deze Dame uit Luxemburg. Ook net een lekkere Ep uit. Luister als je de tijd hebt
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Ik hoop oprecht dat ze Willow Smith nog te boeken krijgen. Steeds meer tracks van haar die ik gewoon tof vind. Ze heeft een erg goede stem en haar live performance ziet er ook goed uit wat ik zie. Niet zomaar een "dochter van " verhaal... maar doet het oprecht tof op haar eigen manier (want is dochter van Will Smith).
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478
De hele maand april niets nieuws qua bandjes. Lijkt me toch dat we deze maand verwend worden met nog meer namen? :)
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478
Fleet Foxes hebben ook nog tijd tussen hun Amerikaanse tour en Europese/UK tour..... ? Maar ook in September in Tivoli en Paradiso
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken