Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Klopt daar ook gezien. Vond het toen wel bijzonder. Zo'n grote grungenaam op een intiem podium.
Ik mijn herinnering deed hij toen een soort spoken word achtig optreden. Prachtige stem en kerel...

En blijkbaar was dat al een festileaks meet up avant la lettre..
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

nitotheno

Support act
29 jan 2018
906
756
Ik vind die Kamal. toch zo'n chille ontdekking. Luister het echt heel veel sinds de aankondiging op Lowlands.

Hebben jullie al iets leuks ontdekt in de line-up?
 
  • Leuk
Waarderingen: roluf

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
739
445
??? Dat we machteloos moeten toezien hoe Poetin en zijn Russische rebellenclub de unieke Oekraïense cultuur proberen te vernietigen, betekent niet dat we onze woede hoeven te verbergen. Bij dezen: ook Lowlands is furieus dat 44 miljoen mensen niet alleen huis en haard, maar ook hun eigen gezicht dreigen te verliezen.

Daarom stellen we je graag voor aan Go-A Band, die we overigens al ruim voor de eerste explosies in Kyiv geboekt hadden. Dankzij een oogverblindende show en de spatzuivere vocals van zangeres Kateryna Pavlenko werd dit viertal uit Oekraïne vijfde tijdens het Eurovisie Songfestival in Rotterdam. Officieel dan, want de Oekraïners wonnen zoveel harten dat ze wereldwijd zelfs nummer één Måneskin voorbijstreamden. Er is dan ook veel om van te houden én om op te dansen in Go_A’s sound: ongenaakbaar gezongen Oekraïense folklore met high-energy dance, rock en traditionele instrumenten zoals de sopilka, de kristalheldere fluit in de Eurovisie-banger ‘SHUM’. Make party, not war.

#hArtforUkraine #LL22
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
548
409
Ik hoorde net op 3fm dat ze ik de middag show een naam voor Lowlands bekend gaan maken. Nu geen radio meer helaas..
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.552
11.048
??? Dat we machteloos moeten toezien hoe Poetin en zijn Russische rebellenclub de unieke Oekraïense cultuur proberen te vernietigen, betekent niet dat we onze woede hoeven te verbergen. Bij dezen: ook Lowlands is furieus dat 44 miljoen mensen niet alleen huis en haard, maar ook hun eigen gezicht dreigen te verliezen.

Daarom stellen we je graag voor aan Go-A Band, die we overigens al ruim voor de eerste explosies in Kyiv geboekt hadden. Dankzij een oogverblindende show en de spatzuivere vocals van zangeres Kateryna Pavlenko werd dit viertal uit Oekraïne vijfde tijdens het Eurovisie Songfestival in Rotterdam. Officieel dan, want de Oekraïners wonnen zoveel harten dat ze wereldwijd zelfs nummer één Måneskin voorbijstreamden. Er is dan ook veel om van te houden én om op te dansen in Go_A’s sound: ongenaakbaar gezongen Oekraïense folklore met high-energy dance, rock en traditionele instrumenten zoals de sopilka, de kristalheldere fluit in de Eurovisie-banger ‘SHUM’. Make party, not war.

#hArtforUkraine #LL22
Dacht dat die echt al lang bekend waren gemaakt... Blijkbaar niet.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.296
6.491
Los van Oekraïne, blij dat deze band komt. Ging bij het songfestival hier (en op IJsland, dus deubbel geluk voor mij) goed los. Op de stream van ESNS werd het nog beter, dus ik had al hoop dat ze op LL zouden komen. Goed dat ze er nu een statement bij maken!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken