Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

redle

Randprogramma
15 apr 2019
164
106
Met die nieuwe vergunningen voor Defqon en Lowlands, was er ook niet sprake dat er op de donderdag meer herrie gemaakt mocht worden? Kan iemand dat bevestigen, en betekent het dan ook dat we meer namen gaan krijgen omdat er op de donderdag wat bandjes/dj’s kunnen optreden ipv alleen een stille disco?
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
669
595
The Smile op DTRH, had ik heel graag op Lowlands gezien. Jammer, maar ze lijken in de nazomer nog niet echt te touren
 

MisterIks

Randprogramma
18 mei 2021
222
193
Met die nieuwe vergunningen voor Defqon en Lowlands, was er ook niet sprake dat er op de donderdag meer herrie gemaakt mocht worden? Kan iemand dat bevestigen, en betekent het dan ook dat we meer namen gaan krijgen omdat er op de donderdag wat bandjes/dj’s kunnen optreden ipv alleen een stille disco?

 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835


Heel benieuwd wanneer lowlands hier concreet over wordt…
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.961
538
Ik heb hem nog een keer op Lowlands gezien. Voor mijn gevoel op een open podium. Maar dat zal ik me wel verkeerd herinneren.
Lima 2010 denk ik. Volgens mij was dat toen ook een open podium (kan me zelf namelijk nog Ben Howard herinneren die daar in 2011 stond).
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.784
Lima 2010 denk ik. Volgens mij was dat toen ook een open podium (kan me zelf namelijk nog Ben Howard herinneren die daar in 2011 stond).
Ah dat moet het dan geweest zijn. Heb dat optreden vanaf een afstandje bekeken. Maar die tent is natuurlijk pas later gekomen.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
669
595
Over de Charlie gesproken, voor de Covid crisis (zelfs vóór de 2019 editie) werd door de organisatie gezegd dat mogelijk oude tenten zou terugkeren. Er werd hier volop gehoopt op de Charlie, maar we hebben hier nooit meer iets over gehoord.
Hopelijk komt ie nog een keer terug, was toch wel een van de beste tenten op LL
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.784
Over de Charlie gesproken, voor de Covid crisis (zelfs vóór de 2019 editie) werd door de organisatie gezegd dat mogelijk oude tenten zou terugkeren. Er werd hier volop gehoopt op de Charlie, maar we hebben hier nooit meer iets over gehoord.
Hopelijk komt ie nog een keer terug, was toch wel een van de beste tenten op LL
Klopt, dat was een bijzonder fijn plekje. Zou mooi zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en daily

redle

Randprogramma
15 apr 2019
164
106
Maar past dat nog op die plek? Tegenwoordig kan je helemaal om het meer heenlopen, dus als je de charlie daar weer neergooit waar ie vroeger stond, moet je daar wel iets nieuws op verzinnen
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.296
6.491
Maar past dat nog op die plek? Tegenwoordig kan je helemaal om het meer heenlopen, dus als je de charlie daar weer neergooit waar ie vroeger stond, moet je daar wel iets nieuws op verzinnen
De oude brug over de weg nu over de Charlie op de oude plek. Wel verplicht om met bolderkarren te gaan natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Klopt daar ook gezien. Vond het toen wel bijzonder. Zo'n grote grungenaam op een intiem podium.
Btw, mooie woorden van Nick Cave over Mark Lanegan:

Do you have any memories of Mark Lanegan that you'd like to share? He seemed to be one of the most highly regarded and respected musicians by his peers. A rare lyrical talent with a voice like no other.
ANTON, KOTKA, FINLAND

Dear Anton and everyone who has written to me about Mark,

I encountered Mark many times over the years — we engaged in some extremely dubious escapades back in the ’90s; he sang ‘White Light/White Heat’ and ‘Fire and Brimstone’ with Warren and me on the Lawless soundtrack; he recorded my favourite ever Nick Cave cover — an astonishing version of ‘Brompton Oratory’; we did something together for the Jeffrey Lee Pierce record, I think; and he toured and hung out with us on The Bad Seeds' 2013 Australian tour.

Go online and watch Mark sing Blixa’s ‘father’ part with me in ‘The Weeping Song’ on that tour. As a frontman, I move around a lot on stage, I can’t help it, it is a habitual nervous thing, a kind of neurotic compensation for a voice I have never felt that comfortable with. But watch Mark, watch how he walks onto the stage, plants himself at the mic stand, one tattooed fist halfway down the stand, the other resting on top of the mic, immobile, massive, male. When the time comes to sing, he simply opens his mouth and releases a blues, a blues lived deeply and utterly earned, and that voice tears right through you, his sheer force on stage absolutely humbling. A greatness, Mark, a greatness — a true singer, a superb writer and beautiful soul, loved by all.

Love Nick
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken