Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.963
8.614
Ik hoop oprecht dat ze Willow Smith nog te boeken krijgen. Steeds meer tracks van haar die ik gewoon tof vind. Ze heeft een erg goede stem en haar live performance ziet er ook goed uit wat ik zie. Niet zomaar een "dochter van " verhaal... maar doet het oprecht tof op haar eigen manier (want is dochter van Will Smith).
Haar laatste nummer met PinkPantheress is heel tof vind ik. En die staat al gewoon op LL.

Ik als Radioheadfreak kende Willow trouwens vooral vanwege dat ene nummertje waarop ze Codex samplet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pompompidom

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478
Haar laatste nummer met PinkPantheress is heel tof vind ik. En die staat al gewoon op LL.

Ik als Radioheadfreak kende Willow trouwens vooral vanwege dat ene nummertje waarop ze Codex samplet.
Willow lijkt nog in elk geval tot 13 augustus op te treden met Machine Gun Kelly en Travis Barker in de VS, maar als ze komt ga ik ook wel ff kijken. Lijkt tof!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.963
8.614
Willow lijkt nog in elk geval tot 13 augustus op te treden met Machine Gun Kelly en Travis Barker in de VS, maar als ze komt ga ik ook wel ff kijken. Lijkt tof!
Staat wel gewoon op Pukkelpop dus het zou moeten kunnen.

Vind dat PkP eigenlijk een fijne lineup heeft trouwens.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pompompidom
12 nov 2016
655
392
Jij was toch dik-Eminem fan? Dan hoor je MGK en zijn lulgedrag echt wel te kennen. ;)

Lowlands hoeft De Jeugd ook niet te boeken, maar een grote naam als MGK gaat ten koste van iets beters in dezelfde prijs- en formaatklasse.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.019
3.704
Er is niet zo gek veel mis met MGK vind ik. Als we gaan kijken naar het "dickhead" gehalte dan moet je de helft van je bands niet meer boeken.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarkD

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.045
Jij was toch dik-Eminem fan? Dan hoor je MGK en zijn lulgedrag echt wel te kennen. ;)

Lowlands hoeft De Jeugd ook niet te boeken, maar een grote naam als MGK gaat ten koste van iets beters in dezelfde prijs- en formaatklasse.
Ja dat verhaal ken ik wel maar nooit echt wakker van gelegen. Echt na die diss en einde van zijn rap carriere vind ik het muzikaal wel iets leuker geworden bij MGK. Geen idee wat de kosten er van zijn.
 

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
274
221
Jij was toch dik-Eminem fan? Dan hoor je MGK en zijn lulgedrag echt wel te kennen. ;)

Lowlands hoeft De Jeugd ook niet te boeken, maar een grote naam als MGK gaat ten koste van iets beters in dezelfde prijs- en formaatklasse.
Mag niet hopen dat ze op het boekingsbureau de keuze maken tussen of de jeugd boeken of mgk.
 
12 nov 2016
655
392
Er is niet zo gek veel mis met MGK vind ik. Als we gaan kijken naar het "dickhead" gehalte dan moet je de helft van je bands niet meer boeken.
Al die shit wat MGK over minderjarigen heeft geroepen, maakt hem wel heel onguur. Waarom zou je anders overstappen van rap naar poppunk?
 
12 nov 2016
655
392
Ja dat verhaal ken ik wel maar nooit echt wakker van gelegen. Echt na die diss en einde van zijn rap carriere vind ik het muzikaal wel iets leuker geworden bij MGK. Geen idee wat de kosten er van zijn.
Hij is AFAS niveau dus dat zou een hoge en dure spot zijn. Maar ik verwacht niet dat hij op Lowlands staat.
 
12 nov 2016
655
392
Maar dat valt toch buiten zijn muziek? Of bedoel je specifiek die diss? Ik was als tiener dik Eminem-fan, maar was er tegelijkertijd van overtuigd dat Eminem in real life een enorme eikel was.
Je hebt lulgedrag en lulgedrag; op een punt is het gewoon een gigantische afknapper.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.045
... en ondertussen gaat hij weer overstappen naar rap.

Maar goed, los van de muziek heeft dit ventje een lage gunfactor.
Begrijpelijk, die punk gimmick was leuk maar moet je ook niet te vaak doen. Zijn rap heb ik nooit interessant gevonden. Gunfactor heb ik heel weinig mee. Ik ken de mensen niet persoonlijk, dus geen idee of ik het ze gun of niet. Als hun muziek maar tof is.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken