Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.882
8.512
Gunfactor heb ik heel weinig mee. Ik ken de mensen niet persoonlijk, dus geen idee of ik het ze gun of niet. Als hun muziek maar tof is.
Over het algemeen ook mijn ingesteldheid hoor, maar ik maak voor sommigen een uitzondering.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.311
1.317
Voor mij is gunfactor altijd wel belangrijk of ik een artiest écht kan gaan waarderen. Het is ook maar net tot waar je zelf de lijn trekt natuurlijk. Heb zelf een tattoo van The National. Nu heeft Matt ook niet écht de perfecte voorbeeldfunctie, maar wanneer er naar buiten komt dat hij zich op andere wijze heeft misdragen zou ik dat wel enorm klote vinden en de muziek een stuk minder gaan waarderen.

Edit:
Je hebt lulgedrag en lulgedrag; op een punt is het gewoon een gigantische afknapper.

Ja dit dus
 
Laatst bewerkt:

zworp3

Support act
17 mei 2018
828
535
Je hebt lulgedrag en lulgedrag; op een punt is het gewoon een gigantische afknapper.
Ja, ook wel weer waar, en dat punt kan ook voor iedereen ergens anders liggen natuurlijk. Ik weet ook praktisch niks van MGK buiten zijn muziek - en daarvan vind ik ook maar een paar nummers echt leuk. Het is iemand van wie ik zou overwegen naar een show te gaan als hij op een festival speelde waar ik ook ben, dat is het wel zo'n beetje.

Ikzelf vond destijds XXXtentacion's album "?" heel erg goed, maar had er wel moeite mee omdat hij echt een buitengewoon naar persoon leek te zijn.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.882
8.512
Net nog eens naar dat MGK geluisterd en vind het ook los van zijn imago gewoon klotemuziek. Fletse boel.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.315
4.996
Voor mij is gunfactor altijd wel belangrijk of ik een artiest écht kan gaan waarderen. Het is ook maar net tot waar je zelf de lijn trekt natuurlijk. Heb zelf een tattoo van The National. Nu heeft Matt ook niet écht de perfecte voorbeeldfunctie, maar wanneer er naar buiten komt dat hij zich op andere wijze heeft misdragen zou ik dat wel enorm klote vinden en de muziek een stuk minder gaan waarderen.
Tsja...maar het perfect mens principe kan me soms ook wel op de zenuwen werken. En zoals gezegd zit er verschil tussen lulgedrag en lulgedrag. Fouten mogen soms ook vergeven worden imo, maar dat is glad ijs waar ik me nu op bevind dus laat maar zitten.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.315
4.996
Net nog eens naar dat MGK geluisterd en vind het ook los van zijn imago gewoon klotemuziek. Fletse boel.
Jij bent toch allergisch voor gitaren :D. Nee ik vond zo'n plaat met Willow (Emo Girl) best wel leuk om eens voorbij horen te vliegen. Ik zal er ook niet snel een heel album van opzetten.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Ja, ook wel weer waar, en dat punt kan ook voor iedereen ergens anders liggen natuurlijk. Ik weet ook praktisch niks van MGK buiten zijn muziek - en daarvan vind ik ook maar een paar nummers echt leuk. Het is iemand van wie ik zou overwegen naar een show te gaan als hij op een festival speelde waar ik ook ben, dat is het wel zo'n beetje.

Ikzelf vond destijds XXXtentacion's album "?" heel erg goed, maar had er wel moeite mee omdat hij echt een buitengewoon naar persoon leek te zijn.
Zeker waar dat het punt voor iedereen ergens anders ligt. Voor mij is de kunstenaar onlosmakkend verbonden met zijn werk en dus heeft het gedrag erbuiten veel invloed op mijn waardering. Kan me nog herinneren dat we hier ook over Josh Homme van QOTSA en de fotograaf schop. Niet om die discussie ter herhalen maar daar lag het voor velen ook echt anders
 

PattvD

Randprogramma
21 apr 2022
173
199
Ja, ook wel weer waar, en dat punt kan ook voor iedereen ergens anders liggen natuurlijk. Ik weet ook praktisch niks van MGK buiten zijn muziek - en daarvan vind ik ook maar een paar nummers echt leuk. Het is iemand van wie ik zou overwegen naar een show te gaan als hij op een festival speelde waar ik ook ben, dat is het wel zo'n beetje.

Ikzelf vond destijds XXXtentacion's album "?" heel erg goed, maar had er wel moeite mee omdat hij echt een buitengewoon naar persoon leek te zijn.
Enkel als die zijn vriendinnetje Megan Fox meeneemt zal ik het overwegen om te gaan kijken.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.311
1.317
Tsja...maar het perfect mens principe kan me soms ook wel op de zenuwen werken. En zoals gezegd zit er verschil tussen lulgedrag en lulgedrag. Fouten mogen soms ook vergeven worden imo, maar dat is glad ijs waar ik me nu op bevind dus laat maar zitten.
Ja dit vind ik ook wel hoor, helemaal op jonge leeftijd. Gestructureerd probleem is een ander verhaal.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.520
10.695
Tsja...maar het perfect mens principe kan me soms ook wel op de zenuwen werken. En zoals gezegd zit er verschil tussen lulgedrag en lulgedrag. Fouten mogen soms ook vergeven worden imo, maar dat is glad ijs waar ik me nu op bevind dus laat maar zitten.
Dat moet je ook in de tijdsgeest zien.
 

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
230
225
Al dit geklets over Machine Gun Kelly maakte me een seconde hoopvol dat er nieuwe namen waren. Dat viel tegen ;P
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss
12 nov 2016
655
392
Frenna heeft tenminste vast gezeten, in tegenstelling tot zoveel van die andere muzikanten. Was het uberhaupt bewezen dat die SFB rappers wisten dat ze met een minderjarige waren? Ik moest destijds denken aan dat geval met Akon waar die een 14 jarige droogneukte in een club die alleen maar toegang had moeten geven aan 21-plussers.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.315
4.996
Frenna heeft tenminste vast gezeten, in tegenstelling tot zoveel van die andere muzikanten. Was het uberhaupt bewezen dat die SFB rappers wisten dat ze met een minderjarige waren? Ik moest destijds denken aan dat geval met Akon waar die een 14 jarige droogneukte in een club die alleen maar toegang had moeten geven aan 21-plussers.
Quote voor de nabestaande. Biertje teveel op emmers?
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en daily

Gebruikers die dit onderwerp bekijken